folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Sehirlersavasi Yeni Cikmis



Sehirlersavasi Yeni Cikmis

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ibo  az bekle  hacı  savaşın sonucu  gelmiş sana  birazdan şeyde gelir ganimetlerde gelir..

    matyardim.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Lan bu arada  bu  oyuna  hala devam edıoz  şimdi  yeni bi  strateji uyguluoz  casus  masus  baya bişeler örendim  ne  entrikalar dönüyormuş anasını  satiym  nese hadi gazamız  mübare k ola :D

    matyardim.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek
    Ben az Önce başladım arkadaşalar. Dikkat ettiyseniz Her kademe için garanti PETROL istiyor bu bakimdan Enerjiyi 25. seviyeye kadar getirip sonra Petrole asilacaigm. tabi arada 3  5 dk lik kısımalrıda geliştirirm.

    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek

    Güneş Enerjisi- (0 Adet Var)


    1

    Enerji üretiminizin yetersiz kaldığı durumlarda bu basit yöntemle enerji üretiminizi arttırabilirsiniz.
    Gereksinim --> Gıda:2000 - Altın:500

     

    Baraj - Kademe (3)

    0:05:38
    Iptal Et

    Oyunada ilerledikçe barajlardan elde edeceginiz enerji miktarinin önemi daha fazla belirginlesecek..
    Gereken --> Petrol:253 - Gida:101
    Yapım Süresi :6 Dakika

    Arkadaşlar sizce ikiside aynı işemi yariyor?


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek
    Arkadaşlar birde PETROL haricinde diger binaların saatylik üretimlerini göremiyoruz. Bu problem bende mi ?

    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    buna benzer scriptlerin olduğu bi adres ya da ücreti ne kadar olur bilgisi olan varmı?

    Driver Star ! Türkiye driverını arıyor! http://www.devid.info
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    her zaman  en iyisi  baraj en bereketlisi baraj her yönden 

    matyardim.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    bir tane sömürgem de oldu. filo basmıyorum parayı sürekli savunmaya basıyorum. 20 a6 10 mg gözcü kuleleri roket vs. iki gün tatil koydum çok geride kaldım yoksa puanı 300'e dayamıştım. zevkli bişey. bu arada en kısa sürede sosyolog basıp sömürge yapın ve onu kasın. çok deli para yapıyor :|

    Sen sana ayığ ol kendine keke.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Lan bu arada bu oyuna hala devam edıoz şimdi yeni bi strateji uyguluoz casus masus baya bişeler örendim ne entrikalar dönüyormuş anasını satiym nese hadi gazamız mübare k ola :D
    -----------------------------

     

    :) hehe:) 


    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    KGD bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi bn bşa bi yerde karargah kurdum o karargahı yönetemiomuyum yada yönetiosam nası olcak

     


    -----------------------------

    sayfanın üstünde karargah yazıyor ordan diğer karargahını seç gerisine devam et öyle işte


    -----------------------------

     

    abi olmuyo ya kafayı yedim yoladığım askerlerde orda kaldı amq

    edit:buldum aqm beynime koyım 


    kgd
Toplam Hit: 9334 Toplam Mesaj: 103