folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Sen Kimsin | 2012 | Dvdrip | Xvid



Sen Kimsin | 2012 | Dvdrip | Xvid

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    Kurgu tırt, arada bir kaç sivri espri var gerisi çok yapay vakit kaybı film.


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.dosya.tc/server15/fiwmNL/Sen_Kimsin_2012_DVDrip_XviD.torrent.html

     

    torrent buyurun


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    eyv. hocam


    Kullu nefsin zaikatul mevti summe ileyna turceun ANKEBUT 57
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    Sinemada 3 arkadaş izledik. Ortak kanı " 30 lirayı çöpe attık amk "

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    sansar55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.dosya.tc/server15/fiwmNL/Sen_Kimsin_2012_DVDrip_XviD.torrent.html

     

    torrent buyurun


    -----------------------------

    tenks.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    1-618-GR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurgu tırt, arada bir kaç sivri espri var gerisi çok yapay vakit kaybı film.


    -----------------------------

    yav boş espri yok tamam hepsi güzeldi bi çoğunda vay ibne filan dedim ama güldürmüyor :W kurgudan dolayı

    komedi dükkanında aynı espriler kahkaha attırıyor 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    harbiden verdiğim paraya değmedi fragmandan cok hoş duruyor ama pek bi esprisi yok.


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    Draenei bunu yazdı:
    -----------------------------

    eyv. hocam


    -----------------------------


    saat-zippo
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nevorapat
    nevorapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Zaman kaybı ben arkadaşlarla  simemada izledim tr filimi ne kadar iyi olabilirki diye düşündüm sadece :(


    Hayat <div class="fuck"> ile başlar </div> ile biter.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    pert tırt cırt fırt çöp gerek yok


    la?
Toplam Hit: 4220 Toplam Mesaj: 41