Sevgilinizin Sizi Aldatması Durumunda Ne Yaparsınız??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    depraved
    depraved's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2003
    Erkek
    Benim başıma geldigi için sölüorum kız arkadaşım benı boynuzladı ama sonra peşimden köpek gibi kovaladı.Halada kovalıyo.Şimde ben buna ne yapayım ?? Yardımcı olursanız sevinirim

    kralım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    Eger dönersen erkek milletinin şerefine leke sürersin.

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    depraved
    depraved's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2003
    Erkek
    erkek milletinin şerefini düşünücem ama kız çok güsel onuda düşünüyorum.Ne yapıcam 2 arada kaldık

    kralım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RNA
    RNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Erkek
    bırak karedeşim kızın gözü başka yerdeymiş genemi boynuzlatacan kendini?
    takılma derim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marcorodigy
    Marcorodigy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2003
    Erkek
    Bence olaya birde şu açıdan bak insanlar hatayapar ve bunu kabullenme zamanı geldiğinde kabullenemez ancak senin kız arkadaşın kabullenmiş. YApabileceğin şeyler var elbette
    Onu affeder hayatına onunla olan ilişkine sanki birşey olmamış gibi devam edersin ancak unutmaki hiçbirşey eskisigibi olmayacak sen daima daha dikkatli olacaksın ve temkinli olacaksın ama hata bence kızda değil sende Peki NEDEN Sende? : Kızlara onları aldatmıyacağına ve onu bırakıp gitmeyeceğine dair çok güven vermiyeceksin çünkü fazla güven onları rahatlatır ve sen zaten onun olduğun için rahat davranır bu güveni vermenin zamanıvardır EVLENDİKTEN sonra dır zamanı. Fazla umursamaz olmayacaksın önemseyeceksin ama bunu abartmadan yapacaksın aslında kendisindeki ufak değişiklikleri farketmen onun hoşuna gidecektir ama bunu aşırı yaparsan buda onun senin onu nekadar çok sevdiğini gösterdiği için rahatlatacaktır. yani kızları bööle diken üstüne oturtacaksın ama hep dikeni batırmayacaksın onlara seni seviyorum benim için çok değerlisin ama ben buyum beni bööle kabuletmezsen giderim imajını verirsen sen kazanırsın. (Bizzat bu güven konusu başıma geldi hayır ben boynuzlanmadım ama bu konuda tartıştık neymiş ona çok güven vermişim felan neyse konu bu değil) YUkardakileri bence yapma çünkü : bende aldatıldım ve dönmek isteyene yaptığımı söyliyim sana İşini gör onu kullan neleri bırakıp nasıl birine gittiğini göster ona ama bunu yaparken sadece intikam için yap eğer yatağa atabiliyorsan at herşekilde kullan yenisini buluncayakadar onu aynı eskisigibi seviyormuşgibi yap ama elini çabuktut kızı diğeri terketmiş olabilir ve oda kendini tatminetmek içinsana dönmüş olabilir hemen bir kız bul ve onu öölece ne ortada bırak hehu heuheuehueh ben yaptım felakette zevkli oluyo

    "ÖĞRENİN olm ÖĞRENİN önce okuyun kendinizbilin bu işler aldım yazıyı koydum alın okuyunla dönmez elalemin sikiynen geredeğe girilmez beyler" Düzgün konuşan bir ateist olmayı öğrendiğin zaman bekleriz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Portnoy
    Portnoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    vallahi abi kızı harbi seviyosan dönme ama sevmiyosan da verici türdense yinede bi düşün

    I Love This Game.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zebani2003
    zebani2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2003
    Erkek
    ABİ SEN EN İYİSİ ŞÖYLE YAP DERİM :
    KIZ MADEM GÜZEL OMA SENİ ALDATMIŞ SENDE ONU SEVER GİBİ YAPIP KULLANIR VE ONA ÇAKTIRMAZSIN VE SENDE ONU BAŞKA TÜRLÜ ALDATMIŞ OLURSUN GÖNÜL VERDİYSEN SONUÇTA YADA HALA DEVAM EDECEKSEN SEN ZARARLI ÇIKARSIN
    DEDİGİM GİBİ YAPARSAN ERKEKLİĞİN ŞEREFİNİ KURTARMIŞ OLURSUN HEMDE ÖCÜNÜ ALIRSIN TABİ BU ARADA GERÇEK BİR SEVGİLİ ARKADAŞ BULMAYIDA UNUTMA

    selam faniler kapıda durmak sıktısa firar ettim yanınıza geldim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shineee
    shineee's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2003
    Erkek
    dönme

    like this
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selin
    Selin's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Dişi

    Size sadece sunu tavsiye edebilirim kesinlikle ne olursa olsun donmeyin. Arkadaslardan birisi hatalar
    affedebilinmeli demis ama bu hatadan da ote birsey.
    Bu sevgiye leke getirmek bu sevgiyi hice saymak
    demektir ki bu bencilliktir. Sevginden kalbinde
    agrilar hissetsende, olumune sevmis olsanda donme.
    Egerki bir kisi sevdigini aldatacak kadar gurursuz
    olabiliyorsa sevende yani aldatilan da sevgisinden olse dahi donmeyecek kadar gururlu olmalidir. Ask gercekten budur. Insan sevgisini bir kere yerlere serdimi ayaklar altinda ezdimi kaybetti demektir.
    Ama egerki donmezsen sevgin seni yuceltecek.
    Ve sakin unutma GUZELLIK GECICIDIR... Bu guzelligi veren Allah elbette bir kaza ile yada verecegi baska bir hastalikla bu guzelligi tekrar alabilir. Insan
    kendini guzellik ugruna alcaltmamali. Egerki alcaltiyorsa boyle kisilikten Allah`a siginirim derim
    baska birsey de diyemem zaten...
    Hoscakalin

    Icinde Allah korkusunu barindiriyorsan eger, korkma! affedilmez hatalar yapmiyacaksindir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dynamite
    dynamite's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ekim/2003
    Dişi
    dönemezsinki.dönsende bu sefer o ilişki yürümez sen onun her hareketini takibe alırsın ne biliim güvenin 0 olmuş zaten dediii hiçbi seye inanmazsın..yürümez yane.bu arada o mu gelip sana itiraf etti yoksa sen kendin mi öğrendin?bu çok önemli..

    kendi omzuna tırman..başka nasıl yükselebilirsin ki?? NIETZCHE
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    hocam bence verici ise takıl vur sonra da boynuzla

    No mercy!!!!!!!!!!

    ut veniant omnes!
Toplam Hit: 7139 Toplam Mesaj: 95