folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Sevincimi Sizlerlede Paylaşayım. MEZUN OLDUM.



Sevincimi Sizlerlede Paylaşayım. MEZUN OLDUM.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    samato
    samato's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    Cümleten selamlar tbt ,

    5 sene önce başlamış olan yıldız iktisat kavgamı bugün itibariyle bitirmiş bulunmaktayım. 
    Artık ailenizin ekonomisti olaraktan buradayım. Yatırım tavsiyesi verilmez. 

    :)) Sizi seviyom

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samast
    samast's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2013
    Erkek

    Gözün aydın hocam.Hayat boyu başşarılar..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek

    bende yarın kısmetse atıcam kepi. Hala kafamın arkasında nasıl duracak onu bilmiyorum.

    Yatırımdan anlamam ama bu konuda yardımını istiyorum.

    Cidden nasıl duracak o kep öyle arkada  ?


    Discord -> https://discord.gg/9XJ72Qk | İstanbul Avr. Yazılım Mühendisi ve sonunda işim var (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    sheqli ^^D

    Haydi geçmiş olsun.  


    I'şıkY'ılı;^^/`) SySyRn.Çz.RtNsTk.KvMpMk TptmLcdm ŞkHcBy 4Seasn,MriSmuelsn.Sprng.Smmr.Atumn.Wntr Hemtt.Amtst4x6.rpaKsm.KrPrzm^^ kudûm TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn 1240m/snMacH RamJt,ScRamJt HrksSni,SnZnndr. SdntrAlrt Tvfk Przdi^^' 2Çlls.Gt. Vwl,yea.hkuoi^^` Tbu.XL dK.Y.Z.N Prsek CnpyStll.FlyByWre HeMoSi^^` MAtv^^` mLAT Lntirn Prallks,x SgittlAxilCronl S,P,KMg,Mn.Zn,Sn. G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Tebrikler hocam :) , ne zaman mezun olan birilerini görsem aklıma şu geliyor:

     


    punto cero
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Gözün aydın hocam, Umarım her şey gönlünce olur..


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    huzi123
    huzi123's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2015
    Erkek

    gözün aydın hocam benim de bir sene uzadı bazı sebeplerden dolayı şimdi seneye nasıl katlanıcağım diye kafamı yiyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    tuncaxxz bunu yazdı

    Tebrikler hocam :) , ne zaman mezun olan birilerini görsem aklıma şu geliyor:

     

    çok anlamı xd


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    Hocam dolar var bizim, ne yapalim yukselir mi? Altin ucusta su an, zarara girip altina mi donsek?


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    H olsun

    Dolar ne olur xd


    Dost Bildiklerimin Sessizliğini Unutmayacağım
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jargonphp
    jargonphp's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2017
    Erkek

    sevincine ortak olmak isterdim fakat doktor'luk mühendislik dışında diploma'nın hiçbir halta yaramadığının farkına vardığında sanırım biraz sinirli gezeceksin :(

     


    “Bâkî kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş”(Gazel-i Baki)
Toplam Hit: 2785 Toplam Mesaj: 36
mezuniyet sheqli