folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Seyfülislam Kaddafi : Libya'yı İtalyanlara Veya Türklere Bırakmayacağız" Dedi.



Seyfülislam Kaddafi : Libya'yı İtalyanlara Veya Türklere Bırakmayacağız" Dedi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    SON MERMİYE KADAR SAVAŞACAĞIZ'

    Seyfülislam Kaddafi dün gece devlet televizyonundan halka seslenerek, "Son mermiye kadar savaşacağız... Libya'yı İtalyanlara veya Türklere bırakmayacağız" dedi.

    Seyfülislam Kaddafi, babasının 41 yıllık iktidarına karşı yaşanan eşi benzeri görülmemiş ayaklanmayı "yabancı güçlerin planı" olarak tanımlayarak kınarken, protestoların bastırılmasında şiddet kullanılmasının hata olduğunu kabul etti.

     

    Seyfülislam Kaddafi ayrıca, aralarında Bingazi'nin de bulunduğu kentlerde şiddetli çatışmalar meydana geldiğini ve isyancıların askerlerden silah ele geçirdiklerini belirterek, çatışmaları ülkenin birliğini yoketmek ve İslamcı bir cumhuriyet kurmak isteyen unsurların kışkırttığını ifade etti.

    Yeni bir anayasa ve liberal kanunlar çıkarılacağı sözü veren Seyfülislam Kaddafi, halkın "yeni bir Libya" ile iç savaş arasında seçim yapması gerektiğini ifade etti.

    Seyfülislam konuşmasına şöyle devam etti: "“Bu, Libya’nın bütünlüğünü tehdit eden muhalif, bölücü bir harekettir… Silahlarımıza sarılacağız… Son mermiye kadar savaşacağız… Libya'yı İtalyanlar'a veya Türklere bırakmayacağız... Ayaklanmayı kışkırtan unsurları yok edeceğiz. Eğer herkes silahlanırsa, bu iç savaştır ve birbirimizi öldüreceğiz…

     

    Yaw arkadaşlar özellikle türklerin üzerine çok gidilmeye başlandı. Durduk yere bişiyin içerisine çekilip sebep gösterilip durduk yere olayamı çekiliyoruz ?

    Durum farklı yöne kaymaya başladı bilgisi olan ayaklanmayı tetikleyen yada iç dış kuvvetler nelerdir blgisi olan ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    neyini bırakmıcakmış, osmanlı orayı kaç yüzyıl adam gibi yönetti diye mi suçlu oldu, 50senedir iktidar da ama libya ya ne vermiş bu adam ? bunlar gibi sefil çöl farelerine türk himayesine girmek fazla , haketmiyorlar yani italyan yunan gibi ezik milletler gelip ebesini zkicek ancak o dilden anlarlar. bunlar gibi baldırı çıplak sefil memleketleri bedava verseler almamamız lazım aslında 


    herşeyin bir şeyi vardır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Tr den salıverilen izbulah la nere gitti acaba 


    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    Ya bu adamın türkiye düşmanlığı bitmedi gitti kardeşim... asıl olayları ateşleyen güçlere söyleyeceğine neyi planlıyosa türkiyeyi işin içine katıyoor.


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    vay arkadaş Türkiye'nin adı artık tüm dünyanın gündeminde, dünyanın dev ülkeleriyle aynı anda anılıyoruz artık... hoşuma gitti bu iş


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Homo

    Bizimkiler kendi topraklarını korusunlar da libya onlara kalsın. :D


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    Bu Kaddafi 80'li yılların Sovyet yanlısı Türk düşmanı sözde amerikan karşıtı şimdi amerikaya uşaklık eden dallama arap liderlerden ele başı. Balkan Savaşı öncesi Atatürk'le Enver Paşa'nın örgütlediği halk hareketi olmasaydı şimdi Cezayirin anadili nasıl Fransızcaysa Libyanında İtalyanca olacaktı. Müslüman kardeşliği vs diye geçiniyoruz bu arap milleti dünyadaki her türlü pisliği hakediyor..Bir kaç yıl sonra Filistin devleti kurulsun onlarda ihanet eder.

    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    bu gavatın bi karın agrısı var belli bekliyip görücez bakalım neymiş,laflara bak ya kanımızın son damlası yok son mermi filan demiş kansız köpekler.


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    Demodor bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu gavatın bi karın agrısı var belli bekliyip görücez bakalım neymiş,laflara bak ya kanımızın son damlası yok son mermi filan demiş kansız köpekler.


    -----------------------------

    vay demodor hoca , nerlerdsin yaw


    herşeyin bir şeyi vardır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Demodor bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu gavatın bi karın agrısı var belli bekliyip görücez bakalım neymiş,laflara bak ya kanımızın son damlası yok son mermi filan demiş kansız köpekler.


    -----------------------------

    vay demodor hoca , nerlerdsin yaw


    -----------------------------
    slm kardeşim nasılsın , uzun zamandır giremiyorum baktım  gençler güzel şeyler yazıp paylaşıyo dayanamadım yazdım bende

    bu arada konuyu saptırdık galiba kusura bakmayın arkadaşlar.


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    4 Uçak ve 2 Gemi Gönderiliyor Oradaki Türklerin Tahliyesi İçin.Umarım Türk Vatandaşlarına bir zarar gelmeden kurtarılırlar.Bunların iyice suyu ısındı millet Türklere saracak yer arıyor ama tersimiz pis onu bilmiyorlar :D


    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
Toplam Hit: 4505 Toplam Mesaj: 39