Şeytan Çıkarma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek

    http://www.fazed.org/video/view/?id=113


    izleyin görün


    daha önce açılmış olabilir forumlara baktım ama ben göremidim


    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jeday
    Jeday's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    la olum bu ne yaw hemen kapattım adamı korkudan öldürür bu yaw..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jeday
    Jeday's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    zumsuk kadın şeytana mı dönüşecekti yaw. zuhahahahaa..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_deep_darkness
    the_deep_darkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek
    pokeimam diye bir animasyon vardı..kızın sesi oradaki imamın sesine benziyo...:D:D

    One Ring To Rule Them All... One Ring To Find Them, One Ring To Bring Them All And In The Darkness Bind Them!...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek

    the_deep_darkness bunu yazdı:



    pokeimam diye bir animasyon vardı..kızın sesi oradaki imamın sesine benziyo...:D:D


    Harbi dediğin doğru benziyo sesler 


    Kızın içine cin girmiş onu çıkarıyorlarr sonuna doğru kız sakinleşiyo sonra gitmiştir heralde


    ama sesler çok manyak


    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deli_gaffur
    deli_gaffur's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    hacılar şeytan insanların içine bu şekilde girmez! Sadece verdiği vesveseyle insanları kötü ve çirkin olan şeylere yönlendirmeye çalışır!  Eğer bunlar fake değilse bu hatuna büyü yapılmış  veya art niyetli bir takım cinlerin etkisinde kalmış olabilir!


    Ülkücüler için "sokak ortasında adam dövüyor" diyorlar. Yalan hoca, inanma sen! Bizim adam olanı dövdüğümüz nerde görülmüş?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coyote
    coyote's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    dabbe filmi bu görüntünün yanında bok yemiş


    azimle sıçan duvarı delermiş.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Dabbe filmi zaten poktan bununla kıyaslama :D :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    Çok Boktan Kıl Kadar Korkmuşsam adam değilim harbiden pokeimam a benziyor ha
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    seytan hala yasiyomu lan


    hikaye
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek
    manyak birsay

    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
Toplam Hit: 3939 Toplam Mesaj: 22