Siber Savaş NSA'in Equationapt Saldırısı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Bana hic inandirici gelmiyor. Tamam firmware e bi ara yazılım sokulur. Gelen bilgi okunur, cikan bilgi modifiye edilir ama bu ara yazılım geri kalan donanıma nasıl erişecek? Yani bi dosyayı maille birine falan gönderemez ki. O zaman ne yapar bu yazılım?

    Windowsda cagrilan herhangi bir dosya yerine baska bir binary falan verebilir onun icin de o firmwarein gelen giden requesti anlamak icin 200 mb rom 100 mb falan da rame ihtiyacı olur ki olmaz ole bisey.

     

     

    sen kafanı bunlarla çok yorma şeyh hostun parasını ödemeyi unutma yeter...

    Abooww


    http://yanduvar.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    Iruretta bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Bana hic inandirici gelmiyor. Tamam firmware e bi ara yazılım sokulur. Gelen bilgi okunur, cikan bilgi modifiye edilir ama bu ara yazılım geri kalan donanıma nasıl erişecek? Yani bi dosyayı maille birine falan gönderemez ki. O zaman ne yapar bu yazılım?

    Windowsda cagrilan herhangi bir dosya yerine baska bir binary falan verebilir onun icin de o firmwarein gelen giden requesti anlamak icin 200 mb rom 100 mb falan da rame ihtiyacı olur ki olmaz ole bisey.

     

     

    sen kafanı bunlarla çok yorma şeyh hostun parasını ödemeyi unutma yeter...

    Abooww

    http://www.youtube.com/watch?v=__d5_rRlf48

     


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Bana hic inandirici gelmiyor. Tamam firmware e bi ara yazılım sokulur. Gelen bilgi okunur, cikan bilgi modifiye edilir ama bu ara yazılım geri kalan donanıma nasıl erişecek? Yani bi dosyayı maille birine falan gönderemez ki. O zaman ne yapar bu yazılım?

    Windowsda cagrilan herhangi bir dosya yerine baska bir binary falan verebilir onun icin de o firmwarein gelen giden requesti anlamak icin 200 mb rom 100 mb falan da rame ihtiyacı olur ki olmaz ole bisey.

     

     

    sen kafanı bunlarla çok yorma şeyh hostun parasını ödemeyi unutma yeter...

    ahahaha tribe bak çok fena :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Bana hic inandirici gelmiyor. Tamam firmware e bi ara yazılım sokulur. Gelen bilgi okunur, cikan bilgi modifiye edilir ama bu ara yazılım geri kalan donanıma nasıl erişecek? Yani bi dosyayı maille birine falan gönderemez ki. O zaman ne yapar bu yazılım?

    Windowsda cagrilan herhangi bir dosya yerine baska bir binary falan verebilir onun icin de o firmwarein gelen giden requesti anlamak icin 200 mb rom 100 mb falan da rame ihtiyacı olur ki olmaz ole bisey.

     

     

    sen kafanı bunlarla çok yorma şeyh hostun parasını ödemeyi unutma yeter...

    bence afaroz edilmeli şeyh e böyle şeyler denir mi len :D


    http://twitter.com/ccaglayan http://steamcommunity.com/id/beaglebiker/ origin id: CglrCglyn
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Ccaglayan bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Bana hic inandirici gelmiyor. Tamam firmware e bi ara yazılım sokulur. Gelen bilgi okunur, cikan bilgi modifiye edilir ama bu ara yazılım geri kalan donanıma nasıl erişecek? Yani bi dosyayı maille birine falan gönderemez ki. O zaman ne yapar bu yazılım?

    Windowsda cagrilan herhangi bir dosya yerine baska bir binary falan verebilir onun icin de o firmwarein gelen giden requesti anlamak icin 200 mb rom 100 mb falan da rame ihtiyacı olur ki olmaz ole bisey.

     

     

    sen kafanı bunlarla çok yorma şeyh hostun parasını ödemeyi unutma yeter...

    bence afaroz edilmeli şeyh e böyle şeyler denir mi len :D

    Rene says " (Tüm suçlu HolyOne'dır, fakat interneti şu anda olmadığı için bunları ben yazmak zorunda kalıyorum) "

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    güzel sikmişsiniz konuyu beyler, hani komik olsa pişman olmayacağım ama komik de değil.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Ondan sonra tahribat bilişim forumu bıdı bıdı diyorlar ya en çok ona üzülüyorum.

    Hacım bu konu daha önce açılmış mıydı? Sanki buna benzer bir şey paylaşmıştın sen yine. Aynı muhabbet mi bu, yoksa farklı mı?

     


    while (1<2)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    root
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Ondan sonra tahribat bilişim forumu bıdı bıdı diyorlar ya en çok ona üzülüyorum.

    Hacım bu konu daha önce açılmış mıydı? Sanki buna benzer bir şey paylaşmıştın sen yine. Aynı muhabbet mi bu, yoksa farklı mı?

     

    aynı sitede veri kaybı yaşanınca çoğu mesaj falan silinmiş ,

    bu arada daha geçen 15kişi banlandı hala bilişim konualrında saçma salak geyik yapılıyor şimdi  6 kişi banlandı.

    geyik yapacaklar http://tahribat.com/Folder-Geyik-Teknoloji-Ile-Ilgili-Olmayan-Video-Resim-Flash-Paylasim-98/ burda yapsın

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Benim merak ettiğim firmware ye sızan virüs nasıl yazılabiliyor  bu çok tehlikeli bir olay nasıl müdehale ediliyor

    bunun nasıl mümkün olduğunu olabileceğini yazılımcı arkaşlardan bilgisi olan varsa bizim anlayacağımız dilden anlatırsa sevinirim. 
    bilgilenmiş oluruz 


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Benim merak ettiğim firmware ye sızan virüs nasıl yazılabiliyor  bu çok tehlikeli bir olay nasıl müdehale ediliyor

    bunun nasıl mümkün olduğunu olabileceğini yazılımcı arkaşlardan bilgisi olan varsa bizim anlayacağımız dilden anlatırsa sevinirim. 
    bilgilenmiş oluruz 

    linkteki dökümandan aklımda kaldığı kadarıyla sadece harddisk üreticisinin bildiği komutlar var firmware'da, işin ilginç yanı zaten bu zararlının bu komutları bilmesi.

Toplam Hit: 5583 Toplam Mesaj: 30