folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Sigara İçenler İçin Bir İbret Alınacak Görüntü



Sigara İçenler İçin Bir İbret Alınacak Görüntü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    allahıma bin şükür içmiyom arkadaş çevresi alıştırdı diyenlerede inanmıyom çünkü benimde çevremde herkes fosur fosur baca gibi tütüyo ama ben başlamadım bu tamamen irade işi...

    Arkadaş çevresinin nasıl bi önemi var biliyomusun.Sen özenti bi insan olursun baktın herkes içiyo bnde içeyim dersin.veya sen ezik birisndir havayapmak için içersin ama sen normal biriysen anca we anca kendin istersen içersin.iÇMİYORUM pişman değilim bi daha olsa bi daha içmem

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Ictim, iciyorum, icicem amk.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    zenciler içmeden böyle oluyor bide iyi tarafından bak :D en azından beyaslamış haldeyik bide kararınca bi ozon dökücen bide cifle silicen bak bidiya siyah nokta kalıyomu hıh.

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuckara
    Fuckara's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2006
    Erkek
    ''Ictim, iciyorum, icicem amk. ''bune musket abi ayıp ettin hea birri sana içme demioki sigara içenler için ibret bir görüntü işte:D:D:D:D

    Tedariksiz hacete çıkan domala domala daş Ararmış...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    İstenç (irade) erdemdir...

    Zimbabwe
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    fincan şu ilac reçeteylemi satılıyo illa doktor kontrolundemı alınacak 30-40 yıllık tiryakiyi bıraktırabilirmi ne kadara patlıyor bu bize biraz daha açarsan sevinicem galiba hap bu yoksa tablet olarak suyamı atıyoz ne ypaıyoz ilaç kaç mgr. fln biraz açarsan sevinicem özellikle fiyatı:P

    işallah bıraktıracam büyük süpriz bea :D baba bak sana ilaç aldım :D s.git lan it der ::P ama bıraktırıcam ak :D

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fincan
    Fincan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2003
    Erkek
    Kelv1n evet ilac receteyle satiliyo burda..Walla herkes birakir irade meselesi bu..Biz 14 dolora aldik saglik sigortasi oldugu icin..Yurtdisindayim turkiyedeki olayi bilmiyorum..Ilaci kullanmadan once hasta bi muayene olursa yan etkilerinden fazla etkilenmemesi icin..Ilac tablet onceki mesajimda belirtmistim 150Mg..Icinde 60 adet hap var.. Turkiyede eczanelere sorsaniz onlardan gerekli bilgiyi alirsiniz..

    kolay gelsin bende babaya biraktirmaya calisiyorum da zor gibi gorunuyo..:)

    ULKUMUZ GOKLERDE DALGALANAN SANCAK;BIZ ALLAH"IN ONUNDE EGILIRIZ ANCAK.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    içmiyorum hemen hemen çevremdeki herkezede bıraktırıyorum nasıl diyosanız ilk sigaranın basını kırıp öle veriyorum ama dibine kadarda içirtmiyorum hemen ellerinden alıp atıyorum
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    kendi isteğimle küçük yaşta başladım ..bıraksam bırakırım ama bırakmak istemiyorum ki ..ayrı bi zevk ..en azından bi tatminlik veriyooo ..güsel bişi.. ama tabe bırakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum :)

    NOt: tatminlik veriyoo dedim diye taşak konusu olmam inş.. (: / bu not editlenip eklenmiştir...

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    sigra içmek öldürür, içmemek süründürür
Toplam Hit: 3876 Toplam Mesaj: 40