folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Sigarayı Bırakma Biorezonans Tedavisi



Sigarayı Bırakma Biorezonans Tedavisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liarhack
    Liarhack's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2013
    Erkek

    Çok uzun zamandır sigara kullanıyorum bunun yanında bırakabilmek için esigara da kullanmışlığım var. Hayatım boyunca toplam 1 hafta sigara bırakmışlığım var bunun dışında bırakmak için hiç teşebbüsüm olmadı. Çevreden birkaç kişi yok nikotin bandı, yok tütün çiğne, yok bilmem ne ilacı tavsiye etse de çok oralı olmadım.

    Az önce haberlere bakarken Biorezonans ile tek seanslık sigara bıraktıran tedavi yöntemi dikkati mi çekti, sizce mantıklı mı ? Haber linkini alt kısıma bırakıyorum. Ayrıca 1 defaya mahsus bu tedavi yöntemi 1000 tl diye geçiyor.

    https://www.haberturk.com/tiryakilere-tek-seferde-sigara-biraktiran-tedavi-biorezonans-2754720

    Liarhack tarafından 25/Tem/20 19:11 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Sigarayı resmen yiyen biri olarak hiçbirsey kullanmadan bıraktım. İlk birkaç gün çok zordu, bol bol su içtim sonrasında çok şükür 5 sene oldu neredeyse içmiyorum.  Allen Carr'in sigarayı bırakmanın kolay yolu videosunu sonrasında kitabını okumuştum bir daha da içmeyeceğim dedim ve içmedim. Bir bakın istersen. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KozMoz
    KozMoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek

    hocam zyban diye bir ilaç var psikiyatri ilacı 290 lira gibi bir fiyatı var bende dahil çevremde tavsiye ettiğim ve kullanıp bırakan arkadaşlarım var tavsiye ederim eczaneden alabiliyosun

     

    KozMoz tarafından 25/Tem/20 19:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Sevdiğin Kadın Seni Sevmiyorsa Sende Seni Seveni sev ozaman Abi. / www.adalyasuaritma.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wort
    Wort's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek

    Aga böyle haberler tokatcı gibi geliyor.Haberi yaptırayım burdan 100 kişi gelse 100bin 10binde muhabire sıkarım giderde yok zaten :) 

    İlaç olayı ise nikotin isteğini körertiyor ama bırakmak için kafada olması lazım.


    Karanlıklara sitem edeceğimize hepimiz bir mum yaksak karanlıklar aydınlığa dönerdi…
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Wort bunu yazdı

    Aga böyle haberler tokatcı gibi geliyor.Haberi yaptırayım burdan 100 kişi gelse 100bin 10binde muhabire sıkarım giderde yok zaten :) 

    İlaç olayı ise nikotin isteğini körertiyor ama bırakmak için kafada olması lazım.

    izmirde bu biorezonanstan yaptırdı arkadaşım. 2.5 yıl oldu. 450 tlye yaptırmıştı. daha sigara içmedi hiç.

    başka kimseyi tanımıyorum ama yaptıran. 1 2 sene daha arkadaşı gözlemlicem psikolojk vs olumsuz etkisini görmezsem ben de yaptıramayı düşünüyorum.

    arada tokatçı da çıkar tabi illaki


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    miracle23
    miracle23's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2015
    Erkek

    Biorezonans sigara ve diğer bağımlılıklarda da kullanılabilen bir yöntem. Gayet faydalı ve zararı yok. Bazen bağımlılıklarda 3 kez uygulanabiliyor. Piyasası 1000 tl civarı. İzmir'de Dr Sinan Bey Türkiye'ye ilk getiren kişidir. Çeşitli psikiyatrik ilaçların intihara meyil etme gibi yan etkileri de var seyrek de olsa. Aklınızda olsun...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    günde  1.5 paket  içen birisiydim, sarhoşken bırakıyorum  dedim  ve bıraktım 2 senedir  içmiyorum sigara.


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cybermole
    cybermole's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2016
    Erkek

    kafada bitmedikden sonra olmuyor hocam bende cok denedim olmuyor bandi sakizi cerezi kafada bitirmek.lazim yada kendimizi eve kapatmak lazim cay kahve icmemekmlazim uzun bi sure ilk boslukda denicem kilitlicem.kendimi anca oyle cevremde icmeyen yok ondan dolayida birakamioz


    Kötü olanları aranızdan çıkarın!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Devletin sigara bırakma teşvikiyle chantix diye bir ilaç verdiler bir kutu kullandım günde 30 sigara içiyordum 15e düştü. İlaç psikolojimi bozdu depresyone girdim sürekli uyuklar gibi geziyodum sigara yerine ilacı bıraktım. Bünyeme iyi gelmedi yani. Bu ilaçla bırakanların sayısı söylenene göre az değilmiş. Ama bana yaramadı.

    Elektronik sigara kullandım evet nikotin ihtiyacını karşılıyor kesinlikle plasebo değil hatta ayarını kaçırınca baş dönmesi yapıyor aşırı nikotinden. Ancak yemeklerden sonra gerçek sigara içmeden yapamadım. Çünkü sigaranın o yanık kokusu olmadan olmuyor. Evet sigara gibi boğazı yakıyor ama gerçek sigara tadı vermiyor. Benim o tütün kokusunu ve tadını almam lazım. tütün likitleri çok yapay. Sigaraya birebir benziyor şu likitten kullan dediğiniz iddialı bir likit varsa tekrar elektroniğe dönebilirim ?

    Bizorezonans ilk defa duydum bu ve bunun türevi (hipnoz falan filan) hepsi aynı saçma sapan işler gibi geliyor bana. 40 yıldır kullanılan yöntem diyorlar ama nedense hâlâ dünyada çığır açabilmiş değil. İsmi duyulmamış, tuttuğunu tokatlayan özel muayenehanelerden dışarı çıkamamış nedense :D


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    laser69
    laser69's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2015
    Erkek

    Takip..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    23 yıl günde 1 paket içiyordum.. Aysonu cepte 10 lira var tütün almaya gidicem, evden çıkarken büyük kız baba akşam mantı yiyelim dedi. Ulan dedim 10 liraya kıyma alsam tütün alamam tütün alsam kızın gönlü kalacak. Çıktım markete gittim kıyma aldım oturduk hanımla mantı yaptık.

    O gün bu gün yaklaşık 4 yıldır sigara içmedim. Yemekten sonra kriz geliyo lakin 15 20 dakika sürüyor. O süreyi içmeden atlatırsan işin kolaylaşır. Şöyle bi telkinde bulundum kendime "içmezsen ölmezsin" 


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
Toplam Hit: 2513 Toplam Mesaj: 45
bırakm biorezonans sigara