Sıkıntıdan Ölüyorum BEE Birisi Birseyler Anlatsın!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Ya şöyle bilgisayarın harddiskinin bir kösesinde kalmıs bir hikaye masal falan varmı?
    varsa COPY+PASTE

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    okumuşsundur belki ama bir kere daha okursun boşver--
    1. Delikanli adam kendisinden uzun boylu kizlarla dolasmaz.
    2. Delikanli adam sözünden dönmez. Özu sözu birdir.
    3. Delikanli adam Light Cola içmez.
    4. Delikanli adam More ve benzeri sigaralari içmez. En Delikanli
    olani Camel içer
    5. Delikanli adam laga-luga yapmaz.
    6. Delikanli adam kaypaklik yapmaz.
    7. Delikanli adam dedikodu yapmaz.
    8. Delikanli adam ayagini yorganina göre uzatmaz. Uygun yorgani yoksa
    yorgansiz yatar.
    9. Delikanli adam görevden kaçmaz.
    10. Delikanli adam rejim yapmaz. Yapana da iyi gözle bakmaz. Diyet
    yogurt, peynir vs yemez.
    11. Delikanli adam büyüklerine hürmet eder, küçüklerini korur.
    12. Delikanli adam ana babasina extradan hürmet eder.
    13. Delikanli adam fino vb köpekleri gezdirmez.
    14. Delikanli adam köpekten korkmaz.
    15. Delikanli adam kisa pantolon giymez. Zorunlu hallerde Sort giyer.
    16. Delikanli adam saçinii boyatmaz, saç ektirmez.
    17. Delikanli adam az konusur öz konusur.
    18. Delikanli adam kodu mu oturtur.
    19. Delikanli adam Labunyalardan haz etmez.
    20. Delikanli adam bira içmek isterse soguk Efes içer. Labunya birasi
    içmez.
    21. Delikanli adam gaza gelmez. Gerektiginde 18. maddeyi uygular.
    22. Delikanli adam tavuk gibi erkenden yatmaz. Gerektiginde hemen
    uyanir.
    23. Delikanli adam Labunya gibi sakal birakmaz. Örnek: Mirkelam,
    veya top sakal.
    24. Delikanli adam borcunu öder. Sadece diger Delikanlilardan borç
    alabilir. Labunyalardan borç alamaz.
    25. Delikanli adam mezesiz de içer. Yumruk mezesi her halikarda
    serbesttir.
    26. Delikanli adam avucunu yalamaz.
    27. Delikanli adam sallama çay içmez.
    28. Delikanli adam sadece Delikanlilarin müzigini dinler, Labunya
    muzigi dinlemez (Tekno, Acid vb).
    29. Delikanli adam eroin ve kokain kullanmaz, satmaz satanlardan hiç
    hazzetmez.
    30. Delikanli adam küpe takmaz, labunya gibi saç uzatmaz.
    31. Delikanli adam kamyoncu kültürüne saygi gösterir.
    32. Delikanli adam taksici ve minibüscü kültürünü sevmez.
    33. Delikanli adam Haydar Dumen ve Güzin Abla gibi sahsiyetlerle
    muhatap olmaz.
    34. Delikanli adam agzii açik cak-cuk sakiz çignemez.
    35. Delikanli adam yagcilik ve yalakaliik yapmaz.
    36. Delikanli adam Labunya takisi takmaz.
    37. Delikanli adam papyon takmaz, zorunlu hallerde kravat takabilir.
    38. Delikanli adam astroloji, yoga, fal, aerobik, fitness, step gibi
    Labunya isleri ile ugrasmaz.
    39. Delikanli adam Malibu, Archies gibi Labunya isimli içkileri
    icmez.Öncelikle Raki, Viski, Votka, Cin, Rom, Tekila gibi içkileri
    içer.
    40. Delikanli adam artislik yapmaz.
    41. Delikanli adam acil durumlar disinda kosmaz.
    42. Delikanli adam Labunyalarla tartiismaz. Labunyalara verilecek en
    iyi cevap 18. maddedir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyS_tRay45
    SyS_tRay45's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2003
    Erkek
    al bakalım

    Ateist ölür ve öteki tarafta tanri ile karsilasir...

    Ateist- merhaba abi
    Tanri- selam, tanidin mi?
    A- hayir... tanimiyorum
    T- güzelim kasma artik, biz bizeyiz...
    A- birden kötü oldum abi
    T- bisey icer misin?
    A- ...


    ----------------------


    T- bana inanmiyor mussun ?
    A- yanlisin var abi.. yok oyle bisi..
    T- hadi hadi..
    A- abi simdi obur tarafta boyle kizlara filan hava atmak icin inanmam filan dedik ama.. sen buyuksun icimi bilmen lazim icten diildi yani.. sadece bi kac kiz dusurmek icindi..
    T- e aferim.. burda da hurileri kacirdin ama.. gec soyle kirmizili arkadas ilgilensin senle..
    A- abi yapma kulun kolen olayim
    T- yürrüüü
    A- inanmiyom lan var mi anasini satiyim.. kimsin lan allah mi saniyon kendini...
    T- evet ustune bastin.. git yan simdi....

    ---------------------------------------

    A- bana sizden bahsetmemislerdi!?
    A- tani$tigimiza sevindim.
    A- su var mi? abdest alicam da...

    ------------------------------------

    A- (olayi hic bozuntuya vermeden) naber yav
    ozledim de geldim valla

    -----------------------------

    A- sen tanriymi$sin...
    T- evet oyleyimdir...
    A- hee... bak arkada$lar merak ediyodu a$adan intihar etmeden once firsat olursa resmini cek getir diye... buralarda bi fotograf makinasi var mi?
    T- gel.. gel ben sana gostercem fotograf makinasini...

    ----------------------------

    A- eeoo sey...
    T- kitap bastik o kadar di mi ama?
    A- abi walla seytana uydum...

    ---------------------

    A- fakat nietzche der ki...
    T- gec onunla tartis istersen sicak sicak...

    --------------------------------

    A- atesin var mi?
    T- sagdan ikinci kapi
    A- ya aciklayabilirim...



    HiçLere iNat
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dynamite
    dynamite's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ekim/2003
    Dişi
    systray kopardın beni..

    kendi omzuna tırman..başka nasıl yükselebilirsin ki?? NIETZCHE
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    eski bi geyikti bu.. ama güzel..

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyS_tRay45
    SyS_tRay45's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2003
    Erkek
    bide suna bakın ben yıkıldım

    Eldiven

    Genç adam yeni tanistigi kiz arkadasina hediye vermek istemisti.

    Bu ona alacagi ilk hediye olacakti. Bu yüzden fazla özel birsey seçmemeye karar verdi. Ama alacagi sey biraz da romantik olmaliydi.

    O gece birlikte çiseleyen karin altinda yürürlerken avucunun içinde isitmaya çalistigi elleri hatirladi ve eldiven almaya karar verdi.

    Alisverise bu tür islerde becerikli olan kardesini yanina alarak çikti. Bir büyük magazadan içi kürklü bir çift beyaz eldiven aldilar. Kiz kardesi de kendine bir çift dantelli külot aldi.

    Magazadaki paketleme sirasinda bir karışıklık oldu. Eldiven kizkardesin paketine girdi, külotlar da magazanin özel kuryesiyle kiz arkadasinin evinin yolunu tuttu.

    Içindeki romantik notla birlikte....

    Sevgilim,

    Geçen aksam seninle çiktigimizda bunlardan giymedigini farkettim. Eger kiz kardesimle beraber olmasaydim ben uzun ve dügmeli olanlarini alirdim, ama kardesim kisa ve dügmesiz olanlarindan kullaniyor. Çikarmasi daha kolay oluyormus...

    Renginin açik olmasi çabuk kirlenecegi izlenimini veriyor. Ancak bunlari satin aldigim bayan tezgahtar bana kendisininkini gosterdi. Üç haftadir kullaniyormus. Yakindan baktim, hiç kirlenme yoktu.

    Tezgahtar bayandan birsey daha rica ettim. Seninkileri giyip nasil durdugunu, bana üzerinde göstermesini istedim. Hemen giydi. Çok şık duruyor.

    Elimi uzattim, oksar gibi sıktım. Ele de çok hos geliyor, keske bunlari ilk giyisinde yaninda olup sana yardim edebilseydim.

    Seninle bulusuncaya kadar bir çok yabanci elin ona dokunacagini düsünmek beni üzüyor.

    Çikardigin zaman içi biraz nemli olabilirmis. O zaman üfleyerek havalandirman gerekiyormus. Önümüzdeki günlerde bunlari nasil avucumun içine alip, nasil defalarca öpecegimi düsünüyorum.

    Cuma aksamki bulusmamizda giymeyi unutma.

    Sevgilerimle...

    Not : Giydikten sonra üstten asagi kivirarak biraz tüy görünmesini saglamak, son günlerde modaymis


    HiçLere iNat
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _almond_
    _almond_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2003
    Dişi
    systray45 sprsin abi yaaaa

    FoRGeT Me nEveR oR HaTe mE fOrEvEr!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    merak ettimde şimdi bu hediyeyi ve notu alan kız acaba bundan sonra ne yapacak ???
    heheh walla kızdan kıza deişir tabi ama muhtemelen son mutlu bitmeyecek :

    Zimbabwe
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sandaciemrah
    sandaciemrah's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    benim koptuğum bir olayı anlatayım
    arkadaşın karizma yapma olayı
    Arkadaşım bir kızla tanışmış ve ilk defa buluşacaklar. arkadaş çay bahçesinde kızı beklemeye başlamış bir bakmiş çay bahçesinde kadir inanır hemen kadir inanırın yanına gitmiş kadir abi yaa seni çok seviyorum filimlerinide severek izliyorum tipi bir yalakalıktan sonra demiş ki abi biraz sonra benim kız arkadaş gelecek ben kızla konuşurken yanıma gelip naber zahit dermisin demiş kadir inanırda kabul etmiş neyse bizimki kızla muhabbet ederken kadir inanır masaya gelmiş ve

    kadir inanır : zahit naber

    Zahit : yaaa siktir git kadir abi yaaa
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    -

    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The_Greatest
    The_Greatest's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2003
    Erkek
    Karadenizde balik sezonu yeni acilmis,koyden ilk defa baliga cikacak olan Temel ve Dursun’u koyluler davul zurnayla denize ugurlamislar…Sabahtan aksama kadar Temel ve Dursun sallamislar oltayi balik yok,sallamislar serpmeyi balik yok dinamit patlatmislar gene yok koye rezil olacaklar a.k. Derken aksama dogru bi tane balik tutmuslar ve baslamislar Baligi koye kim goturecek kavgasina.
    Temel: Baligi koye ben goturecem
    Dursun: Olmaz ben goturecem
    Bakmislar olacak gibi degil dursunun aklina bi fikir gelmis ve demis ki…

    Dursun: Ula temel aklima bi fikir geldi.Bu is boyle kavga ile olmaz.En iyisi biz birbirimizi duzelim kim bagirtirsa baligi koye o gotursun
    Temel: Olur, domal ula once ben duzecem…

    Dursun domalmis ve temel baslamis iscilige, Dursun bagirmamak icin kivraniyor…Neyse is bitmis ve Dursun bagirmamis ve gulumseyerek,

    Dursun: Bagirmadim… domal ula sira bende
    Temel: Siktir lan al baligi gotur koye

    Yawsakligin sinirlarini zorladigi icin banlandi...
Toplam Hit: 2619 Toplam Mesaj: 12