folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Siteye Dosya İle Login Olmak



Siteye Dosya İle Login Olmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Belki 15 sene önce mantıklı olabilirdi bu düşünce fakat şimdiki düşünce sistemi oldukça değişti.


    Ehl-i Byte
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    bence boyle biseyi yapalim dursun,

    peki herhangi bir program calistirip sadece onunla login olma olayi yaptirilabilirmi? yani atiyorum c++da yazilmis bisey...

    steamdeki mantik gibi oyun basliycak ama illaki steame login olmadan olmuyo, ayni seyi bizde yapabilirmiyiz site icin???

     

     

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    fakat ne renenin uğraşıcagını düşünüyorum nede bence okadar güvenlige gerek yok :D 

    -----------------------------

    abi adam tahribat icin sormamis ole genel sormus saniyorum :D


    anca gidersin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    garga bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence boyle biseyi yapalim dursun,

    peki herhangi bir program calistirip sadece onunla login olma olayi yaptirilabilirmi? yani atiyorum c++da yazilmis bisey...

    steamdeki mantik gibi oyun basliycak ama illaki steame login olmadan olmuyo, ayni seyi bizde yapabilirmiyiz site icin???

     

     

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    fakat ne renenin uğraşıcagını düşünüyorum nede bence okadar güvenlige gerek yok :D 

    -----------------------------

    abi adam tahribat icin sormamis ole genel sormus saniyorum :D


    -----------------------------

     

    hocam yapabilirim c++ ı bilmiyorum ama bilen arkadaş var birbirine bir şekilde bağlanır php den hallederim herhalde


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    onun yerine kullanicina bi sertifka oluştur ver. o da onu browser ına install etsin.

    o sertifikaya sahip olmayan herhangi bir insan evladı sitene giremez.


    ftw
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morf1n
    morf1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2011
    Erkek

    Bence güzel fikir.

    Kullanıcı isteğine bağlı extra bir güvenlik önlemi olarak kullanılabilir, sisteme dahil olmak isteyen dosyasını indirir ve sürekli usbsinde vs gezdirir.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Örneğimin basit olması amacıyla TAHRİBAT üzerinden bir örnek veriyorum...

    Normalde, tahribat.com a kullanıcı adı - şifre ile giriş yapıyoruz...

    Asımınnesli ise, bir dosya ile login olmayı teklif etmiş...

    Böyle bir olayın bir çok çeşidi var..

    Hemen aklıma ilk geleni yazayım...

    Bir notepad TXT dosyası oluştururuz,

    bunun içine bir şifre yazarız..

    Örneğin ELMA..

    bu txt dosyasının adını değiştiririz

    SERYOLCU.TXT

    hadi uzantı da değişsin..

    SERYOLCU.TBT

    bunu siteye yükleriz..

    Server, ilk önce dosyanın uzantısına bakar,

    TBT ise dosyanın adına bakar..

    Server, dosyanın adını ve içeriğini okur...

    Dosya adı SERYOLCU yu kullanıcı adı, içeriğindeki ELMA yı da şifre olarak kabul eder...

    Böylelikle login işlemini gerçekleştirir...

    Böyle bir login işleminin, bana normal login işleminden hiç bir farkı yok gibi geldi..

    Bir de her seferinde TXT dosyasını oluşturacak isek, kullanıcı adı şifrenin yine çalınma ihtimali var..

    Yok ben SERYOLCU.TBT dosyamı flashımda tarışırm, böylelikle her seferinde kullanıcı adı şifremi girmem denilir ise,

    bu sefer Flash Belleğin kaybolma ihtimali var.. Eninde sonunda kullanıcı adı şifre yine başka ellere geçebilir...

    Uzun lafın kısası, bence güzel bir fikir ama gereksiz bir fikir...


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    tagext bunu yazdı:
    -----------------------------

    onun yerine kullanicina bi sertifka oluştur ver. o da onu browser ına install etsin.

    o sertifikaya sahip olmayan herhangi bir insan evladı sitene giremez.


    -----------------------------

    içim içimi yedi kimse söylememişmi bunu diye

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    tek kullanımlık şifre var

    blizzard authenticator sistemi gibi 


    "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smok3
    smok3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    elbette yapılabilir ama hiçbir faydasının olacağını düşünmüyorum. şu anda kullanılan sistemin mantığı şifreyi herhangi bir şekilde erişilemeyecek bir ortamda yani

    beyinde saklamak. senin dediğinin ise şifreyi bilgisayarında bir text dosyasında saklamaktan hiçbir farkı yok. çok çeşitli yollarla ele geçirilebilir o şekilde.


    never say never...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    okadar uğraşılcagına server tarafından client side bir activex denetimi çalıştırtılabilir fakat ne renenin uğraşıcagını düşünüyorum nede bence okadar güvenlige gerek yok :D 


    -----------------------------

    yine noldu yine napıyo rene amk kaçırdım mevzuyu :D

Toplam Hit: 1238 Toplam Mesaj: 23