folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sizce Çekme Belgeli Araç Alınır Mı ?



Sizce Çekme Belgeli Araç Alınır Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    merhaba arkadaşlar kafama takıan bir soru var ben bir  sitede emsallerine göre uygun bir motosiklet buldum ama çekme belgeli yazıyor açıklamda. Motor 91 model olup ben bunu aldığımda trafiğe geri sokmak istesem yaptırımı ne olur sizce bu konuda bilgisi olan arkadaşlarım ne der.


    Bir nesil geliyor! Aklı fahişeleşmiş. Fikriyle fuhşa hamile !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    alırnır tabıkıde o sadece trafıkten cıkartılıyor alıyorsunuz aracı yada motoru trafık subeye gıdıyorsun trafık belgesıydı sanırım onu alıp muayne yaptırmanız gerekıyor pulları egzoz pulu fln yatırmanız gerekıyor borcu flnda cıkıyor sanırım onların bı hesaplaması vardı ama unuttum alınır fazla borcu cıkmazsa bı muhasebecıye sorun yada vergı daıresıne trafık subeye farketmez


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Çekme belgeli alınmaz. alıp asla satmayacaksan olur. satmaya kalkarsan öbür tarafta rahat uyutmazlar hocam

    siyahbereli tarafından 07/Oca/13 18:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa,Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    valla ben kendim muhasebeciyim zaten ama hiç bi fikrim yok motorun fiyatı 3 bin ama emsalleri 5 civarı yani bin tl gibi bir masrafı çıkarsa sorun olmazda daha çok çıkarmı diye düşünyorum ayrıca ben sadece muayene olayını duydum ama bide vergi işi çıkarsa o bayaği bi koyar gibime geldi şimdi


    Bir nesil geliyor! Aklı fahişeleşmiş. Fikriyle fuhşa hamile !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    Çekme belgeli araç trafikten men edilmiştir. trafiğe geri sokup sağlam diye satanlar var, onlar para için herşeyini pazarlayan tipler oluyor. 

    kull hakkı kulak çınlaması, evladını yedi sülalesini diye bol bol hatırlayanlar oluyor bunları yapanları

    hocam net olarak konuya hakımmmısın? adamı yanlıs yonlendırme tmm dedıgın gıbı yapanlarda var mutlaka burası turkıye eywda hepsı oyle degıl onemlı olan sonradan borc cıkmaması onu ıyıce arastırması gerekıyor cogu plakasız aracta men edılıyor sonucta bı arastırsın ıyıce ona gore motorun plakası varmı? varsa gıt borcunu hesaplattır zaten cogu zaman borcu fıyatını gecıyor ona gore almazsın hocam ama onların hesaplama seklı vardıı muayne masrafları flnda var ordanda 300 ekle ona gore yap hesabını


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    Çekme belgeli alınmaz. alıp asla satmayacaksan olur. satmaya kalkarsan öbür tarafta rahat uyutmazlar hocam

    hocam mototrda hile hurda yok daha selesi çökmemiş yani çok az kullanılılmış bende aynından 2 tane daha oldugu için biliyorum bunların çok fena hastasıyım ben o yüzden bir görüşte anlaya bilyorum makinanın pertmi sağlammı oldugnu


    Bir nesil geliyor! Aklı fahişeleşmiş. Fikriyle fuhşa hamile !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    Çekme belgeli alınmaz. alıp asla satmayacaksan olur. satmaya kalkarsan öbür tarafta rahat uyutmazlar hocam

    nekadar saçma bir cevap bu ya

    kaçkere diyorum bilmiyorsanız bi susun yaa

     

    arkadaşım çekme belgeli araç alınır alırsın sonra trafiğe tekrar sokarsın aracın muyanesi felan yoksa yaptırmak zorunda kalacaksın eksik evrakların hepsini tamamlamak zorundasın

    biraz para gerektirir


    Bilmeyenler için: Çekme belgeli araç trafikten herhangi bir sebeple çekilmiş araçtır aracın mülkiyeti hala araç sahibine aittir. ister satar ister satmaz

    neden trafikten çekerler trafikten çekilen araca vergi borcu gelmez

    edit: aracın şasisini gönder bana pert kaydı varmı bakayım

    DJ_Alper tarafından 07/Oca/13 18:56 tarihinde düzenlenmiştir

    BU ALANA REKLAM ALINIR . her hakkım saklıdır®™ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek
    MeTiN_7 bunu yazdı
    siyahbereli bunu yazdı

    Çekme belgeli araç trafikten men edilmiştir. trafiğe geri sokup sağlam diye satanlar var, onlar para için herşeyini pazarlayan tipler oluyor. 

    kull hakkı kulak çınlaması, evladını yedi sülalesini diye bol bol hatırlayanlar oluyor bunları yapanları

    hocam net olarak konuya hakımmmısın? adamı yanlıs yonlendırme tmm dedıgın gıbı yapanlarda var mutlaka burası turkıye eywda hepsı oyle degıl onemlı olan sonradan borc cıkmaması onu ıyıce arastırması gerekıyor cogu plakasız aracta men edılıyor sonucta bı arastırsın ıyıce ona gore motorun plakası varmı? varsa gıt borcunu hesaplattır zaten cogu zaman borcu fıyatını gecıyor ona gore almazsın hocam ama onların hesaplama seklı vardıı muayne masrafları flnda var ordanda 300 ekle ona gore yap hesabını

    zaten amacım o hocam bu makinelerden 90 larda türkiyeye az miktarda verildi honda xl 185 s ve hep il tarım müdürlüklerine orman işletmelerine daha önce aldığım motorun tekide daha 1000 km de ve benden önceki sahibi çekme belgesi ile almış ama ben aldığımda trafiğe sokulmuş durumdaydı ayrıca  orman işl ve il tarım müdürlüklerine verilen makinelerden ise mutlaka plaka çıkarrılmıştır plakasını öğrenip vergi dairesi ve muayene istasyonundan borcunu öğrenirsem belli olur herhalde.


    Bir nesil geliyor! Aklı fahişeleşmiş. Fikriyle fuhşa hamile !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    alper hocanını dediği gibi ise sadece muayene borcu çıkar bide merakım ceza yediği için çekilmiş olamaz heralde çekilse dahi cezanın mutlaka ödenmesi lazım diye biliyorum bide rutin plaka ruhsat masrafı çıkar zannımca


    Bir nesil geliyor! Aklı fahişeleşmiş. Fikriyle fuhşa hamile !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    costantin bunu yazdı

    alper hocanını dediği gibi ise sadece muayene borcu çıkar bide merakım ceza yediği için çekilmiş olamaz heralde çekilse dahi cezanın mutlaka ödenmesi lazım diye biliyorum bide rutin plaka ruhsat masrafı çıkar zannımca

    hocam bak muayene yapılmadığı için yese trafikten men edilir trafikten çekilmez bunlar farklı kavramlardır

    siyahbereli biraz yanlış anlamış olayları :) araç pert olursa sigorta şirketinden çekme belgeli satış yapılır trafiğe sokulur

    illa trafikten çekme olması için pert olmasına gerek yok 0 km araç getir trafikten çekeyim 90 tl ye :)

    bizim müşteriler genellikle araç muayenesi vergi borcundan bıkmış oluyor zaten binmiyorum trafikten çek dursun birisi çıkarsa satarım orda trafiğe sokar diyo

    sen bana araç şasini gönder yarın pert kaydına bakayım plakayı gönder durumuna bakayım hocam men felanmı

    pm at bana :) yarın sana kesin bilgi göndereyim


    BU ALANA REKLAM ALINIR . her hakkım saklıdır®™ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    costantin bunu yazdı

    alper hocanını dediği gibi ise sadece muayene borcu çıkar bide merakım ceza yediği için çekilmiş olamaz heralde çekilse dahi cezanın mutlaka ödenmesi lazım diye biliyorum bide rutin plaka ruhsat masrafı çıkar zannımca

    hocam bak muayene yapılmadığı için yese trafikten men edilir trafikten çekilmez bunlar farklı kavramlardır

    siyahbereli biraz yanlış anlamış olayları :) araç pert olursa sigorta şirketinden çekme belgeli satış yapılır trafiğe sokulur

    illa trafikten çekme olması için pert olmasına gerek yok 0 km araç getir trafikten çekeyim 90 tl ye :)

    bizim müşteriler genellikle araç muayenesi vergi borcundan bıkmış oluyor zaten binmiyorum trafikten çek dursun birisi çıkarsa satarım orda trafiğe sokar diyo

    sen bana araç şasini gönder yarın pert kaydına bakayım plakayı gönder durumuna bakayım hocam men felanmı

    pm at bana :) yarın sana kesin bilgi göndereyim

    peki hocam araç sahibi ile bi görüşeyim yarın plaka bide motor şisi no  alıp pm atarım sana teşekkür ederim


    Bir nesil geliyor! Aklı fahişeleşmiş. Fikriyle fuhşa hamile !
Toplam Hit: 8831 Toplam Mesaj: 18