Sizce Nedendir.. ¿

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BartheZ
    BartheZ's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    No_MeRCY:
    Belki tvnin yanindaki radyo yada ufak bi cep radyosu acik kalmis olabilir. Belki pc yi kapattin ama sistemin kilitlendiğini farketmedin ve winamp calmaya devam etti. aksi takdirde, tv kolonlari disaridan ayarlamali ve transportlu ise radyo frekansina kapilmis olabilir.

    HELLOWEEN:
    kimi elektrik sistemlerinde butonal (lamba, kapı zili vs.) ve ağ (priz, kombi vs.) tesisatlari ayrı ayri yailiyor. örneğin bizim evde bizim odanin sigortasini indirdinmi sadece odamdaki lambalar sönüyor, pc acik kaliyor. birisi sigortayi ellemis olabilir yada bastğin bir sey o sigortayi attirmis olabilir.

    Otomatik sigortaysa bi muddet sonra tekrar gelmis olabilir. yada sehir duzeyindeki ani volaj değişimi, otomatik sigortanin beynini biraz karistirmis olabilir.

    on error go to hell
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    iyi saatte olsunlar :)))

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    digital
    digital's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek
    Abi mikrofonu kes uçlarını telefon kbl değdir. Dinle zurnaları. Fakat benim gibi uzaylılarla irtibata geçmeye kalkınca sökersin emi.

    sevipte sevilmemek işte O bir ölüm...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    baba bende pc yi kapattııımda radyo çalıyor neden biliyormusun?
    bende bilmiorum :DD
    şaka şaka
    benim ses kartı bozuk ondan kabloyu yarım takınca çıkabilio sesler
    e dolayısıyla pc yi kapatınca radyoyu çekiyo
    hemde TRT1 :D

    Zimbabwe
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    KDE bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ruhlaaar Alemine Cok yakinsin omer seni Kondastorun Lanetı Almış Git ve O Kondansatörü Sök Yerinden.

    -----------------------------

    puahuhauha maynak yaw çok iyi :))))))

    no_mercy im canımın içi bu sadece sana olmuyo merak etme biçok kişinin başına geliyo ister inanın ister inanmayın ama çevremizde dönenlerden haberiniz yok daha doğrusu haberimiz yok bütün anakartlarda dinleme cihazları olduğundan mesela haberiniz warmı bu konuyla ilgili gerçekten çok konferanslara bile katıldım boş bi zamanımda daha ayrıntılı yazarım bu konuyu

    ama tabi bu olay uchak ın dedği gibi bi frekans karışmasıda olabilir o ayrı

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fear_Ozkan
    Fear_Ozkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2003
    Erkek
    size ben bir açıklama yapayım evinizde kullandığınız her elektronik eşya neredeyse radyo yayını almaya açıktı.Sadece radyo yayın almaya daha elverişli olduğu için siz sesler duyuyorsunuz.Sesin gelme sebebi ise radyonuzu kapattığınızda hoparlöründe ölü elektrik dediğimiz akım geçer ve radyo yayın yakalarsa ki radyo genel olarak kısa dalga am yayın olur başta trt tabii :)) siz bu yüzden sesler duyuyosunuz korkmayın.Öyleki Yeni buzdolapları bile radyo yayını alabilir sonuç olarak entegresi var eğer bir hoparlörü olsa radyo bile dinlersiniz buzdolabından.:)

    Fear_DaRkNeSs
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TuTaNKaMoN
    TuTaNKaMoN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2003
    Erkek
    bence sen evinde bulunan tv.ps.vb. aletleri uyandıktan sonra kapat:)) bu konuyuda sakın baskalrına söyleme :))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HELLOWEEN
    HELLOWEEN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2002
    Dişi
    BartheZ bunu yazdı:
    -----------------------------
    No_MeRCY:
    Belki tvnin yanindaki radyo yada ufak bi cep radyosu acik kalmis olabilir. Belki pc yi kapattin ama sistemin kilitlendiğini farketmedin ve winamp calmaya devam etti. aksi takdirde, tv kolonlari disaridan ayarlamali ve transportlu ise radyo frekansina kapilmis olabilir.

    HELLOWEEN:
    kimi elektrik sistemlerinde butonal (lamba, kapı zili vs.) ve ağ (priz, kombi vs.) tesisatlari ayrı ayri yailiyor. örneğin bizim evde bizim odanin sigortasini indirdinmi sadece odamdaki lambalar sönüyor, pc acik kaliyor. birisi sigortayi ellemis olabilir yada bastğin bir sey o sigortayi attirmis olabilir.

    Otomatik sigortaysa bi muddet sonra tekrar gelmis olabilir. yada sehir duzeyindeki ani volaj değişimi, otomatik sigortanin beynini biraz karistirmis olabilir.
    -----------------------------
    aabi onu ben de biliom ama sen yazdıımı bidaa oku..bi tuhaftı olay..bi de evde kimse yoktu..nese olmuştur bişiiler..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    academyjames
    academyjames's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2003
    Erkek
    tv den ses gelme olayı falan denildiği gibi telsiz felan veya herhangibir sinyal karışıyo ondan oluyo örneğin;şimşek çaktığında tv kanal değiştirebilir öyle şeyler
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaDeS
    HaDeS's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    Sabah uyanıyorum sağ kaşım patlamış göz morarmış yerler kan revan ama hiç bir şey hatırlamıyorum evde noldu ara sıra oluyo vakalar

    Biz Eskiden Eskiden...
Toplam Hit: 4669 Toplam Mesaj: 26