folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Slm Elimde 120 Ytl War Nasıl Para Kazanabilirim!...(Rer_Hack)



Slm Elimde 120 Ytl War Nasıl Para Kazanabilirim!...(Rer_Hack)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    lütfen dalga ve tassak gecmeyin!...

    elimde projelerim war ve bunlar için 1 sene içinde 1.285 ytl para bulmam gerek.şu an 120 ytl param war.bu parayı değerlendirip yada baska bir şekilde bu paraya 1 sene içinde nasıl ulaşırım?

    her türlü fikre açığım.

    öss senem fazla zaman ayıramam!...

    şimdiden cok teşekkür.

    Sekreterini diken çayını kendi alır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    hyipleri dene :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hyip ne?

    Sekreterini diken çayını kendi alır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    okulyoksa hafta içi derslere haftasonu İşçi olarak çalış . günde 40 kağıttan hesapla işte.. tanıdık yerde 11 gün çalıştım iyi para kazandım, staj da yaptım, sonra antalyada yedim hepsini :D

    "Less is More"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    kardeş devletin verdiği beleş rusça kursları var, sene boyunca gir onlara, antalyada rusça bileni kapıyo oteller ayda 600-700 ytl civarı kazanırsın belki de daha fazla..

    ya da iddaa olabilir.. olmadı sahte karne işine gir tembellerin paraları cukkala :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    kaan abijim vaktim yok ki! rusca öğrenecek vaktim olsaaaa ooo!:

    Sekreterini diken çayını kendi alır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    hyip higy yield invest programdı galiba acılımı internet uzerinden borsa gibi bişey o parayı belki bir saatte kazanırsın belki hiç kazanamassın garanti veremem ama sen kazandınmı dersen ben cesaret edemedim:)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    wap işine gir tıklama başına para :) istediğin parayı rahat yaparsın sanırım ama 1 ay kadar reklam vs için uğraşman gerek..

    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek
    git bi tane hale

    elindeki 120 ytl nin

    30 ytl ile domates = kilosu 300 binden = 100 kilo
    30 ytl patates = kilosu 150 binden = 200 kilo
    30 ytl marul = kilosu 100 binden =300 kilo

    30 ytl yede bi yer tut pazar yerinde

    Damatesin kilosun 300 bin sen sat 350 binden
    Patatesin kilosu 150 ytl sen sat 200 binden
    marulun kilosu 100 bin sen sat 150 binden

    hepsini saattıgın zaman senin karın

    domates : 100*50 = 5 ytl
    patates : 200*50 = 10 ytl
    marul : 300*50 = 15 ytl kazanırsın

    senin haftalık karın 30 ytl olur
    böle çalışırsan 4 haftada 120 ytl ( yani ayda 120 ytl )
    böle çalışmaya devam edersen 10 ayda parayı çıkarırsın

    10*120 = 1,200 ytl

    biraz fazla mal alıp satarsan istediğin parayı rahat çıkarırsın : ))

    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    o paranın hepsini al yanına git bi at yarışı ganyan şeysine kupon dolduranlardan en rahat tavırlı olan adamın yanına çöm aynını yaz bütün paranı yatır... tutarsa kazanırsın tutmazsa artık işçilik neyim yaparsın
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    sorci abi naptın yaa öss war diom
    :D

    Sekreterini diken çayını kendi alır.
Toplam Hit: 6486 Toplam Mesaj: 51