Sonisphere Festivals Turkey

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    RAMM STEIN . Oradayız :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosplay
    Cosplay's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    yasin_55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    biletler verilmedi dimi biletixe ?


    -----------------------------

    Gruplar bi belli olsun ne bileti be (:

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    nickneyime bunu yazdı:
    -----------------------------

    sahne büyük ise rammstein'dan büyük şahne şovu olur kesin izlenmelidir.

    bi de slayer,deli oluyo konserleri.nerede ama etkinlik ?


    -----------------------------

    parkorman?


    -----------------------------

    parkormansa sıçtık.tamam iyi ama daha büyük bi yer lazım en son metallica stadyum'da yapmıştı.

    amon amarth'ın sahne şovlarını bilen bilir, parkormanda sahne şovu sıfırdı geçen.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosplay
    Cosplay's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Purple Concerts açıklamasına göre Metallica, Slayer ve Rammstein kesinleşmiş. Anthrax, Megadeth, Mastodon'da gelme ihtimali büyük olan gruplar.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    megadeth le iron maiden de gelsin sallanır istanbul şerefsizim

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosplay
    Cosplay's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Iron Maiden'i unutun artık gelmezler. Ah bi megadeth gelse !

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    harika walla

    rammestain ve metallica warsa tadından yenmez ...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    epigonion
    epigonion's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Dişi

    sitesinde kesin olarak gözükmüyor daha bu. gerçi organizatörler konuşmuş falan da kesin olarak yazmadan gelin güvey olmamak lazım. malum türk insanı kolayca ümitlendirilip aynı kolaylıkta söndürülebiliyor. 
    hem bu festival gerçekleşse de bir bilet fiyatı dayarlar ki böyle ağzımızdan salyalar akarak bakarız. velhasıl o parayı bayılırız üstüne boynumuzdan olduğumuzla kalırız. temiz bir ay iflah olmaz o boyun. hayırlısı...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leprosy
    Leprosy's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    bir rivayete göre kesinleşen isimler: Big Four (Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax) + Rammstein.

    kaynak için sizi şuraya alalım => http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=975676&Date=20.01.2010&CategoryID=82

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    bide dimmu borgir gelse puritania yı bi dinlesem :o ..

    gerçi necrophagist behemoth sepultura cannibal corpse vs vs bı cok bıdı bıdıda gelıyo bu bıkac içersinde bu saydıklarımdan bırkacı UNIROCK' ile gelcek .. hakkını vermek lazım UNIROCK ta cok iyi işler başarıyo en son arch enemy deydim yazın kreator'u dinleyemedim ama arch enemy yardırış yaptı resmen .. lakin sonisphere'nin tadı ayrı olur

     Slayer, Anthrax yıkar ortalığı neyse kelimeler kifayetsiz kaldı hocalar bu durum karşısında .. 

Toplam Hit: 2337 Toplam Mesaj: 23