folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sosyel Sorumsuzluk Projeleri (DESTEK) İzmir - Symrna



Sosyel Sorumsuzluk Projeleri (DESTEK) İzmir - Symrna

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Walla konuyu açtım ama MOD lardan ricam BAN falan yemeyelim :)

    Bugun İZMİR sıcagında 35 derece sıcagın altında taa ebesındekı 35 TBT 35 plakalı aracı yakaladım :D

    Çekmek , müridlerle paylaşmak istedim...

    Ya uygun bir yere konulsun :D , Ya da silersiniz ...

    Ne bileyım işte TBT hayatımız olmuş , heryerde gözumuzde ...!







    İmza YOK !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    adam burnunu karıştırıyor


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    arabanın markası ne ola ki?


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    WALLACEs bunu yazdı

    arabanın markası ne ola ki?

    cadillac


    İçine atarsın da, içinden atabilir misin?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    daha önce verilmişmiş

    www.tahribat.com/Forum-Tahribat-Was-Here-Sarajevo-Saraybosna-158109/#1855240

     

    "yani konmaz sanırım tabelaların arasına :)    35 TBT 35i koymamışlardı plakalara." 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    zone bunu yazdı

    daha önce verilmişmiş

    www.tahribat.com/Forum-Tahribat-Was-Here-Sarajevo-Saraybosna-158109/#1855240

     

    "yani konmaz sanırım tabelaların arasına :)    35 TBT 35i koymamışlardı plakalara." 

    Onlar 34 lere yapmıslardı hocam da 35 TBT 35 de hosuma gıttı be :)

    Şahsen bu plakayı isterdım :) TABI bu arabayı da :P


    İmza YOK !!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    RotKerim bunu yazdı

    adam burnunu karıştırıyor

    Adam bildigin DANA :D


    İmza YOK !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    şeyhin izmir şubesindeki aracı deil mi lan


    ....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    bende beşiktaş - kabataş arası bi yerde gördüm kocaman TBT yazıyodu. telefonun şarjı yoktu amk çekemedim :F


    ne diyon?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek
    Media bunu yazdı

    şeyhin izmir şubesindeki aracı deil mi lan

    ya hocam niye çaktırıyorsun.. hemen söylemeyin diye kaç sefer demişti :| neyse başka birine artık.. bu olmadı.. araba izmirde biraz daha dolansın şöyle yeni müritlerin etrafınfa falan bu olmadı.. yine illa çeken biri bulunur... 

     

    (edit: yazdığımı 2.kez okuyunca neyin kafasını yaşıyorum lan ben dedim  )

    zone tarafından 20/May/13 21:24 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    çok sosyel bir başlık olmuş 


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
Toplam Hit: 2445 Toplam Mesaj: 13