Spoiler Tagı İsterük

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    NmC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asıl amacı o değildir :) Meselam izlemediğiniz bi film var, birileri onun hakkında konu açmış. Filmin içeriği ile alakalı birşey yazarken spoiler içine alır. Böylece izlemeyen eleman, yanlışlıkla okuyup da sövmez... Bu arada 1. filmde testere yerde kanlar içinde yatan adam :|

    -----------------------------

    sinemalar.com vb. sitelerde öyle tabii ki. forumlarda benim dediğim şekilde.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    NmC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asıl amacı o değildir :) Meselam izlemediğiniz bi film var, birileri onun hakkında konu açmış. Filmin içeriği ile alakalı birşey yazarken spoiler içine alır. Böylece izlemeyen eleman, yanlışlıkla okuyup da sövmez... Bu arada 1. filmde testere yerde kanlar içinde yatan adam :|

    -----------------------------

    sinemalar.com vb. sitelerde öyle tabii ki. forumlarda benim dediğim şekilde.


    -----------------------------

    Hocam o amacından saptırılmış bi kullanım :)) Bkz: (Kelime anlamı http://tr.wikipedia.org/wiki/Spoiler_%28medya%29)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    herkes birşey istemiş. bende 3tane acılı lahmacun istiyorum


    Tâmaaaam halledicez.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    gayet güzel olur bence farz zaten bi film paylaşılıyor filan adamlar yorum atıyor istemeden veya isteyerek direk spoiler veriyor

    tag olsa kullanışlı olur ayrıca


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    uplucam ben bunu yaa bence bu çok gerekli bişi ayarsızın teki geliyo filmi anlatıyo kıl oluyorum !!

    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    uplucam ben bunu yaa bence bu çok gerekli bişi ayarsızın teki geliyo filmi anlatıyo kıl oluyorum !!
    -----------------------------

    lazım bence de


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pixel
    pixel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2010
    Erkek
    çentik butonu a iyi olur post kasmış gibi oluyor çentik yazıp çekilöe olayı

    revolution-
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Anket

    Kimle yaşıyorsunuz ?
    Ailemle
    31%
    Öğreci evi
    17%
    Bekar evi
    6%
    Kendi evim
    6%
    Evsizim
    2%
    Bankta yatıyorum
    6%
    Bana bi kız bulun
    33%

    Bu Kız isteyenlere Bi kız bulunda spoiler kolay :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    site yönetimi bunu gerekli görseydi zaten şu anda kullanılıyor olurdu demekki gerekli görülmedi çünkü burası tahribat abudik gubidik forum sitesi değil. 46e5u67g467ı5467ıg578578
    h7rh67r567ı5ğ7kö8*9ı0ğ

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    evet haklısın abuduik gubudik forum sitesi değil ama işte gel görki senin örneğinde de olduğu gibi abuduik kubidik şey yazan çok bizde bunu engellemek istiyoruz zaten spoiler tagı ile :D bilmeyenler için söylüyorum; Burası sürekli geliştirilen bir forumdur bir öneri ortaya konur üyeler arası birlik/çoğunluk sağlanırsa o istenen özellik şak diye konur gelip buraya gerekli olsaydı zaten yapılırdı gibi abudik kubidik yorumlar yazmayın bu adamlar herşeyi önceden hesapo edebilen androidler mi ?

    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
Toplam Hit: 2919 Toplam Mesaj: 24