SQL Hatası...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    bir panelden footer bolumunu asdasd 'test' yazarak editlemeye çalıştığımda şu hata ile karşılaşıyorum:

    SQL Sorgu Hatası : You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'test'

    sorun ne olabilir acaba?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    veri blogu integer olabilir sen string akıyosundur.su an aklıma o geldi :|

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    Yukarda Execute diye bir şey yazar yani sorgunu çalıştırmak için ona basarsın. Onun solunda da bi tane DropDownList var, orada Master seçilidir. Kendi veritabanını seç bakalım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    ikinizin dediğinden de hiç bir şey anlamadım. :/

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    güncel.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    girdigin verilerde o tablonun veri bloguna zıt dusen bi durum vardır. yani sayısal bi deger yerine harf falan girmissindir. yada baska bi karekter.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    hocam tirnaklari kaldirip dener misin ? addslashes($mesaj); bi de bu sekilde dene. tahmin ettigim seyse böyle olmasi gerek.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam tirnaklari kaldirip dener misin ? addslashes($mesaj); bi de bu sekilde dene. tahmin ettigim seyse böyle olmasi gerek.
    -----------------------------

    bu sefer hata vermedi. ama ben mesela google analytics kodu eklicem. ne yapmam gerek?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    knuckleduster bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam tirnaklari kaldirip dener misin ? addslashes($mesaj); bi de bu sekilde dene. tahmin ettigim seyse böyle olmasi gerek.
    -----------------------------

    bu sefer hata vermedi. ama ben mesela google analytics kodu eklicem. ne yapmam gerek?


    -----------------------------
    googleanalytic.sql dosyasini text modunda ac. sonra tools --> sql patchesdan footer kodunu yapistir. sanirim bunu kastettin. bilgisayar yasak hocam telefondan yaziyorum. ancak bu kadar yardim edebilirim su an olmazsa bakariz daha sonra ya da bilenler varsa yazar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    hocam google analytics'e üye oldum kodu aldım siteye footer'a koymak istiyorum ama bu hata çıkıyor koyamıyorum. bu kadar basit. ne yapabilirim?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    e kodu tırnak icinde mi verdi anlamadım ? sabredersen yardım edebilirim olmadi footer kodlarını yollarsın bakarız beraber.
Toplam Hit: 1120 Toplam Mesaj: 15