folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#.Net, J#.Net, Vb.Net, Asp.Net
linefolder SQL Server Sorunu - Program Kurulum Aşamasında



SQL Server Sorunu - Program Kurulum Aşamasında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cakoOoOO
    cakoOoOO's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Visual Studio 2008 kurdum, kurulum aşamasında sql server 2005 de kuruldu fakat şöyle bir durum takip ettiğim görsel eğitim setinde gördügüm görüntüyü elde etmedim. Onun içinde database oluşturamıyorum.

    Video eğitimindeki görüntü şu şekilde;

    [img]http://www.mcako.com/2.JPG[/img]

    Lakin benm pcdeki görüntü şu şekilde

    [img]http://www.mcako.com/1.JPG[/img]

    ve bu 3 seçenegide girdigimde bu görüntü çıkmıyor.

    Arkadaşlar ilk defa db bağlanmayı deniyorum. yazılımda sorunum olacağını düşünmüyorum ama bu aşamayı henz geçemedim.


    Paylaşım sanatcısı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

     

     

    masaüstündeki kadın yüzünden o sorun diyerek konuyu üste taşıyım :)


    (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    sql server express kurulumu ?


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur_123
    onur_123's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Hacı ilk önce SQL2000 kurman gerekiyo o eğitim seti için ikincisi seni makinanda SQL 2005 kurulu değil o Visual Studio 2008 ile gelen standart bi SQL bi sorgu filan yapamamasın


    Yazılım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer.Donanım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer ama odada kedi filan yoktur.Sistem mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer;odada kedi yoktur ama birileri "Kediyi yakaladım" diye bağırır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cakoOoOO
    cakoOoOO's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Beyler çok tşkler, şimdi indiriyorum sql2000 ni ;)

    İlk defa deneyince adım adım sorunla karşılaşıyorum. İlk olarak sqladapter,comand gibi toolları toolboxda çıkartma sorunu yaşadım şimdi ise bu. Bakalım daha neler çıkacak


    Paylaşım sanatcısı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    onur_123 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı ilk önce SQL2000 kurman gerekiyo o eğitim seti için ikincisi seni makinanda SQL 2005 kurulu değil o Visual Studio 2008 ile gelen standart bi SQL bi sorgu filan yapamamasın


    -----------------------------

    sql2000 ile alakasını çözemedim ? bende bir çok kez sql 2005 kurdum çat diye geldi.

    bence sen kurulumda hata yapıyorsun hocam.


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocam senin kurduğun, Visual Studio 2005 le birlikte giren sql server express...

    sql server 2008 i yada 2005 i indir...

    http://rapidshare.com/files/84784509/SqlServer2005Ent.part01.rar
    http://rapidshare.com/files/84785287/SqlServer2005Ent.part02.rar
    http://rapidshare.com/files/84780093/SqlServer2005Ent.part03.rar
    http://rapidshare.com/files/84780899/SqlServer2005Ent.part04.rar
    http://rapidshare.com/files/84781735/SqlServer2005Ent.part05.rar
    http://rapidshare.com/files/84782543/SqlServer2005Ent.part06.rar
    http://rapidshare.com/files/84783342/SqlServer2005Ent.part07.rar
    http://rapidshare.com/files/84783701/SqlServer2005Ent.part08.rar

     

    al şifreside tahribat.com


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cakoOoOO
    cakoOoOO's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Aslında sql server enterprise kurmayada gerek yokmuş, ben video eğitimiyle paralel gitmeye çalıştıgımdan çaresiz bırakıyor o beni. Aynı görüntüyü arıyorum. Şuan sorunsuz bir şekilde hem sqlde hemde accessde bağlantı oluşturup tablodan verileri çekip ekleyebiliyorm.

    tşkler ilgilendiginiz için,


    Paylaşım sanatcısı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CmdExE
    CmdExE's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2009
    Erkek

    Şimdi sorunu tam anlamamakla beraber çözüm olabilecek birşey söyleyeyim.Sanırım sen sql kuruyorsun ama management studio yüklenmiyor.Bunun nedeni visual studio ile birlikte swl express kurulur ve sen swl enterprise yüklemek istediğinde uyarı verir.Bunu düzeltmek için çalıştır da (sql setup yolu)f:\\setu.exe skuupgrade=1 yazıp çalıştırman gerekiyor

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam senin kurduğun, Visual Studio 2005 le birlikte giren sql server express...

    sql server 2008 i yada 2005 i indir...

    http://rapidshare.com/files/84784509/SqlServer2005Ent.part01.rar
    http://rapidshare.com/files/84785287/SqlServer2005Ent.part02.rar
    http://rapidshare.com/files/84780093/SqlServer2005Ent.part03.rar
    http://rapidshare.com/files/84780899/SqlServer2005Ent.part04.rar
    http://rapidshare.com/files/84781735/SqlServer2005Ent.part05.rar
    http://rapidshare.com/files/84782543/SqlServer2005Ent.part06.rar
    http://rapidshare.com/files/84783342/SqlServer2005Ent.part07.rar
    http://rapidshare.com/files/84783701/SqlServer2005Ent.part08.rar

     

    al şifreside tahribat.com


    -----------------------------

    hocam bunda xpde çalışacak management studio var mı acaba ?


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam senin kurduğun, Visual Studio 2005 le birlikte giren sql server express...

    sql server 2008 i yada 2005 i indir...

    http://rapidshare.com/files/84784509/SqlServer2005Ent.part01.rar
    http://rapidshare.com/files/84785287/SqlServer2005Ent.part02.rar
    http://rapidshare.com/files/84780093/SqlServer2005Ent.part03.rar
    http://rapidshare.com/files/84780899/SqlServer2005Ent.part04.rar
    http://rapidshare.com/files/84781735/SqlServer2005Ent.part05.rar
    http://rapidshare.com/files/84782543/SqlServer2005Ent.part06.rar
    http://rapidshare.com/files/84783342/SqlServer2005Ent.part07.rar
    http://rapidshare.com/files/84783701/SqlServer2005Ent.part08.rar

     

    al şifreside tahribat.com


    -----------------------------

    hocam bunda xpde çalışacak management studio var mı acaba

    -----------------------------

    güncel :/


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 2314 Toplam Mesaj: 14