folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Superonline‘Mi Uydunet‘Mi



Superonline‘Mi Uydunet‘Mi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    ttnet Değil

     

    Türktelekom Neden

    Uydunet Dahil

    Süper online

    Biriadsl

    Doping

    TTnet

    Bunları Hepsi Türktelekomdan Metro Hat Yani Sınırı Olmayan İnternet Hattarı Alıp Bizlere Pazarlayıp Satıyorlar

    Bkz:Bir Arızamız Olduğunda Arızaya Gelen Ekip Türktelekom :)


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek

    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sen olmemsmiydn ya
    -----------------------------
    yav yok ölmedim ölsem niye yazıyım


    dostum dediğin hadi ölüme gidiyoruz dediğimde neden değil ne zaman diyendir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    ttnet Değil

     

    Türktelekom Neden Uydunet Dahil

    Süper online

    Biriadsl

    Doping

    TTnet

    Bunları Hepsi Türktelekomdan Metro Hat Yani Sınırı Olmayan İnternet Hattarı Alıp Bizlere Pazarlayıp Satıyorlar

    Bkz:Bir Arızamız Olduğunda Arızaya Gelen Ekip Türktelekom :)


    -----------------------------
    uydunet diyosun yani


    dostum dediğin hadi ölüme gidiyoruz dediğimde neden değil ne zaman diyendir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hesbaz
    hesbaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    efsanemeric bunu yazdı:
    -----------------------------

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    efsanemeric bunu yazdı:
    -----------------------------

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    superonline fiber hattı varsa kesinlikle superonline ye geç. ama yoksa diğerlerinin hiçbir önemi yok. ben doping kullanıyorum. evime gelen maximum hızı alıyorum. kopmalarda olmuyo. ama bi sıkıntı olduğunda müşteri hizmetleri çok boktan


    -----------------------------
    fiber alt yapı var daha 4 ay oldu yapılalı


    -----------------------------

    4 aydır geçmemen hata. fiyatlarına ve hızlarına bak. ne demek istediğimi anlarsın.

     


    -----------------------------
    baktım hocam ama genede araştırmak en iyisidir


    -----------------------------

    hocam ben superonlıne fıber kullanıyorum hız çok olunca kota normal olarak fazla gıdecek.AKK diye birşey var adil kullanım koşulları 50 gb ı gecınce hızın 1 mb oluyor ıyı arastır uynunette bu olay yoksa uydunet e gec ben superonlıne'ı tavsiye etmem

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    superonline


    Hoop.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Geçen kapım çaldı, bir adam tanıtıma gelmiş. Turkcell ile superonline anlaşma yapmış anladığım kadarı ile, adamla diyaloğumuz şöyle gelişti;

    Satıcı : Merhaba, size kampanyamız hakkında bilgi vermeye gelmiştim.

    Ben : Hocam ttnet ile daha anlaşmamız bitmedi, daha 1 yıl var.

    Satıcı :Sorun değil, siz süperonline geçerseniz ttnet'in parasını biz ödüyoruz.

    Ben : Ne gibi kampanyanız var ?

    Satıcı :20 Mbit hızında bir internet, dilediğiniz digiturk paketi ücretsiz kurulum, ev telefonundan 300 dakika kotalı olarak aylık konuşma... ( Daha bir şeyler daha saydı hatırlamıyorum )

    Ben : 20 Mbit hız mı? Herhalde şaka felan olmalı !

    Satıcı :Hayır beyfendi gerçek ve bütün bunlara sadece ayda 49 TL ödeyerek sahip olabilirsiniz.

    Ben : Hocam vallaha şaşırdım ama daha önceden sütten ağzım yandığı için, yoğurdu üfleyerek yemek zorundayım bunun altından herhangi bir şey çıkmaz değil mi ?

    Satıcı :Hayır kesinlikle çıkmaycağına garanti edebilirim.

    Ben : Tamam oldu ben düşüneyim sonra sizi ararım.

    Satıcı :Oldu beyfendi kampanyamız 1 Ocağa kadar geçerlidir, yoksa kurulumdanda para alınacaktır.İyi günler.

     

    Vallaha bu kampanyadan yararlanan arkadaş varsa biraz bilgi verebilir mi? Paranoyak oldum altından bir şey çıkacak düşüncesinden.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    e2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçen kapım çaldı, bir adam tanıtıma gelmiş. Turkcell ile superonline anlaşma yapmış anladığım kadarı ile, adamla diyaloğumuz şöyle gelişti;

    Satıcı : Merhaba, size kampanyamız hakkında bilgi vermeye gelmiştim.

    Ben : Hocam ttnet ile daha anlaşmamız bitmedi, daha 1 yıl var.

    Satıcı :Sorun değil, siz süperonline geçerseniz ttnet'in parasını biz ödüyoruz.

    Ben : Ne gibi kampanyanız var ?

    Satıcı :20 Mbit hızında bir internet, dilediğiniz digiturk paketi ücretsiz kurulum, ev telefonundan 300 dakika kotalı olarak aylık konuşma... ( Daha bir şeyler daha saydı hatırlamıyorum )

    Ben : 20 Mbit hız mı? Herhalde şaka felan olmalı !

    Satıcı :Hayır beyfendi gerçek ve bütün bunlara sadece ayda 49 TL ödeyerek sahip olabilirsiniz.

    Ben : Hocam vallaha şaşırdım ama daha önceden sütten ağzım yandığı için, yoğurdu üfleyerek yemek zorundayım bunun altından herhangi bir şey çıkmaz değil mi ?

    Satıcı :Hayır kesinlikle çıkmaycağına garanti edebilirim.

    Ben : Tamam oldu ben düşüneyim sonra sizi ararım.

    Satıcı :Oldu beyfendi kampanyamız 1 Ocağa kadar geçerlidir, yoksa kurulumdanda para alınacaktır.İyi günler.

     

    Vallaha bu kampanyadan yararlanan arkadaş varsa biraz bilgi verebilir mi? Paranoyak oldum altından bir şey çıkacak düşüncesinden.


    -----------------------------

    kampanyada bir sıkıntı yok dostum doğru ama 2 sene taahüt var bundada. Ben kullanıyorum 2 sene, mutluyum, hiç bir kopma yaşamadım, 2 MBit/s ile down yaptım mis gibi.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam bende kablonet kullanıyorum tv+1 mb internet (sınırsız) 30 tl benim arkadaşım almış ben gelmeden kısa vade diye kullanıoyurm kablonet hiç kopma olmuyor ama superonline e göre cok daha pahalı ben burda uzun vadeli dursam hiç düşünmem direk superonline e geçerim download keyfini çıkartırım :))


    Her Türk bir kar tanesidir. Gün olur çığ oluruz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    O değilde süperonline ve uydunet'e her isteyen geçebiliyormu ist. Bahçelievlerdeyim. 50 tl ödüyoruz aylık geçim kurtulayım.


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    komşum geçmişti yaklaşık 6 ay kadar önce. sabit telden telekoma doğru olan aramalarda, karşı tarafada fatura yazıyo. bunu söylemiyorlar :) arızası oldu, 4 gün uğraştı. buca da komple arıza var diyo kadın, fakat karşı komşusu çatır çatır giriyodu nete. aynı apartman, aynı switch. teknik servisleri boktan anlıcağın.

    ayrıca banada geldiler. taahhüt yok dediler. ben düşüncem dedim. karşı komşum geçti. biraz sıkıntı oldu başlarda. öyle olunca geri döneyim dedi ttnete, taaak, 2 sene taahhüt imzalatmışlar haberi olmadan. yok dediler diyordu.

    şimdilik hızlı gidiyo. fakat, aynı lokasyon için abone sayısı arttıkça hız düşecek. buna adım gibi eminin. lokasyondaki kullanıcı sayısı hızı etkilicek. demedi demeyin.

     

    o nedenle uydu nete geçmeni tavsiye ederim hocam eğer geçiceksen.

     

    e2 nin mesajında dediği olay, zaten turkcell ve superonline ortak :) aynı şahsa ait hocam. kara mehmet diyolar ya hani.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 4574 Toplam Mesaj: 35