Swishmax 3
-

Web siteleriniz için flash animasyonlar,butonlar,bannerlar yapmak istiyorsunuz flash hakkında bilginiz yok.SWiSH Max3 v3.0.2009.09.04 programı sayesinde artık çok kolay.Program içersinde barındırmış olduğu hazır şablonlar ile size bu konuda yardımcı oluyor.Ayrıca sıfırdan kendinizde tasarımlar yapabilirsiniz.
Yapmış olduğunuz çalışmaları kaydetebilir dilerseniz daha sonra düzenleyebilirsiniz.Ayrıca çalışmalarınıza sesler katabilir daha canlı hale getirebilirsiniz.http://hotfile.com/dl/54287440/4d7a536/SWiSH.Max.v3.0.2009.09.04.WinALL.WT.rar.html
Rar Şifresi: www.warezturkey.net
-
çizik
-
abi çok güzel banner hazırlanıyor super bişi 2sini kullanıyordum ama bu daha bir güzel
-
başka bi flash oluşturucu kullanıodum bakayım bunu kurcalarım uyandımda
-
yüreğine sağlık çok güzel. çizik değil çalışıyo link
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
yüreğine sağlık çok güzel. çizik değil çalışıyo link
-----------------------------ahahah çok iyi.
-
dursun .
-
3.0 çıktı ha ama türkçe desteklememesi kötü,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
3.0 çıktı ha ama türkçe desteklememesi kötü,
-----------------------------hacım bence ingilizce öğren programları filan ingilizce kullan
-
ingilizce kullanmak daha guzel bencede
-
bişeyin babası derler ya,buda flash programlarının babası..
