Tahri T-Shirt

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    29 temmuz 30 agustos arasi kusadasina yollaya bilirseniz alirim kargo parasi filan dert etmeyin neyse parasi veririz ama sekil olsun olursa evet diyin adresi filan detaylari pm ile atayim

    tesekkurler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    bende istiyorum ya siyahlar cidden güzel oljuş bence nick yazmalı daha karizma olur millet şöle üstünde görünce wow desinbirde .com olmalı kesinlikle çünkü düşününkü siz bu siteyi bilmiyorsunuz görmediniz tahriqat of tahribat yazısını gördünüz ne dersiniz ya bu ne ya tarikat marikatlı t shirt ler çıkmış ama .com olursa karizma oolur merak ederler siteye girerler üye olamazlar :D çok karizmamız olur o zaman bende istiyorum ayrıca ist dayım kargola gönderin ya
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    yoq be abi .com olmasın ne o reklam gibi a.q.yum bu t-shirt fena diil işte son hali yani ama ordaki 2000 neci onu anlamadım bide oraya tahribat kılıçlarından sıkıştırsan çok zeksi olurdu..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Bizde yıkamayız abi tişörtleri. Zaten normalde de yıkamam
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    2000 Tahribat Group-Her Hakkı Saklıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Toma2Gm
    Toma2Gm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek
    ya hacı bu çok cafcaflı ya biraz daha ağır bişey yapabilirsin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    Türkçe olmasından yanayım ben de...
    Ama size hayırlı uğurlu olsun.
    Ula Tuğrul ne demeye ingilizceyi yazdırırsın anlamadım ki!
    Sağ koldaki 2000 olmayabilir. Aytek'in sembolü sol kolda olsaydı yeterdi.

    Ben sanırım öndeki kocaman Aytek logosu yerine Mürid-i Azam yazmasını, aşağıda
    da
    Tarikat-ül Tahribat olmasını tercih ederdim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    abi tahribat yazısının üstünden tahribat kılıcı varya ondan geçse gözel olmaz mı?(çok şey istedim a.q.yum)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crazydevil1907
    crazydevil1907's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    beyler arastırdım
    kuması
    baskısı
    dikimi
    posetleme
    kargo
    gibi cart curt toplam ortalama 2000 kişilk için 10 milyar civarında
    adet ne kadar artarsa kişi başı ucret düşer
    bide önce paranın toplanması lazımki öle iş yapılsın kimse vermez bu kadar parayı cebinden
    kargo işi girerse işin içine masraf iiice artar gün belirleriz yer belirleriz seyyar veririz amk nolcak =))
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    t-shirt ün href="http://img509.imageshack.us/my.php?image=adsz8bo.jpg]">bu kısmını kullanarak bir tane baskı yaptırıcam. bakalım nasıl olucak resmi eklerim ....
Toplam Hit: 10907 Toplam Mesaj: 152