folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder TAHRİBAT WALLPAPER İsteyen Varmı? :)



TAHRİBAT WALLPAPER İsteyen Varmı? :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    adam her türlü saldırıya refleks oluşturmuş. o kadar saldıran oluyor ki. otomatiğe bağlamış. adam uyumuyor hoca geçen gece 4 te ayaktaydı.

    ftw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    valla ben gözümle şahidim. saat sabaha karşı 5.. bir stormy ile bayılmışız:) bu adam hala yatakta laptop ile sim kart kırmaya kasıyodu.. kopyalamak için.. tuş seslerine uyandım noluyo a.k. dedim :D yıl 2003 tü bu arada.. ...

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    ya dizaynır yaa helal kardesime :)

    Aşk korkuya peçedir, korku da aşka perde, Allah"tan nasıl korkmaz, insan Onu sever de...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caucassian
    caucassian's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    yaw konuyla alakası olmucak. cs2 yi indirdim netten çalıştıramadım. garip bi uzantısı var. bu arada manyak bi çalışma olmuş. 3 yıldan beri photoshop kullanıyomç böle bişe yaptıgını bilmiyodum ps nin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    caucassian bunu yazdı:



    yaw konuyla alakası olmucak. cs2 yi indirdim netten çalıştıramadım. garip bi uzantısı var. bu arada manyak bi çalışma olmuş. 3 yıldan beri photoshop kullanıyomç böle bişe yaptıgını bilmiyodum ps nin.


    ben 7 yıldır...


    ordaki nesneleri path tool ile çizip içini renklendireceksin... sorna efectler vericeksin... layer maskları unutma bu arada :)


    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    abi süper olmuş eline sağlık.

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek
    ellerine sağlık dostum güzel olmuş gerçekten

    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    Eline sağlık Designer...

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S1b3r_HasTa
    S1b3r_HasTa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    designer senin yaptığın diğer wallpaparlar vardı onları bulamadım ya forumda nerdeydi eline sağlık çok güzel olmuş.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    eywallah kardeşlerim saolun..


    valla dostum eski yaptığım wallpaperların yedeğini almadım.. sanırım databasede vardır.. bilmiyorum belki silinmiştir..


    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
Toplam Hit: 4323 Toplam Mesaj: 51