TAHRİBAT WALLPAPER SON NOKTA..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    Designer bunu yazdı:


    KIZILYILDIZ bunu yazdı:



    designer bende de 256 mb 6600 agp var ama ram yetmiyo :(







    seninki AGP 8x.. benimki PCI-Ex 16x.... ayrıca 128 bit chipsetli..  fiyatı 289 dolar... :)


    256 mb olması önemli deil biliyosun.. chipset gücü önemli.


    yoksa 50 dolarada 256 mb ekran kartı var :)






    hacım ben de onu diyom ya. tamam 8x falan filan da yetiyo ekran kartı cs2 ye. ramim 512 ordan tıkanıyorum. maşallah prog. 1 gb minimum istiyo. aynı anda freehand le açmaya çalışsam kefenini giymeye başlıyo :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UndeaD
    UndeaD's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    $uan bunu kullanıyom yakıştı bnim masaustune :D helal. güzel olmuş

    Bırak Şimdi imzayı :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    doguhan bunu yazdı:



    ben kimseye ben şuyum.. ben buyum demedim ve yardıma ihtiyacı olan varsa yardım ederim dedim + o günden beri özel msg veya msn yoluyla da 5-10 kisiye faydalı olduğum görüsündeyim


    bunu çekemiyorsan açık açık söyle abisi.. ben büyüğüm demedim. ama sen buysan senin eline veririm klavyeni evine yollarım onu da bil..




    bunu sen istedin..... ben seni bi sikiimde.... böyle konuşmak nasılmış...

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    ooo ortam kızışıor..  :)


    beyeler yanlız laf kavgası yapmıyalım


    madem ben en iyi benim diosunuz : ) Yapın Taşşaklı birer tane tasarım şimdiye kadar olanları hiçe sayalım ( kusura bakma desginer abi  senin o güzel tasarımları hiçe saymak istemiorum ama bu seferlik idare ediver )  ve yeni tasarım yapın.. kimin daha iyi olduguna  Tahribat.Com Müridleri Karar versin..


    Size uyarmı ??


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    Designer kardeşim, eline sağlık...


    Bu arada kardeşim gördü,  Harry Potter'daki Ruh Emicilere benziyor dedi. Cevap olarak ne diyeyim :)))


    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UndeaD
    UndeaD's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek

    eheh :D


    en iisini sorcerer söledi. öle yaparız


    Bırak Şimdi imzayı :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    sorcerer bunu yazdı:



    ooo ortam kızışıor..  :)


    beyeler yanlız laf kavgası yapmıyalım


    madem ben en iyi benim diosunuz : ) Yapın Taşşaklı birer tane tasarım şimdiye kadar olanları hiçe sayalım ( kusura bakma desginer abi  senin o güzel tasarımları hiçe saymak istemiorum ama bu seferlik idare ediver )  ve yeni tasarım yapın.. kimin daha iyi olduguna  Tahribat.Com Müridleri Karar versin..


    Size uyarmı ??





    sorcerer.. dostum ağzından yel alsın... o kimki ben onunla tasarım yarışına giricem.. yapma etme gözünü seviim. .adam güzel şeyler yapar kapışırsında.. görünen köy klavuz istermi?


    önce kayda değer bişeyler yapsın bakalım... sonra bakarız kapışmaya...


    senin dediğin Yimpaş Yozgatın her sene banko şampiyonlar ligine katılması gibi bişey... :D


    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Criminal bunu yazdı:



    Designer kardeşim, eline sağlık...


    Bu arada kardeşim gördü,  Harry Potter'daki Ruh Emicilere benziyor dedi. Cevap olarak ne diyeyim :)))





    valla kardeş ben ömrümde ne harry potter seyrettim ne kitabını okudum.. bitek gözlüklü bi çocuk var onuı bilirim...


    wallpaperdaki maksat öndeki Holyone.. zaten adamın avatarı ve benimsediği tip o... arkadakiler Moderator lar...  onların arkasındakiler (gözleri parlamayanlarda) normal userları temsil ediyo..


    zaten Türk Bilişim Ordusu yazmamın mantığıda bu.... ürkütücü olması :D


    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek
    hyaklısın oda doğru kaideye değer bişey yapması lazım senin bu güzel tasarımlarınla yarışması için :D:D:D:D

    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
Toplam Hit: 2176 Toplam Mesaj: 22