folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Tahribat.Com İstanbul Oyun Turnuvaları İptal Edildi...



Tahribat.Com İstanbul Oyun Turnuvaları İptal Edildi...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    durqrimast kanka beni counter-strike'a da yazıver sana zahmet...uzun zamandır oynamıyorum ama bugün öle bi oynim dedim hala formumdayım :p :p
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    beyöçer bi istabulu bitirelim soz :D hamachi wea server olarak da duzenleriz maksat istanbul mkısmasi yapmak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    1-) Counter-Strike
    2-) Age of Empires
    4-) Fifa/Pes
    5-) Nba
    9-) Battle for middle earth yokmu ? (en kral oyun)

     

    Yaz hocam bu oyunlara adımı :) battle ı da koyun bi zahmet  

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    tm ekledim :D

    bu kadarmiyiz istanbuuuL duy sesimizi

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Creator
    Creator's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    edited.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    ahaha kaybol lan sopar :) hep bole konusur sora veririm eline. neyse, boyle eski cılkı cıkmıs oyunları yazıp sorada bukadarmıyız demeyin. sole butun herkezin oyniyabilecegi battlefield 2 gibi oyunlar yazında hep beraber oyniyalım eglenceli olsun. zaten yıllardır cs warcraft var insan bıkar. en son dota oynadıgımda 6.18 cıkmıstı 1 seneyi gecmistir. cs desen 2yıldır oynamıyorum. gecti artık modası bunların, trip cafe de napıcaksınız hurda pcleri var oranın. adam hala amd 3000+ kullanıyo millet core2duo e6600 2gb ram 7950gt koyuyo makinalarına bunlar hala tek cekirdek falan paranıza yazık yani :) gidin orange veya etna ya dayayın ayarları dibine kadar keyfini surun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Creator
    Creator's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    ahaha kaybol lan sopar :) hep bole konusur sora veririm eline.
    -----------------------------

    edited. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    Olm bence anadoluda olursa Orange 1 e gidek yukardaki makineler çok iyi tıklamadan tüm kral oyunları çalıştırıo çift çekirdek 7950gt ekran her oyunun ayarlarını kökleyin tekleme yapmaz bilgisayarlar. zaten tanıdık Uğur abiler Barbaros abi falan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    beyler :D trip cok daha ii bence :D hem arkayi kapatiriz :D

    tm lan az gelen war onerin la :D ne istiyorsuuz yeni oyunlardan :D call of 4 multi mi :D btf mi

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek

    Bursadan giremezmiyiz    Counter - Strike     Ultima online'de pvp  server ayarlarız .   Olmadı sphere yapar ben acarım   -  Red Alert 2      CALL OF DUTY 2  

     

    BURSADAN VARSA YAPMAK İSTİYENLER BANA GELİN  CAFEDE VAR  - Online olsada versem elinize :D 

Toplam Hit: 11017 Toplam Mesaj: 119