folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribatta Yüzyüze En Çok Görüşmek İstediğiniz Mürid?



Tahribatta Yüzyüze En Çok Görüşmek İstediğiniz Mürid?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CommunisT
    CommunisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ReaL_KurD, IsLaMiC_ForCe, G-Turk, Criminal, JeruSalem, GLaDio
    tanismak istedigim arkadaslar

    onun disinda klavye delikanliligi taslayan birkac elemanlada yakin dans etmeyi tercih ederim.


    Bitimsiz bir ko$udur ya$am
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    :) ben tüm tbt yi görmek isterim hiç birini tanımıyorum anca forumdan takip edebildiğim kadar enis,tyler_adyi,dj_alpr,amele,priest,exca bunlar işte ama cebitte hepsiyle tanışcamıza inanıom ben :)

    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    ontedi,computerwolf,redmilitan,islamic forces,criminal,gladio,jerussalem,amele,real kurd,hitlerfan,antioksidan vs. vs.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    ilk mesajıma ek olaraktan YesTERFoX[nasıl unuttum hala aklım almıyor,en çok görüşmek istediğim büyüğüm],ZoRKaYa,konpicyus,bi de amele abi ve dayı :)

    The irresistible lightness of getting mad... What an event! Such a great freedom and salvation from all stupid expectations and taboos of unconcious masses which are even not aware of their miserable price and place. Yes, you the stupid people, i'm talking to you and arguing with high confidence that NEŞET ERTAŞ'IN MÜZİĞİ YARAK GİBİDİR.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    RedMILITAN bunu yazdı:
    -----------------------------

    ReaL_KurD, IsLaMiC_ForCe, G-Turk, Criminal, JeruSalem, GLaDio
    tanismak istedigim arkadaslar

    onun disinda klavye delikanliligi taslayan birkac elemanlada yakin dans etmeyi tercih ederim.


    -----------------------------

     

    kimmiş bu delikanlılar :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    Enis bunu yazdı:
    -----------------------------
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    benle tnaışmak isteyenler bi eskişehir gezisi yaparız gelebilirseniz gelin :) takılırız burda..

    vallahi hangi mürid olursa olsun fark etmes fakat bir çok kişi oturup birlikte muhabbet etsek çok zevkli olacğaına eminim.Yani sevdiğim admları yazmayayım onlar bilir kendini :) kafadarlarım.Fakat onun dışında bir çok kşiyle 20-30 kişi oturucan ormanda piknik yapıcan muhabbet edicen.Zevkli olur


    -----------------------------
    abi tercihlere eskişehir yazdım,eger orayı kazanırsam bayağa bi kaynaşırız yani =)
    -----------------------------
    gel dai istediğin zaman görüşürüz elimden geldiğince yardımcı olurum fakat zumsuku bilmem ne zaman bi buluşma ayarlamaya çalıştıysam hep bi bahane buldu :d

    Kader, gayrete aşıktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Hiç Kimse

    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hispanic
    Hispanic's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Erkek
    İlk başta | Nakamura2 ve 1 :D | ,HiGhVoLtAgE , HolyOne, renegadealien, By_Gizemli, Antikky, PriesTBT, İsO Edit: Virgül koymayı unutmuşum, Treasure:) , Night-7, pit10din, Pc Kopat, Pc Worm, narkozMRT, Kortex, KrYpT, MbK , Glaxoks, Webmasteri, Protesto, Pc Error, Quetzalcoat, aklıma başka bişey gelmiyo :D
    Önemli Not: Nakamura sen alınma bu kadar kişiyi görmek istiyom diye sadece merak ettim bilirsin ben çok meraklıyım herşeye  :)

    İrtivat/İletişim/Hakkımda Sorularınız/Chemical Ne Demek Demeniz/Kişi Listesi Kasmak : chemical@cold-m4.com Sünger pop avatarı istiyorum!! Sitedeki bazı pkklıların siktirip gitmesini istiyorum!! Fener avrupa şampiyonu olsun istiyorum!! MESAJ KAYGISINA SON!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    DjBarky bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hiç Kimse
    -----------------------------

    Aaa unutmuşum.. DjBArky,sen varsın görüşmek istediğim..Stüdyonu merak ettim,seni de merak ettim..Müziklerin çok iyi (bana göre tabi,Ahmet San gibi yorum yaptım müzikten çok anlıyomuş gibi) : ) 


    Çekil,Önümden Çekil...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kantar31
    kantar31's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

     ewetttt başlayalımmmm

    priesTBT (duble duble duble üstün duble vip)

    madcrazy (vip)

    under_king (vip)

    reflex(vip)

    Baron

    cold-m4(duble vip)

    nakamura (duble vip)

    antioksidan (duble vip)

    enis (duble vip)

    exca

    lord-nespace

    headbanger

    nurky

    siyanojen

    qambler

    tülüllülülü

    hayg nitro

    wasd

    emirreis

    andy

    acan1111

    yesferfak (duble vip)

    kapil

    bidon 

    trotesto

    tatarımramazanım

    tylerım dayım (vip)

     

    aha bitti

     

    hepinizi seviyorum lan canlarım benim :D

    edit:eşşeklik edip priesi yazmamışız oraya hemen en başka moteliyor ve kendisinden özür diliyoruz :|


    uzun bi süre daha yokum ehtiyarlar... iade-i yorum yapamadıysam kusura bakmayın
Toplam Hit: 20083 Toplam Mesaj: 143