Tahribat"Taki Ergenekoncular

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    HOCA sen bayaa eskisin heralde benim pek tanışıklığım yok senle ama muhterem bir zat olduğun yorumlardan anlaşılıyo.Bu arada Ergenekoncu benim ben.

    NEDEN? (soru olarak)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teodos
    teodos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    heryerekon tahribata konmazsa şaşardım. Heryere, herkese konan heryerekon kuşu birgün sizinde kafanıza sıçabilir. :) o yüzden pek fazla sokağa çıkmayın. evde oturun!!!


    ? z ı n ı s ı m a d n ı k r a f __ n i n e k i l h e T
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    caner abi biliyoruz ergenekonun başının sen olduğunu bütün gizli bağlantılarını biliyoruz hatta eylemlerine greenpeace'i bile alet etmişsin

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    bende aday adayıyım beni de alın :D

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Armigerovs
    Armigerovs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2008
    Erkek
    Bende Kamyoncuyum ağabey,her türlü pis işleriniz sorunsuz proplemsiz halledilir,irtibat: Kağıthane hawuzbaşı/eski baliciler çıkmazı/Ist Tel : 0212 612 17 92 Tıpacı Fırlama Nuri

    Lay lay lay lay lay OOOOOOOOOOOO Türkiiiiiiiiyeeeeeee/CELEBRATE ORGINALITY
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tacir
    tacir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    hoca  benim adım soyadım geçiyo iddanamede siz ne oluyo

    sayfa nurmarasını unuttum ama

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hoşgeldin hocam.

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    İddianameyi nerden edinebiliyoruz

    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Ergenekon davasındakiler atatürkçülükle gurur duyan adamlar eğer mevzu buysa hepimiz ergenekoncuyuz,ergenekoncu olmayan utansın .

    Criminal foruma mesaj attı :| savcı sen misin ciriminal :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Criminal bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kimseler çıksınlar ortaya, çekip vurmayayım alayını! :)

    İddianame'nin 3. Bölüm 364. sayfası tahribat.com ve içindeki Ergenekoncular'a ayrılmış.

    Evet, ortaya çıksın istiyorum bu zatlar! 

    Holy sen mi Ergenekoncusun, yoksa Rene sen mi?

    Deca? Antikky? Under?

    Döverim ulan hepinizi :)


    -----------------------------

     

    bölüm falan bilmiyorum da , 364. sayfada yok öyle birşey S:


    ...said addicted.
Toplam Hit: 15773 Toplam Mesaj: 96