folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder Tanımadıgın Bır Kızı Tavlamak ( Baya Zor Snrm :-)... )



Tanımadıgın Bır Kızı Tavlamak ( Baya Zor Snrm :-)... )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Magnificent
    Magnificent's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2003
    Erkek
    Beyler yahu benım hep merka ettıgım ve beceremeıdıgm bır olayı dıle getırmek ve yardım almak ıstoyrum ozellıkle bayan arkadaslar bu konuda yardımcı olurlarsa sevınrıım:D
    Sımdı caddede yuruyoruz ve karsıda cok guzel tatlı bır kız gelıo kıza ne derım nasıl konuscaz sırf bakmak yeterlı olmuor sonucta yanından gecıp gıdıyor bunu yapmak ıcın manyak yakısklı mı olmak lazım ne ya ? yardımm :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cimbomemre
    cimbomemre's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    abi tanımadığın kiz tavlanır zaten tanıdığın kıza tavlamak mı diyon hayret bişi yok olm manyak yakışıklı olunmaya gerek yok temiz ol esprili ol sıcak kanlı ol ok dir :D Mission Completed
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    bi taktik...

    -merhaba
    -merhaba
    -eğer kızmazsan ve beni kırmazsan ismini söylermisin???? lütfen
    -ayşe.
    -evet. evet senin başka kızlara benzemediğini bilyordum..
    -nası yani
    -yeni tanıştığım kızların çoğunun ismi sanane oluyurda
    -%100 gülüyorlar....
    -sende gül..
    -eğer kızmazsan veya işin yoqsa bi yerlerde oturmamız mümkünmü??? 15 dakikacık.. Lütfeeeeeen :)sadece bir kola... tabi kızmazsan.
    (bu arada %85 bi işleri oluyor. eğer %15 lik kısıma denk geldiysen götürecen!!!!)
    -----
    (%85 lik kısın ise)
    -peki ne zaman buluşabiliriz???
    (mutlaka bi zaman vereceklerdir...)
    ( o zamanda orada ol.... minik bi hediye, yada eğer verebiliyosan çiçek-ben çiçek verememde- eğer geldiyse zaten götürdün demektir :))))) )

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CTG
    CTG's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    cimbomemre bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi tanımadığın kiz tavlanır zaten tanıdığın kıza tavlamak mı diyon hayret bişi yok olm manyak yakışıklı olunmaya gerek yok temiz ol esprili ol sıcak kanlı ol ok dir :D Mission Completed
    -----------------------------

    abi yolda giden kızı durdurup espri mi yapayım ?
    Ben:Hanfendi 1 sn vaktinizi alacağım.
    Kız:Buyrun
    Ben: Adamın biri varmış , ikinci dönem düzeltmiş.

    Kız: sie lan.
    Ben: Peki

    :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S_k_Y
    S_k_Y's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    tanımadıın kızı tavlmak zor fln. diil.. tanımaman daha da ii. oda seni tanımıyo nası olsa..istediin gibi tanıtabilirsin yani kendini :)
    adam olman yeter.. dürüst ve doğall ol.. espri yapıcam die kasıp sıçıp sıvama (helede en ufak bi yetenek yoksa :) aslında kıza göre davranman lazım.. kız ın hoşlanığı erkek tipini oynayabilrisn mesela..ama kandırmaca olur ozaman. yaw ben biara bayaa uzun bişe yazdııdım bu foruma bu konu ile alakalı.. bulursam link weririm..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkanotoel
    volkanotoel's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    kolaydır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkanotoel
    volkanotoel's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    rahat olun :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkanotoel
    volkanotoel's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    volkanotoel bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeXaGoN
    HeXaGoN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    Oğlan: Pardon tanışabilir miyiz?
    Kız: Hayır sie...
    Oğlan: Bak 1 daha düşün!
    Kız: Hayır dedik ya
    Oğlan: Sen kaybettin. =)
    Çok etkilidir bu 3. satır..

    İnsanlara yapılacak en iyi şey, onlara akıllarını kullanmayı öğretmektir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Magnificent
    Magnificent's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2003
    Erkek
    dalgayı bırakın ya esprı olayı nı yapmak ıcın bıryerlerde oturmak gerekır.....
    benım ıstedıgın yoldan yanımdan mesela gecen bır kızı tavlamak ortam kurmak yardım plzz ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Magnificent bunu yazdı:
    -----------------------------
    dalgayı bırakın ya esprı olayı nı yapmak ıcın bıryerlerde oturmak gerekır.....
    benım ıstedıgın yoldan yanımdan mesela gecen bır kızı tavlamak ortam kurmak yardım plzz ?
    -----------------------------

    Tamam işte çaktırmadan takip et sorada oturduğu yerde konuş.....

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
Toplam Hit: 21527 Toplam Mesaj: 20