Tanki Online

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    http://tankionline.com/en/   hocalar internet sitesi budur. Oyun çok güzel ve zaman geçirmek için ideal. Ama millet acayip hile yapıyormuş. Baya bi yöntem denedim ama şu crystal çoğaltma olayını çözemedim. Bilen eden var mıdır hocalar bir bakın hele :)


    İndia İndia !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    Aynen dostum süper oyun yapmışlar ama ben de bulamadım kristal olayını nasıl çözeceğimi ...


    İndia İndia !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    bloodmage bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynen dostum süper oyun yapmışlar ama ben de bulamadım kristal olayını nasıl çözeceğimi ...


    -----------------------------

    Şakamı la bu?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seretide
    seretide's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    adam şizofren galiba


    Saçma
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    zamanında bundan bi tane daha vardı :) sürekli kendi konularına yazar teşekkür falan ederdi


    Bittik biz bittik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    zamanında bundan bi tane daha vardı :) sürekli kendi konularına yazar teşekkür falan ederdi


    -----------------------------

    1 olsa iyi  3. 4. leri gördük he


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    2. mesajı alıp rezerve edip bunu yaşamak budur işte

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    Arkadaşlar benim ruh halimi az çok biliyorsunuz zaten yargılamayın beni.

    Şu işi düzgün yapabilecek birisi çıkarsa 200 TL tiko para veririm . 


    İndia İndia !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    acil şifalar kardeşim,oyuna bakıcam


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    benden önce yapmışlar iyi mi.. amk dünya


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma. 24373 15 haziran 2020
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Matchup
    Matchup's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Çok iyi be bu kadar basit ve eğlenceli .


    Bulduğumuzu sanmaktan ziyade , umduğumuzu aramaktayız.
Toplam Hit: 2574 Toplam Mesaj: 13