folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tarihi Çeşmede Yazan Osmanlıcayı Çevirebilir Misiniz?



Tarihi Çeşmede Yazan Osmanlıcayı Çevirebilir Misiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    ValentinoRossi bunu yazdı

    Osmanlica bilen bir kisi bile yok mu forumda :S

    Sorsan dil biyorum diyen 200 tane adam var gel şuna bi bak desen 2 kişi kalıyor 200 kişiden :D


    لا إله إلا الله \\\\\\\ Rene t-shirtleri Prada'dan mı sipariş ettin naptın.10 senedir giyiyorum hala rengi solmadı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    ValentinoRossi bunu yazdı

    Osmanlica bilen bir kisi bile yok mu forumda :S

    Sorsan dil biyorum diyen 200 tane adam var gel şuna bi bak desen 2 kişi kalıyor 200 kişiden :D

    Aynı durum program yazdırmakla da ilgili.

    Bir kere bişey sordum bir sürü adam müsait olunca yazarım elimin kiri havası çekti.

    Sonra ne gelen var ne giden.


    hayalin düğünü töresi bir hoş.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrkps
    mrkps's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2012
    Erkek

    hanım osmanlıcadan anlıyo fakat yanımda olmadığı için resmi parça parça gönderdim oda böyle çevirdi.foto net olmadığından çoğunu daokuyamadı...

    Artık ne çıkarırsan...

     

     

     

    gaziler ve ahilerin ruhu sahip her dahi

    ab-ı safi i. emru halk

    al osman ruhlarına eyler daim dua

    ...

    mrkps tarafından 23/Ağu/14 00:15 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaş çevirtmiş benimde kız arkadaşım osmanlıca biliyor ,yolladım sabah yazarım tercümesini

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    @mrkps teşekkürler hocam sanki çeşme hayratına dua gibi bişey.

    @tosun bekliyorum hocam.


    Bu Yüce Türk Milleti ne ihanetler gördü hepsinin üstesinden gelmeyi başararak tarihe nice zaferler yazdırdı. Bu Millet Kuva-yı milliye hareketini yeniden başlatır. Sivas Kongresini yeniden toplar, Ya İstiklal, Ya Ölüm diye haykırır ve gereğini yapar. Türk Milleti ihaneti ve hainleri hiç affetmez. Dileğimiz odur ki bu iş sandıkta bitsin, aksi halde "sürüye dalmayı göze alan Kurt, çobanın da, köpeğinde hesabını yapmaz."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    Bunu yazan Tosun yazıyo :)) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalenes
    kartalenes's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2011
    Erkek

    Yahu beşiktaş da bir boş arazide 2 tane dikilitaş var yıllardır merak ederim ne yazıyor diye resmini yollasam tercüme edebilirmiyiz 


    Olduğu kadar , Olmadığı kader ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    bın lıraya cevırırım dilersen 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Bütün osmanlıcaları deşifre edelim beyler, belki gömü lokasyonu falan yazan bitane çıkar


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Bütün osmanlıcaları deşifre edelim beyler, belki gömü lokasyonu falan yazan bitane çıkar

    hepisi  dönem soygunu yedi yemeyenlerde gerçekten çok zor :D


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
Toplam Hit: 2295 Toplam Mesaj: 24