folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Tarikatımız Guyana'da En Çok Ziyaret Edilen Siteler Arasına Girdi



Tarikatımız Guyana'da En Çok Ziyaret Edilen Siteler Arasına Girdi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hahaha öyle bi ülke mi varmış lan :D

    Kendimi Azerbaycanı bilmeyen zengin Amerikan bebesi gibi hissettim :D


    Vatanımız arap işgali altındadır, geç olmadan UYANIN !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Ben fransız guyanasını biliyordum.Ne farkı var bu ikisinin :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Biri fransiz somurgesi bi ingiliz somurgesi imis zamaninda

    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek
    SysTeMeRRoR bunu yazdı
    Biri fransiz somurgesi bi ingiliz somurgesi imis zamaninda

    orda kızlar teklif ediyomus hacı doğrumu ? 


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    baya da büyük ülkeymiş lan aslında.


    He is finding himself.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    csr288 bunu yazdı
    SysTeMeRRoR bunu yazdı
    Biri fransiz somurgesi bi ingiliz somurgesi imis zamaninda

    orda kızlar teklif ediyomus hacı doğrumu ? 

     

    haci havasindan midir suyundamidir bilmiyorum ama kizlar cok atesli burda :)

    teklif diye bisi yok zaten bunlarin kulturunde. gider konusursun barda orda burda kiz begenirse direk alir gidersin.

    burdakiler cok piskopat ama. cogu kizin bilekleri kollari kesik icinde.

    bi ara bi manita ile takildim. tartistik falan kollarini kesmis foto gonderdi.

    burdakiler biraz irkci. daha once belize diye bi ulkede yasadim 5 sene. orda daha kolay geliyodu kizlar. yolda yuruyon yuzune gulumseyen kizi al gotur. o derece.

     

    buyuk olduguna bakmayin

    nufusu sanirim 800 bin civari. 1 milyonu gecmez.

     

    guyana kizlarini merak edenleri buraya alalim :)

    +18'dir ona gore.

    guyanaxxx[dot]com

     

    SysTeMeRRoR tarafından 10/Haz/13 06:47 tarihinde düzenlenmiştir

    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gretchenmorgan
    gretchenmorgan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2013
    Erkek

    guyana'nın dağlarında çiçekler açar.

    guyana'nın dağlarında çiçekler açar.

    altın güneş orda sırmalar saçar.

    altın güneş orda sırmalar saçar.

     

    bozulmuş surinamlılar yel gibi kaçar

    bozulmuş surinamlılar yel gibi kaçar.

    yaşa donald ramotar paşa yaşa

    adın yazılacak bakırdan taşa.


    e-okul hakkındaki tüm sorulara açığım. okul müdürlüğü yapıyorum
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Gidiyoz mu simdi guyana :D

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    turizm bakani olayim buraya bari :D

    sayemde iyi turist gelecek sanirim

    haha

    hadi butun tbt guyana'ya yerlesin bari (:

    ahim sahim bisi sanmayin la burayi.

    3. dunya ulkesi. ilk sinema 1 ay once bizim sirket tarafindan acildi :D

    gerisini siz dusunun.

    en kotusu direksiyon sagda amk. ilk geldim basim donuyodu nerden gelip nerden gittigimi bile aylayamiyodum.

     

    edit. buraya 100 tane saglam adam getirsek ulkeyi feth ederiz

    aklina yatan varsa gelsin :D ama burda da cok saglam adamlar mafyalar var :D

    gecen 2 ay once kadar brezilyali unlu bi uyusturucu kacakcisi hapisten kacmis buraya gelmis. tam o geldigi donemde de burdaki en buyuk uyusturucu mafyasini oldurduler. bu brezilyalinin yaptigi soyleniyo.

    bide burda pirlanta falan var aklinizda bulunsun :D ormanda falan cikartiyolar. su filmlerde izlediginiz sekilde aynen. eli silahli adamlar her tarafta bekliyo. kole gibi elemanlarda cikariyo.

     

    SysTeMeRRoR tarafından 10/Haz/13 11:11 tarihinde düzenlenmiştir

    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    SysTeMeRRoR bunu yazdı
    csr288 bunu yazdı
    SysTeMeRRoR bunu yazdı
    Biri fransiz somurgesi bi ingiliz somurgesi imis zamaninda

    orda kızlar teklif ediyomus hacı doğrumu ? 

     

    haci havasindan midir suyundamidir bilmiyorum ama kizlar cok atesli burda :)

    teklif diye bisi yok zaten bunlarin kulturunde. gider konusursun barda orda burda kiz begenirse direk alir gidersin.

    burdakiler cok piskopat ama. cogu kizin bilekleri kollari kesik icinde.

    bi ara bi manita ile takildim. tartistik falan kollarini kesmis foto gonderdi.

    burdakiler biraz irkci. daha once belize diye bi ulkede yasadim 5 sene. orda daha kolay geliyodu kizlar. yolda yuruyon yuzune gulumseyen kizi al gotur. o derece.

     

    buyuk olduguna bakmayin

    nufusu sanirim 800 bin civari. 1 milyonu gecmez.

     

    guyana kizlarini merak edenleri buraya alalim :)

    +18'dir ona gore.

    guyanaxxx[dot]com

     

     

    heck-no.png%20%28210×220%29

                                              http://www.guyanaxxx.com/media/?sa=media;in=17714;preview

    krypt tarafından 10/Haz/13 11:10 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
Toplam Hit: 5641 Toplam Mesaj: 41