folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Tariwat Yarışması :D[Made İn Puzul]



Tariwat Yarışması :D[Made İn Puzul]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşlar noel arkadaşımız uykusuz kalmış benimde aklıma en psikopat yarışması geldi ne alaka diceksiniz şimdi yarışmaya katılacak olanlar ircde bana iletsiner yarışma şöyle olucak
    belli bir saat seçiçez ve en fazla kim uyumicak denicez :D
    hoşunuza giderse böyle bişey yapalım hacılar uykusuz kalmak güzel bişe olsa gerek :D (evet öyle salak gibi oluo adam) bazı bilim adamlarının günde 2 saat uyuduğunu atatürkün günde sadece 4 saat uyuduğunu hatta dünyada bir kişi vardı adam hiç uyumadığını size hatırlanaraktan böyle zevlki bişeye kalkıştım:D
    arkadaşlar ircde konuşalım talep olursa yapalım :D


    konu hakkında sağlıki yönden bilgi:
    http://www.6dtr.com/1.php?dosya=SAGLIK/Uyku

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GolgeleR
    GolgeleR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    ben varım zaten 1 hafta dayandım sonra bi gün uyudum ama yine dayanırım aq aşk yaptırmıstı simdi de yarısma ahuahah süper olcak hadi bakam =)

    BAN
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    yarram güsel bişi uykusuzluk 73 saat oldu şuan ..gece gözlerim açık halüsülasyon görmye başladım sabahları yine pek koymuyo ama o gece saatleri hele ki 4-5-6 arası anunu zikem gözüm açık halüsülasyon görüyom la yoksa uyudumda rüya mı görüyom ddedim gittim su su içtim sigara yaktım hatta sigaranın ateşini elime şey ettirdim dedim yogh uyumamuşım halüsülasyon.. :s du bakalım bilen biliyo her saat msn de uykusuz geçen her saati güncelliyom kontrol etmek isteyen olursa telim 24 saat açık çalınca dakkasında alo diyomm.. vs..vs yarışma olacaksa kaldığım yerden devam benim ki yada bekleyin dayanamadığım yerden sonra biraz uyku çekim öyle başlayak ..irc"de beklerizz..

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    ben uyumuyom derim bi tane bot koyarım yerime.. pc acık kalır koyarım kafamı yatarım 1-2 saat hem bide ödül mödül verin en sonunda sikerim der gene yatarım bi amac olsun bare :D

    NesTo | same shit diffirent asshole
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    buzul iddialıyım hajım
    msnde kalıcaz hep
    22 saat uyumamışlığım var onuda geçmeye çalışcam hadi desturlan!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    uyumam (HH)

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Ben 32 saat uyumamıştım. Bir süre sonra zaten uykun gelip yatıyorsun. Uyumamak marifet değil sağlığınızı bozarsınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    a4 folloş mu oldun amk 32" diyince hemen atladım neyse lem ben varm
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    hp32 demüş küne:

    22 saat uyumamışlığım var onuda geçmeye çalışcam hadi desturlan!
    --------------------------
    zuahahahah..!! olm bu konuya yansıyan deneme de içmiştik gece 87-88 saat neyüm olmuştu sızmışımm..!! her neyse benim bvi amacım var dı ki..!! bi sebeb yada neden her ne zikimse artık ..a4tech"in dediği gibi uyumamak mağrifet değil ..birazda bünye meselesi dengeni bozmayın ..sağlık problemlerine yol açabilir ..yatun uyuyun mina kyimm.. zaten uyumayacam desenizde döt ister :D ..Tahride tabee o bünyedeki kişide çoktur ..ama konuya cvp yazanlar kesinlikle değil :D konuyu açan hiçç değil ehueheuh

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    ne zaman başlıoz arkadaşlar noelin kafası falan yerie gelsin başlayalım uyarmı başka katılan yokmu m.q :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    beyler allah yanlış söletmesin galiba böyle bir hadis vardı
    uyku zihni kapatır gereğinden fazla uyumayın peygamber efendimiz de fazla uyumazmış nese

    BENDE VARIM
Toplam Hit: 1977 Toplam Mesaj: 19