folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Tartisiyoruz.Biz | Sitemiz Yayında.



Tartisiyoruz.Biz | Sitemiz Yayında.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Blog tadında dağil de, sözlük tadında olsa çok daha güzel olurdu diye umuyorum.

    +  domain çok sağlam


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    RotKerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Blog tadında dağil de, sözlük tadında olsa çok daha güzel olurdu diye umuyorum.

    +  domain çok sağlam


    -----------------------------

    hocam zamanla değişikliğe gidebiliriz ya sözlük çok var ama ne bileyim bakalm... :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi

    tabi ben anasayfa için söz ediyordum

    renklendirme konusu iyi kullanirsa güzel bisi elde edilir aslinda ama her renk için bir anlam kodu olur mesela tamamen katilan yesil tamamen karsi krengi nötr olan farkli bakis açi getiren mavi vs


    lölölö
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    tulu bunu yazdı:
    -----------------------------

    tabi ben anasayfa için söz ediyordum

    renklendirme konusu iyi kullanirsa güzel bisi elde edilir aslinda ama her renk için bir anlam kodu olur mesela tamamen katilan yesil tamamen karsi krengi nötr olan farkli bakis açi getiren mavi vs


    -----------------------------

    aynen hocam aynı benim gibi bi adamsın. :) +lama -leme filan olcak youtube deki gibi filan yorumlara like unlike..


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    tartışacak o kadar mevzu var ki..

    aklıma bir söz geldi bu arada: insanoğluna vadi dolusu tartışma alanı versen ikincisini ister  :P   berbat mı oldu lan :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    tartışacak o kadar mevzu var ki..

    aklıma bir söz geldi bu arada: insanoğluna vadi dolusu tartışma alanı versen ikincisini ister  :P   berbat mı oldu lan :D


    -----------------------------

    vadi dolusu yerine başka bişi kullansan etkili olabilirdi :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    Domain iyiymis hocam,cizik atayim yarin bi kac sey karalarim.uzun omurlu olmasi dilegyle
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------
    Domain iyiymis hocam,cizik atayim yarin bi kac sey karalarim.uzun omurlu olmasi dilegyle
    -----------------------------

    teşekkürler hocam karala tabi ya :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Turania bunu yazdı:
    -----------------------------

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    tartışacak o kadar mevzu var ki..

    aklıma bir söz geldi bu arada: insanoğluna vadi dolusu tartışma alanı versen ikincisini ister  :P   berbat mı oldu lan :D


    -----------------------------

    vadi dolusu yerine başka bişi kullansan etkili olabilirdi :)


    -----------------------------

    dünya dolusu..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    Turania bunu yazdı:
    -----------------------------

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    tartışacak o kadar mevzu var ki..

    aklıma bir söz geldi bu arada: insanoğluna vadi dolusu tartışma alanı versen ikincisini ister  :P   berbat mı oldu lan :D


    -----------------------------

    vadi dolusu yerine başka bişi kullansan etkili olabilirdi :)


    -----------------------------

    dünya dolusu..


    -----------------------------

    doluyu değiştir o olmadı :) mesela okyanuslar kadar :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
Toplam Hit: 3447 Toplam Mesaj: 50