Taşınabilir Disk. Marka?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    Hocam sana şunu söyleyeyim, şuan masamda 2 tane wd taşınabilir hdd duruyor.Biri 640gb usb2.0 diğeri de 2tb usb3.0

    640gb olanı yaklaşık 5 senedir bende sayısız kere yere düştü, 1 kere kablosuna takılıp adaptörünü kopardım(başka adaptörle hallettim :D), 1 kere de arkadaş benden aldıktan sonra bisikletle giderken tekerleğe sıkıştırmış :D

    Ayrıca bu hddlerin 2 si de en az 2 haftada bir istanbul-kocaeli arasında bavulda otobüs yolculuğu yapıyor (atma-tutma gırla) hala tık demediler.He aklıma geldi 640gb olan da bi kere çok sağlam yere düşmüştü kasası falan açılmıştı topladım bağladım pcye daş gibi daş.

    2tb olanın başına daha pek bişey gelmedi geçen sene aldım onu sadece üstü çizikle dolu.

    Bundan daha iyi kullanıcı deneyimi sağlayan varsa gelsin yazsın buraya.

    Şansızlık eseri hatalı bir ürüne denk gelmediğin taktirde western digitali her türlü tavsiye ederim.Benim tavsiyemle 3 tane arkadaşım wd aldı onlarınki de çatır çatır çalışıyor.

     

    Yanlız belirtmeliyim ki bu dediklerim 3.5 inc olan adaptörlü modeller içindir küçük olanlar hakkında benim bir deneyimim yok ama arkadaşta var bi tane 120gb lık 3 senedir falan sağlam çalışıyor.

    Mazallah senin yaşadığın evde kanarya, hamster falan olmaya gelmezmiş he :)))

    Bilgi ve deneyim için teşekkürler.


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Hocam sana şunu söyleyeyim, şuan masamda 2 tane wd taşınabilir hdd duruyor.Biri 640gb usb2.0 diğeri de 2tb usb3.0

    640gb olanı yaklaşık 5 senedir bende sayısız kere yere düştü, 1 kere kablosuna takılıp adaptörünü kopardım(başka adaptörle hallettim :D), 1 kere de arkadaş benden aldıktan sonra bisikletle giderken tekerleğe sıkıştırmış :D

    Ayrıca bu hddlerin 2 si de en az 2 haftada bir istanbul-kocaeli arasında bavulda otobüs yolculuğu yapıyor (atma-tutma gırla) hala tık demediler.He aklıma geldi 640gb olan da bi kere çok sağlam yere düşmüştü kasası falan açılmıştı topladım bağladım pcye daş gibi daş.

    2tb olanın başına daha pek bişey gelmedi geçen sene aldım onu sadece üstü çizikle dolu.

    Bundan daha iyi kullanıcı deneyimi sağlayan varsa gelsin yazsın buraya.

    Şansızlık eseri hatalı bir ürüne denk gelmediğin taktirde western digitali her türlü tavsiye ederim.Benim tavsiyemle 3 tane arkadaşım wd aldı onlarınki de çatır çatır çalışıyor.

     

    Yanlız belirtmeliyim ki bu dediklerim 3.5 inc olan adaptörlü modeller içindir küçük olanlar hakkında benim bir deneyimim yok ama arkadaşta var bi tane 120gb lık 3 senedir falan sağlam çalışıyor.

    Mazallah senin yaşadığın evde kanarya, hamster falan olmaya gelmezmiş he :)))

    Bilgi ve deneyim için teşekkürler.

    Yaklaşık 5 sene iguana baktım.

    Şuanda da golden retriever var evde sıkıntı yok yani :)


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    5x2tb arşiv var, 3x2tb seagate 2x2tb wd, en eski seagate 3 senelik misler gibi çalışıyor temiz kullandım sessiz çalışmasında etken, şu an vatanda indirim var 240 tl'ye 2TB USB 3.0 wd alırısn misler gibi kullanırsın.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    Her zaman 5 kuruş fazla verir WD alırım.

    Hem tasarımları şık hem de kaliteli ve güvenilir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    kargo dahil maks 122.76 TL ye taşınabilir hdd yada en kötü 2.5 disk satan var mı :D 

     

    Artık win7 doluluk göstergesi olarak kırmızı değil siyah gösteriyor :|


    Tahribatın delisi. Beni gerçekten ciddiye alıyorsanız küçüklüğünüzde birşeyler çok yanlış gitmiş demektir. UwU
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    müstakar
    yarasaadam
    yarasaadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2011
    Erkek

    selamın aleykum müridler 

    önerileriniz için teşekkürler 

    bana  samsung 1 tb lazım uygun fiyat olursa sevinirim 

    teşekkürler 

     


    Beyninizi işlemci olarak kullanın , harddisk olarak değil :) İnsanlar kitap gibidir azizim , önemli olan cildi değil, içerikleridir Tüm ağı çökertmek , bir insanı hacklemekle başlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    WD - 1 Tb - 2,5 İnch - Kargo Dahil 195 Lira

    http://www.bimeks.com.tr/urun/119703/western-digital-1-tb-elements-se-2-5-usb-3-0-external-hard-disk-wdbpck0010bbk-eesn-.aspx

    Bunu almaya karar verdim. Piyasa fiyatı 220-350 TL arasında değişiyor.

     

    Buraya yazan arkadaşlara çok teşekkürler...

     

     


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    yarasaadam bunu yazdı

    selamın aleykum müridler 

    önerileriniz için teşekkürler 

    bana  samsung 1 tb lazım uygun fiyat olursa sevinirim 

    teşekkürler 

     

    Hocam Samsung HDD üretim ünitesini Seagate firmasına sattı ne yazık ki. Normalde HDD deyince Samsung dışında marka düşünmezdim, bu haber ile kahrolmuştum. Seagate ürünlerinden çok çektim, şimdiye kadar elime geçen hiçbir Seagate ürünü uzun ömürlü olmadı.

    Şahsen Samsung artık HDD üretmeyecekse Seagate yerine WD almayı tercih ediyorum. WD ürünlerinin kabloları bozulduğunda girişlerine uygun kabloları piyasa bulamıyorsunuz diye duydum ama en azından ürünleri uzun ömürlü ve kaliteli. Henüz kullanmak nasip olmadı ama kendi deneyimlerime dayanarak Seagate'ten uzak durun diyebilirim.

    Samsung bulamayabilirsiniz, bu yüzden WD düşünebilirsiniz.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    önerileri için teşekkürler.

    yanlış mı biliyorum ben şey istiyordum. 2 tb olcak ama adaptörsüz prize bağlanmadan. var mı böyle bir hdd.


    Metalurjist.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    2 tane harici hdd kullanıyoru ikiside verbatim marka.

    ama içinde samsung hdd var.

    ikiside birbirinden kaliteli maşşallah. öneririm. hem sessiz hem ısınmıyor hemde kaliteli.

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 1892 Toplam Mesaj: 25