folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tayyibi Savunanlara Sorularım Var



Tayyibi Savunanlara Sorularım Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    diğer bir konu dehaplı bld başkanını görevden alma ama möilliyetçi kaymakamlrı görevden al oooh ne güsel .


    lafa bak lan sen harbi çok dangalakasın haa.şerefinden şüphe ediorum tayibi savunacam die yaptıgınız şeylere bakın. biz o savaşta 7 düvele karşı gelmedik mi o yokluklarla tam bagımsızlık için vatan hanilerinden kurtulmak için yapmadık mı o savaşı.


    nasıl bir gurur var siz de anlamış değilim.cidden komik adamlarsınız.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TEINER
    TEINER's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    kardesim ben tayyibi mehmeti ahmedi savummam söyle bişey diyon askerlerin basına çuval geçirildi neden tayyibin sesi çıkmadı adam kalkıp hey ahali bizde abd askerlerni yakalyıp albaylarını soyunduracaz diyecek hali yok bunu basına halka yansıtması yanlıs ama bunların intikamı gizliden gizliğe alınır senin yanlısın ise bunları fırsat bilenlerin böyle oldu sesi çıkmadı şöyle oldu bişey yapmadı deyip milleti gaza getiriyolar tayyibe karsı kamoyu olusturuyolar siz bir düşünce ilk önce iyi mantıklı nişekilde düşünün ondan sonra karar verin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuponadam
    kuponadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    a.q. ya sizin yaşınız çok küçük ya da az öteyi düşünemiyosunuz.


    arkadaşım türklüğe kimse söz gelsin istemez ancak senin dediğin iş olacak iş değil tekrar kurtuluş savaşı yapalım diyosun sen ama bizim övündüğümüz kurtuluş savaşında az can vermedik az acı çekmedik sonunda istediğimizi yaptık ama sonu felakette olabilirdi.. bi ülkeyi savaşa götürmek kolay ama gerisini düşünmüyosunuz.ülke kim ne derse desin iyiye doğru gidiyo bu a hükümeti b hükümeti fark etmez..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TEINER
    TEINER's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    kuponadam bunu yazdı:



    a.q. ya sizin yaşınız çok küçük ya da az öteyi düşünemiyosunuz.


    arkadaşım türklüğe kimse söz gelsin istemez ancak senin dediğin iş olacak iş değil tekrar kurtuluş savaşı yapalım diyosun sen ama bizim övündüğümüz kurtuluş savaşında az can vermedik az acı çekmedik sonunda istediğimizi yaptık ama sonu felakette olabilirdi.. bi ülkeyi savaşa götürmek kolay ama gerisini düşünmüyosunuz.ülke kim ne derse desin iyiye doğru gidiyo bu a hükümeti b hükümeti fark etmez..







    yaw kardesim seni ALLAH mı gönderdi kardesim ne güzel konusmusun bende bunu anlatmak istiyom herkes ben yaparım yıkarım diyonuz tamamda sonuçlarını hiç düşünmüyonuz savaş çocuk oyuncağımı askere gittinizmi elinize silahı aldınızmı tetiğe dokundunuzmu sağınızdan solunuzdan mermiler geçtimi en yakın arkadasınız sırtınızda tasıdınızmı hiç sağınızda solunuzda patlayan topların el bombalarından çıkan barut kokusu genzinizi yaktımı askere giderseniz komanda olup operasyonlara katılırsanız anlarsınız bu vatan kolay kazanılmadı bi daha çıkıcak bir sava ülkeyi batırır çok acı çekeriz çok yara alırız her seyin yeri ve zamanı var

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

     tek suçlutayyipte değill.halkta suşlu.ordu da suçlu....


     HEPİMİZİ BUGÜNLERE GELMEYİ HAKETTİK

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    7ye cvp veriyim


    gelişmekte olan ülkelerde herzaman ham madde ve ileri teknolojik makinalar dışardan alındığı için + ve teknolojik açıdan teknoloji yönünü belirliyen bir ülke olmadığın sürece ithalatın teknolojik ürünler üzerine olur bu ürünler değerçok hacimce küçük ürünlerdir.(Gelişen üretim teknolojileri bilgisayar ve otomasyon üzerinedir. bunlarında tüm parçaları yurt dışında üretilir. ) yeni ürün üretceğin zaman makinaları yurt dışından alırsın, uzun vadede bu makinaları yapabilirsin fakat şimdilik yurt dışından alman gerekir.  en basitinden vestel avrupada en çok  satılan  tv markasıdır (bütün avrupa markaları içinde) ama tüm elektronik parçaları transistör entegre kondansatör vs. yurt dışından gelir. buda iki milyar dolarlık ihracat yapıyorsa bir milyar dolar (yaklaşık) ithalat yapar. biz bunları üretemediğimiz sürece, teknoloji yönünü belirliyemediğimiz sürece veya ıraktaki petrol kuyuları bize çalışmadığı sürece  bu böyle devam eder, ithalatda petrolde büyük bir kalem oluşturuyor. buda 2005 yılı içinde ham petrolün fiyatı  %100 en fazla arttı. buda tabi ithalatı baya bi etkiledi çünkü türkiyenin ulaşımı tamamen petrole endeksli. elektrik üretimini doğal gaza bağlamışsınız (öncekiler) malum doğal gazda türkiyede çıkmıyor, e bunda tayyibin suçu ne?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    artık bu konularda tartışmaktan bıktım zaten burda uzlaşma sağlanamıyor şimdi beni iyi dinle bakalım :


    haklsıın haklısın haklısın haklısın.... tamam mı artık mutlu musun ? ne geçti eline şimdi söyle bakalım ? tayyibi zerre kadar savunduğum yok belki söylediklerinin %90ında da haklı bile olabilirsin. AMA kardeşim bunları böyle burda söylemekle egonu tatmin etmekten başka eline ne geçiyo asıl sende şimdi buna cevap ver bakalım ? hadi git özgürsün git öldür tayyibi yada kafana estiği gibi herkesi öldür hadi diyelimki sana bu yetkiyi verdiler. peki sonra kim başbakan olacak ? senin istediğin şeyleri hangi başbakan yapabilecek ki ?


    bırakın artık tayyipmik akp miş hepsinin a.q anlamıyosunuz ki devletmiş hükümetmiş yok öyle bişey onlar sadece birer kukla. denileni yaparlar bu kadar basit.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Kreston bunu yazdı:



    artık bu konularda tartışmaktan bıktım zaten burda uzlaşma sağlanamıyor şimdi beni iyi dinle bakalım :


    haklsıın haklısın haklısın haklısın.... tamam mı artık mutlu musun ? ne geçti eline şimdi söyle bakalım ? tayyibi zerre kadar savunduğum yok belki söylediklerinin %90ında da haklı bile olabilirsin. AMA kardeşim bunları böyle burda söylemekle egonu tatmin etmekten başka eline ne geçiyo asıl sende şimdi buna cevap ver bakalım ? hadi git özgürsün git öldür tayyibi yada kafana estiği gibi herkesi öldür hadi diyelimki sana bu yetkiyi verdiler. peki sonra kim başbakan olacak ? senin istediğin şeyleri hangi başbakan yapabilecek ki ?


    bırakın artık tayyipmik akp miş hepsinin a.q anlamıyosunuz ki devletmiş hükümetmiş yok öyle bişey onlar sadece birer kukla. denileni yaparlar bu kadar basit.






    +9999999     HAKLISIN KARDEŞİMDE İŞTE BUNU MİLLETE ANLATAMIYOSUNKİ A.K. BİDE İNSANLAR Bİ SİKİM BİLMEDEN KONUŞUYOLAR.!!!

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:



    benim tek merak ettiğim şey tayyip başkan olmamışken neden abdye gittiğinde kırmızı halılarla karşılandı.


    Her Türk'e böyle yapıyorlarsa bizde gidelim bizede atsınlar kırmızı halı..




    Zümsük abi herşeyi özetledi. Ülkede bir sürü sorun varken onlar yok kırmızı sokak, yok içki yasağı, yok türban yasası.Bırakalım bu işleri.Ülkeyi nasıl iyi bir yere getiririz düşünelim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    ya size ne tayyipten mayyipten!!! belliki canınız sıkılıyo beyler!!işin özeti>  şu an Türkiyede ak partiden daha iyi iş


    çıkaracak kadroya sahip bir parti varsa buyrun seçin!! tepe tepe kullanın!!!! Türkiyenin siyasetçilere


    değil iş yapacak adamlara ihtiyacı var!!!!!

Toplam Hit: 2756 Toplam Mesaj: 25