folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Tbt İçin Bi Tasarımda Benden Olsun Can Sıkıntısı :)



Tbt İçin Bi Tasarımda Benden Olsun Can Sıkıntısı :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    http://img529.imageshack.us/my.php?image=tbtbannerbs6.jpg .. tişörtüme bastırmayıda düşünüyorum alttakini :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    paint lemi yaptın ;)

    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    imza konusunda onu çizeceğim öyle koycağım uraşmadım paintte moution blur var mı ? :D aq corelde yaptım gölge efekti varmı 5 sn de yaptım aq :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDFiuS
    MaDFiuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2004
    Erkek
    k atatürk neci onu anlamadım :) dostum kusura bakma ama corelde millet harikalar yaratırken senınki çok basit kalmış. ne bilim bi plastik efekti falan bari verseydin...

    Her Tercih Bir Vazgeçiştir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    fena değil


    ebedi devlet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PriesTBT
    PriesTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

     


    selam gençlik!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Halı saha maçı organize etmeye devam et :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    MaDFiuS bunu yazdı:
    -----------------------------
    k atatürk neci onu anlamadım :) dostum kusura bakma ama corelde millet harikalar yaratırken senınki çok basit kalmış. ne bilim bi plastik efekti falan bari verseydin...
    -----------------------------

    corelde harikalar yaratmak herkeze göre farklıdır ben sade severim tasarımları corel 8 den beri kullanıyorum plastik efektte kullanırım tek bir hareketle ama ben sade seviyorum olum ben grafiker olarak çalıştım aq kataloglar yaptım kart fatura irsaliye vs vs.. he web alanında çok şey yaptım mı cık öyle dalgasına 5 sn bi fon bul yazıyı yaz motion blur ekle gölge ver başka bi b.k yapmadım . Sen Müşteri ol benden bişi iste hepsini yaparım ;) ama malzeme olcak istedin şeyi bilcen :) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Dreamtn bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaDFiuS bunu yazdı:
    -----------------------------
    k atatürk neci onu anlamadım :) dostum kusura bakma ama corelde millet harikalar yaratırken senınki çok basit kalmış. ne bilim bi plastik efekti falan bari verseydin...
    -----------------------------

    corelde harikalar yaratmak herkeze göre farklıdır ben sade severim tasarımları corel 8 den beri kullanıyorum plastik efektte kullanırım tek bir hareketle ama ben sade seviyorum olum ben grafiker olarak çalıştım aq kataloglar yaptım kart fatura irsaliye vs vs.. he web alanında çok şey yaptım mı cık öyle dalgasına 5 sn bi fon bul yazıyı yaz motion blur ekle gölge ver başka bi b.k yapmadım . Sen Müşteri ol benden bişi iste hepsini yaparım ;) ama malzeme olcak istedin şeyi bilcen :) 


    -----------------------------

    hoca alınma ama google da sadedir.Benim yapacağım arama motoruda fakat ikisi arasında fark var!

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    hacılar ben sizi anladım :) daha janjanlı olsun diyorsunuzda malzeme yok aq :) hacılar piyasada herkez sade çalışıyo ona alışmışız ondandır :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    Darılmak yok iğrenç :D
    Hele atatürk imzası hiç omamış.Yama gibi duruyor

    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 1571 Toplam Mesaj: 19