folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TBT İstanbul Buluşması



TBT İstanbul Buluşması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    konu upi gören görsün
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    en iyi böyle oldu boşver bu ne ya bu kadar az kişiistanbul buluşmasında olurmu en az 20 kişiolması gerek ti
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    yani
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    yasin işi üstadlara bırak lan =) bida buluşma falan yapma sen =) batırıyorsun =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    aga o zaman düzgün bişi yapın ki çoğunluğun isteğine göe ve geçen senelerde de bu zaman yapılmasına göre adalar işi uygundur heralde :S

    Ulan Yasin bi işi de becer bee :F

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdinc7534
    erdinc7534's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    yaw başlığı okuyup gelirim dedim.. 2 mesajda iptal edilmiş :) 

    headbanger gel olm olmassa ayarlarız bişey aramızda acemi-webci(ferhat) de gelirse bi de cumhuru alırız :D  bak ben şimdiden 4 kişi topladım :D

    ama katılımın az olması gerçekten beni de şaşırttı.. hiç beklemiyodm yani herkesin beni de yaz demesini bekliyodm.. :/

    edit: yaw şu nickimin altındaki yazı da yıl oldu nerdeyse hala duruyo.. :S   bi müdahale plz... :|

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    lan zaten saydıgın adamlarla aynı yerde oturuyoz nerdeyse :D

    edit: çok yakında esenyurrt buluşması olabilir..parayı bi bulim hele :F 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdinc7534
    erdinc7534's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    olm zaten onu diyorum ya herkes oturduğu yerden 2-3 sağlam adam toplasa gideriz adaya da kıt'a ya  da :D  ama önemli olan tbtdekilerin toplanması dersen orası ayrııı.... :|

    edite cevap:)  :  esenyurt buluşması olduğunda beni direk yaz.. sormadan :D  çalışıyorm ama gelirim ben 8) ( bu arada yeni bi simge kattm heralde.. benim gibi gözlüklü arkadaşlar için .. :|  :) )

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    erdinc7534 bunu yazdı:
    -----------------------------

    olm zaten onu diyorum ya herkes oturduğu yerden 2-3 sağlam adam toplasa gideriz adaya da kıt'a ya  da :D  ama önemli olan tbtdekilerin toplanması dersen orası ayrııı.... :|

    edite cevap:)  :  esenyurt buluşması olduğunda beni direk yaz.. sormadan :D  çalışıyorm ama gelirim ben 8) ( bu arada yeni bi simge kattm heralde.. benim gibi gözlüklü arkadaşlar için .. :|  :) )


    -----------------------------

    Erdinç Ardahanlı mısın?

Toplam Hit: 6488 Toplam Mesaj: 78