Teknik Servis Geyikleri.......

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    bir seferinde teknik işler üzerine çalışırken kadının teki aradı bilgisayarım açılmıyo dedi (doktor bu) dedim makineyi bize gönder,n bi bakalım. kadın sadece monitoru yolladı.

    ftw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    buda benden. gerci daha onceden yazmistim.


    eski calistigim firmada bayilere pcanywhere kurmustum uzaktan baglanmak icin. ip adreslerini telefonda ogrenip bilgisayarlarina baglaniyordum. ip adresini calistirdan command a girip winipcfg yazdiriyordum.


    - baslata basin calitira gelin, kodluyorum oraya soyleyeceklerimi bosluk birakmadan yazin. Corum, Ordu, Malatya Malatya, Ankara, Nigde, Denizli  simdi entere basin siyah bi ekran cikacak


    - hayir msj cikti su yaziyor  CorumOrduMalatyaMalatyaAnkaraNigdeDenizli  dosyasi veya bilesenleri bulunamiyor vs vs yaziyor


    ben telefonu kapatip en az yarim saat sinirden gulmustum...


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    yine ayni yerde calisirken bayilerin mail adreslerinin listesini yapiyorum. aksama dogru idi aradim. bi amca cikti :


    ben : - iyi gunler ben x firmadan ariyorum mail adresinizi ogrenecektim


    adam : - sanayi mahallesi. 32. sokak no su


    ben : - tesekkurler iyi gunler


    adam : - eger buraya gelecekseniz ben birazdan cikacagim kimse yok haberiniz olsun


    ben yine yerlerdeyim...


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    bir kadına pc satmıştık kadın internet paketi istiodu ttnet i önerdim. gitmiş almış şimdi telefonda annatıom nasıl olacağını zaten çevirmeli bağlantıyı ayarlamışım kullanıcı adını yazdı şifreyi yazdı bağlan dedi aa neden bağlanmadı dedi dedim telefonu kapatalım bağlanmaz tabi kapattım teli kadın 10 dk sora gene aradı yapamamış bi kaç gün oyaladıktan sora evine gittim . ve login@ttnet yazacağına ben şşiimdi annatıom diom login@ttnet diom ya kadın böle yazmış " loginetttnet" bağlanmaz tbi:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    gene aynı yerde çalışıorum bi pc saattık bi adam gittim evine kurdum geldim her şeyini yaptım ama ertesi gün adam aradı dedi ismail benim tv kartım çalışmıo allah allah dedim nedio hata olarak ne verio bir şey demio sadeece masmavi bir ekran çıkıo dedi düşündüm aklıma gelmedi bişşi dedim anten kablosunu taktınızmı arkasına hayıırrr dedi adam anten kablosumu takılıcaktı buna............................................................. yarıldım koptum yerlere yattım m.q:D:D:D:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    burda bi bilgisayarciya gittim linux cd si soruyorum (gecen yil) adam bana o ne dedi ?


    isletim sistemi dedim windows gibi. biraz dusundu. yok bende dedi...


    kafami duvarlara vuruyordum nerdeyse...


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TommyMccayne
    TommyMccayne's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2005
    Erkek

    harbi yerelere yattım:):):)


    ha bitane de benden


    gecen sene Ozel bir bankada calısıyordum..buyuk bir bilgi işlem merkeziydi telefonla teknik destek weriyorduk..kadının biri aradı bir şubeden


    ben: buyrun sorun neydi?


    kadın : bilgisayar dondu kaldı napıyım?


    ben: Alt F4 Ctrl alt del... felam butun fonks. yonları deneyin dedim..


    ( ya kadın yapamadı yada harbıden makine pis kitlenmiş.:)


    kadın: bunlar olmuo baska bişi yapabilirmiiz?


    ben: kasa nın ustundeki Reset e basın


    kadın : Kasa  ne?


    ben : Box Box!


    kadın : one?


    ben : ....................................................................... töbe töbe :) kapadım telefonu:)


     


    The TommyMccayne
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    şirkette hatunun teki beni aradı bilgisayarımda yazı yazıyorum ama bişey çıkmıyo dedi.


    bende printerda arıza var sandım indim yanına.


    kadın yok dedi wordde yazıyorum yazıyorum bişey çıkmıyo.


    kadın yazının font rengini beyaz seçmiş.


    ftw
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    bende yazim hiç teknik servisde çalışmadım ama bilgisayar geyiği olarak devam ediyorum;


    yazıcıoğlu işanına gittim dedim
    ben -abi redhat linux varmı? (adam döndü arkadaşına)
    cdci1 -lan sami bizde rıfat rirüs varmı?
    cdci2 -hmm var abi var var (oha :))
    ben -yok abi ben vazgeçtim almıyım
    cdci1 -bak çokgüzel filimler var çinli, japonlu, emmeli, gömmeli


    bizim arkadaş hep anlatır bunu zmanında superonline da çalışıyomuş gamze diyede bi kız varmış aynı bölümde aramış adamın biri
    -iygünler ben züperonlayn destekden gamze nasıl yardımcı olabilirim?
    -donun ne renk???

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    ehaha benim hakan die bi ark. war hotmail.com.tr mail aldık işte bi sorun falan odlu adamları aradık kadın diyo şifrenizi verin şifremiz "orospunundogurdugu"  gibi bişeydi küfürdü yani...
    -biz şifreyi kodlasak?
    -tabi kodlayın
    -ordu rize....
    -ya pardon ama kaç karakter bu?
    -15-20 war walla
    -e okuyun kelimeyse
    -ııı biraz ayıp bişey ama
    -*kadın durur biraz* çok ayıp deilse okuyaiblirsiniz
    -ee tamam orospunun doğurduğu!
    -*kadın içinden oha der ama dışından çıkar :)*
    -ee siz halledin problemi biz kapatalım telefonu hatta bidaha hiç aramıyalım hatmeyli rezil olduk banlayın bizi bütün msn den allah kahretsin bizi


    kapatırız arkamızdan geçilen taşşağın haddi hesabının olup olmadığını düşünürüz

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    yarıldım çok komikti bu hotmail vakası

    ftw
Toplam Hit: 1941 Toplam Mesaj: 20