folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Teknolojinin İnsanları Getirdiği Son Nokta...



Teknolojinin İnsanları Getirdiği Son Nokta...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek
    wert bunu yazdı

    özel eşyaların tahrip edilmesi sonucu eşyaların sahibinin kriz geçirmesi dışında birşey göremedim ben teknoloji ile ilgisi yok 

    aynısı benim araba ve gemi maketlerime de yapılsa bu çocuk gibi kendime hakim olacağımı zannetmiyorum olaya fiziksel şiddetbile karışırdı

     

    http://www.youtube.com/watch?v=9-3urnAgI1s#t=166

     

     

    Tariqat_Sapiii tarafından 26/Ağu/14 20:26 tarihinde düzenlenmiştir

    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    getirsinler manisaya yatırsınlar deliyi F:

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    İş bul diyor. A*ın oğlu bu yaşına gelmiş çocuk orda 100 tane oyun var bunları alıp biriktirirken nerdeydin. Gamer olmuş adam bildiğin.


    “The Fourteenth Book is entitled, "What can a Thoughtful Man Hope for Mankind on Earth, Given the Experience of the Past Million Years?" It doesn't take long to read The Fourteenth Book. It consists of one word and a period. This is it: "Nothing.” ― Kurt Vonnegut, Cat's Cradle
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Aslında çok da büyütülecek bişey değil taş çatlasın 3000 dolarlık malzeme.

    Sonuçta çocuğun konsolu, online accountu ve save gameleri duruyor. Okadar büyütülecek bi mevzu değil 2 ay çalışsa alır =)


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    teknolojinin insanları getirdiği son nokta dedin mi aklıma tek birşey geliyor : black mirror dizisi. zamanında 3 bölümlük ilk sezonu izlemiştim. yıllar geçti. üçüncü sezona kadar gelmiş. izlenmesi gerek. onlinedizi.co adresinde var.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Aslında çok da büyütülecek bişey değil taş çatlasın 3000 dolarlık malzeme.

    Sonuçta çocuğun konsolu, online accountu ve save gameleri duruyor. Okadar büyütülecek bi mevzu değil 2 ay çalışsa alır =)

    şeyhin maaşının temel ihtiyaclar dışında 2 ayda 7 bin liralık oyun alabilecek düzeyde oldugunu gördük böylece. şeyh adam işsiz güçsüz taş çatlasa bi cafede garsonluk yapcak nasıl alsın çocuk oyunları 2 ayda :D


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek

    O değil de çocuk videonun sonunda parçaları topluyor da en son tekrar geri atıyor orada koptum amk hsdghthsdthwretgh :ddsdfdf


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    Hakkinen bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Aslında çok da büyütülecek bişey değil taş çatlasın 3000 dolarlık malzeme.

    Sonuçta çocuğun konsolu, online accountu ve save gameleri duruyor. Okadar büyütülecek bi mevzu değil 2 ay çalışsa alır =)

    şeyhin maaşının temel ihtiyaclar dışında 2 ayda 7 bin liralık oyun alabilecek düzeyde oldugunu gördük böylece. şeyh adam işsiz güçsüz taş çatlasa bi cafede garsonluk yapcak nasıl alsın çocuk oyunları 2 ayda :D

    Hocam USA da oyunların ucuz olduğunu ve maaşların yüksek olduğunu hesaba katarak söyledim. Oyunlar da 3000 dolar değildir zaten taş çatlasa diom.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    2. videoda 1dk 15. sn de başlayan yerde kadın resmen tepiniyor oralarda la bir tanesi bu neden masaya çıkıyor niye fırlatıyor demiyor. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    http://r23.imgfast.net/users/2311/13/80/75/avatars/685-86.gif

    TAHRİBATTA host error HATASI ALIRKEN BEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Toplam Hit: 1682 Toplam Mesaj: 24