Telefon Alacağım / Önerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    arkadaşlar bazı telefonlar var aklımda , fakat hangisini almalıyım tam olarak bilmiyorum, bu yüzden fikirlerinize ıhtıyacım var ..

    zaten seçeneklerdeki telefonlar android işletim sistemine sahip bildiğiniz gibi ve bunun olması benım ıcın baş etken , diğer istediğim özellikler ise :

    -hızlı olması

    -dokunmatiğin galaxy S kadar iyi olması

    -ve uzun yola çıktıgımda filan film izleyebileyim. en azından performanslı birşey olsun takılmasın kasmasın ..

    -ve mp3 dinleyebileyim sğlam bir şekilde (android'e uygun ipod benzeri gibi programlar mevcutmuş sanırsam) 

     

    en başta bu özelliklerin olması benım ıcın cok ama cok önemli , sunacagım 3 telefondan bu istediğim özellikler bakımından hangisini daha uygun görürsünüz , söylerseniz ve sebepleriyle birlikte belirtirseniz cok memnun olurum , teşekkür ederim şimdiden herkese (:
     


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    Desire HD öneririm ama fiyat biraz ucuk gibi. Şuanda 1-2 ay kullanılmış temiz bir HD 800-850 liraya bulunabiliyor. Yazılımı vs. herşeyi güncelleniyor.Ekranı oldukca güzel.

    Pişman olmazsın ;)

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek

    htc desire hd kullanıyorm ben sensationdan daha güzel kamerası rahat bi telefon ben gayet memnunum fiyatıda ucuk degil 3 ay önce 1700 dü

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    su an hepsiburada'da indirim var ama bu fıyata yakın elden alabılıcegım yer lazım nıhayetınde internetten siparişe nolursa olsun pek güven olmuyo ..

    telefonda film izleme olayıan gelirsek ne dersiniz beyler ? örnegin 1-2 gb lık bi film attım diyelim 480p filan , rahatça ızleyebılırmıyım ?


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek

    ben hiç denemedim film izlemeyi bi sorun cıkarmı bilmyrm   ama sanmyrm bide hepsiburadan alışveriş yapabilirsn rahatca garantisini falanda veriyorlar zaten hepsiburada sıfır urun satıyor

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    Lg optimus black kullaniyorum Film izlemeyi denemedim ama diger saydiklarin bu telefonda haddinden iyi :) Tercih senin yinede. HTCyide oneririm. telefonumun piyasa fiyati 1000-1100 arasi.

    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre_644
    emre_644's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    Galaxy Nexus al bak keyfine derim 

    http://www.androidtelefonlari.com/catalog/samsung-galaxy-nexus-i9250

    Yada ilkbahar gibi piyasa çıkacagı söylenen Galaxy S 3 al derim :)


    Hangisi daha kötü, Cehennem mi, Hiçlik mi?...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    7 aylik desire hd kullanicisiyim boyle bi teefon yok ya hele bi de rootlasaniz tadindan yenmez. 720pye kadar rahat akici izlersiniz 1080p de hafif takilir normaldir tek cekirdek cunku. Onun haricinde on kamerasi yok baska da bir eksiklik yok ram rom gayet yeterli bi de 8gb mmc alin yeter. Almak istrsen android twlefonlari.com diye bi site var ordan al guvenli ve ucuz sorun olursa bana danisabilirsin

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    sony erricson xperia arc alabilirsin ben xperia neo kullanıyorum arc'nin ekranı daha büyük daha güzel bi telefon 1300tl civarında film izlemek için ideal bir telefon ice cream sandvich güncellemeside mart'da gelicek

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    iPhone 4S


    Gel bili bili gates
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    htc desire hd bakarsak arkadaşlar , ilerde herhangi bir sorun cıkarma ıhtımalı dıgerlerıne nazaran nedir ?
    Servis kalitesi , müşteri memnunıyetı vs bakımından ne dersiniz ?


    dipnot: iphone 4s dıyen kardeşim , fazla akıllısın ;)


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
Toplam Hit: 1631 Toplam Mesaj: 22