folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Telefon İçin Kablosuz Kulaklık Lazım



Telefon İçin Kablosuz Kulaklık Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    EricNorthman bunu yazdı

    Şu applenin kablosuz kulakları varya AirPods, heh işte onun çakmaları var piyasa da,
    Çok yerde çok fazla çakma var, ama böyle çakma rolex ama birebir diyebileceğimiz türden bu ürünün en iyisini bulabilir miyiz. 
    Malum orjinal apple airpods ürünü 1000 lira tutarında. Bir kaç yerde gördüm kulaklığı açınca iphone orjinal gibi algılıyor ve animasyonuna kadar çıkarıyor ekranda falan diye.
    Tabi tester etmiş muridler varsa bu türden, bir örnekleme öneri alabilirim bende. Konuyu baltamaladım inşallah hocam. Kusura kalma <3

    https://www.youtube.com/watch?v=rM1EgoCWzCA&t=232s

    https://bit.ly/2N573Hi

    Bir arkadaşım aldı çok memnun


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    hacı huawei AM61 tavsiye ederim. 9 saat civarı gidiyor şarjı. kulağa tam oturuyor. düşme şansı da yok. ses kalitesi de fena değil fiyatına göre. 170liraya aldım.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    ben de dün bakınırken xiaomi airdots rastladım, ekşide falan yorumları gayet iyi görünüyor.

    çin malı bi kulaklık da alsanız 100-150 liradan aşağı model yok.

    https://www.trendyol.com/xiaomi/redmi-airdots-tws-bluetooth-basic-5-0-kulaklik-p-6676673

    fiyatı da baya uygun gibi.


    goo.gl/qBNZmW
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    iphone 7 kullanıyorum 2 senedir. android kullanırken hep sorunlar yaşıyordum.  ne zaman iphone aldım telefondan şikayet etmez oldum. bu mantıkla gittim 2. el 2012 macbook aldım sonra gittim 1 ay kadar önce airpods 2 aldım. kulaklığı 1.100tl ye aldım alırken içim acıdı ama kullanırken iyiki almışım diyorum..


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Derin Meva
    rebelpower
    rebelpower's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    can498 bunu yazdı

    iphone 7 kullanıyorum 2 senedir. android kullanırken hep sorunlar yaşıyordum.  ne zaman iphone aldım telefondan şikayet etmez oldum. bu mantıkla gittim 2. el 2012 macbook aldım sonra gittim 1 ay kadar önce airpods 2 aldım. kulaklığı 1.100tl ye aldım alırken içim acıdı ama kullanırken iyiki almışım diyorum..

    hocam vallahi çok haklısın, en son iphone 5s kullanmıştım sonra samsunga geçtim 2 telefon kullanıyorum biri M20 biri J7 Prime, hiç tat vermiyor ikisi de inşallah işi gücü toparlarsam acımadan alacağım iPhone X Pro'yu ve airpodsu.


    Grafik Tasarım • Animasyon • Sosyal Medya • IdeaSoft
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Derin Meva
    rebelpower
    rebelpower's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    Meliksah bunu yazdı

    hacı huawei AM61 tavsiye ederim. 9 saat civarı gidiyor şarjı. kulağa tam oturuyor. düşme şansı da yok. ses kalitesi de fena değil fiyatına göre. 170liraya aldım.

    hocam böyle sporcu şekilde düşünmüyorum ama ilgilendiğin için çok teşekkür ederim.


    Grafik Tasarım • Animasyon • Sosyal Medya • IdeaSoft
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek
    rebelpower bunu yazdı
    can498 bunu yazdı

    iphone 7 kullanıyorum 2 senedir. android kullanırken hep sorunlar yaşıyordum.  ne zaman iphone aldım telefondan şikayet etmez oldum. bu mantıkla gittim 2. el 2012 macbook aldım sonra gittim 1 ay kadar önce airpods 2 aldım. kulaklığı 1.100tl ye aldım alırken içim acıdı ama kullanırken iyiki almışım diyorum..

    hocam vallahi çok haklısın, en son iphone 5s kullanmıştım sonra samsunga geçtim 2 telefon kullanıyorum biri M20 biri J7 Prime, hiç tat vermiyor ikisi de inşallah işi gücü toparlarsam acımadan alacağım iPhone X Pro'yu ve airpodsu.

    Kullandığın telefonlardan dolayı tat almıyorsundur hocam :D 

    Xiaomi Airdots'un 110 seviyesine inmesini bekliyorum 11.11 indirimlerinde iner umarım. Daha önce indiği olmuştu çünkü.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    xiaomi airdots un mikrofonu açık alanda çok kötü bütün ortam seslerini alıyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Derin Meva
    rebelpower
    rebelpower's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    FCN bunu yazdı

    xiaomi airdots un mikrofonu açık alanda çok kötü bütün ortam seslerini alıyor.

    teşekkürler hocam sanırım 200₺'ye kadar düzgün birşey bulamayacağım.


    Grafik Tasarım • Animasyon • Sosyal Medya • IdeaSoft
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Sikko, çakma, markasız kablosuz kulaklık almayın hacılar. Batarya var içinde. Mazallah sızıntı patlama çatlama ısınma durumu olsa kulak gitmesin


    ...said addicted.
Toplam Hit: 1611 Toplam Mesaj: 22
telefon cep telefonu kulaklık telefon bluetooth