Telekom Site Kapatıcı V1.0

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    bence bu kadar uğraşmazlar klawyede lock diye bi tuş vardır.

    www.omerdindar.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    =)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    kapatmaları türk telekom yapmıo akoim http://www.tk.gov.tr/  telekominikasyon kurumu kapıo :F bölelikle buda saçma bişe oluore :F
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    :D yorumsuz :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    bunu kırıp site açıcı yapalım :P

    der die das
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    karar no- tarih mahkeme falan seçiyon zuahahhaha bu ne lan şimdi :D inadına kullanıcam amq hatta bi editörle açıp icini kurcalıcam :D

    Işığı tanrı yaratmış olabilir ama müziği biz yaptık.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeelzeBuB
    BeelzeBuB's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    arkadaşlar programı indirdim ama trial version diyo serial key istiyo napıcam?

    hadi ordan seksi!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek
    puhahhahaha sık kapatılanlar  güzelmiş :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    bobiler =)

    Amphetamine Logic.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    BeelzeBuB bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşlar programı indirdim ama trial version diyo serial key istiyo napıcam?
    -----------------------------
    puahah zhuauh muha xD
Toplam Hit: 2400 Toplam Mesaj: 16