folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tercihler Konusunda Kararsızım.Bi El Atıverin



Tercihler Konusunda Kararsızım.Bi El Atıverin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RedKit
    RedKit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    arkadaşlar bu sene össye girdim.puanım 310 falan.pamukkale üniversitesine gitmek istiorm.bölümlerde kararsız kaldım.ilk sıraya işletme yazacam ama sonrası için kararsızım.yani maliye-iktisat-kamu yönetimi bölümlerinden hangileri daha üsttlere yazsam?

    her horoz kendi çöplüğünde denizli horozu her yerde öter
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    abi bi arastır bakalım hangi meslek ne bok yiyo. ona gore sen kendine en uygun olanını sec işte. ya da su meslek testleri fln var. girion sonucunda sana uygun olan meslekleri sıralıyo fln. nerde var bilmiom ama var işte :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clinique
    clinique's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    şimdi ilk olarak söyliyim Türkiye gibi bi yerde işletme okursan ünv. bitince iş bulamazsın parasız kalırsın ünv okuduguna pişman olursun...bana sorarsan yurtdışında iş yapabilecek bi bölüm seç puanında iyiymiş..bana sorarsan ktü güverte yazabilirsin yada mimarlık falan iyi işler ancak işletme okursan işssiz kalırsın! ! !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    işletme okuyacağına sınıf öğretmenliği falan yaz memur olursun en azından diğer türlü işsiz bi ekilde mutlu mesut dolaşırsın :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    İşletme neden okumak istiyosun ki? 310 puanla Pamukkaleden daha iyi yerlere de gidebilirsin.. Ayrıca arkadaşın dediği doğru.. Şayet bi şirketin yoksa, babanın iyi parası yoksa (hani lisans eğitimin bittiğinde uluslarası açılamayacaksan) git sınıf öğretmenliğine
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RedKit
    RedKit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek

    hocalar işletme okursam burda iş çevrem çok.o avantajım var.işsizlik gibi problemim olmaz.bnm demek istediğim maliye-iktisat-kamu yönetiminden hangilerini üstlere yazayım.bu arada sadece paü tercih yapcam


    her horoz kendi çöplüğünde denizli horozu her yerde öter
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    310 cok pis bı puan

    ne iyi ne kötü

    krıtık yerdesın

    sıralaman kac ?

    bolumun EA bellıkı

    eger calısan bırıysen ıktısat ısletme yaz

    uyumak ıstıyorsan sınıf ogretmenlıgı :)

    kamu yonetımı nı ılk sırada tut


    mimi " yim ben ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RedKit
    RedKit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    burda 40a yakın dershane var ama hiç biri adam gibi rehberlik hizmeti vermior.tercih yapcam ama mesela kamu yönetimi okursam çıkışında hangi meslek dallarında çalışırım bilmiyorum.inanın tercih össye çalışmaktan zor.kafayı yicem

    her horoz kendi çöplüğünde denizli horozu her yerde öter
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    kamu yonetımı adından da anlıyacagın uzre yukselebılecegın bı bolumdur...

    eger gercekden calısırsan

    müşavir müfettiş hakim kaymakam olursun

    iktisat ve dallarında gorev yaparsın

    mudur olursun :)

    bankada calısırsın

    şef olursun

    degerlendır derım :)

    ama okulu bitirebilirsen...


    mimi " yim ben ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    iktisat, işletme okumak zordur.. Zorluk derecesinde iktisat 1, işletme 2... Benim okudugum yıllarda iktisat bölümü senede 2-3 mezun anca veriyodu.. Kamu yönetimi yazacaksan eğer kaymakamlık gibi bazı orta derecedeki yönetimlerden birini mezun olunca kazanma ihtimalin de var.. Maliye yazacaksan defterdarlık kamu personeli sınavı ile iyi yerlere gelebilirsin. Müdür yardımcılığından başlar defterdarlığa kadar yükselirsin.. Bunlara göre tercihini kendin belirle
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    ha bi de babanın çevresi filan seni ilgilendirmesin.. 2 gün sonra ne olacağını kimse bilemez. Pamukkaledesin herhalde.. Emin ol 2 gün sonra orada kalmak istemezsin. Bizim gibi büyük denizde boğulmayı tercih edersin. Bunu göz ardı etmeden yaz.
Toplam Hit: 1497 Toplam Mesaj: 17