folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Ticarete Atılmaya Çalışıyorum Giyim Sektöründen Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var



Ticarete Atılmaya Çalışıyorum Giyim Sektöründen Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    merhaba dostlar

    başlığı açıklayıcı yazmaya çalıştım.

    kısmet olursa evlenecek gibiyim. maddi kaynak arayışındayım o yüzden. yengeniz tasarımcı, kadın kıyafetlerinin rektefiyesi mi denir yeniden tasarımı mı neyse elinden geliyor.

    bende instagram ve diğer kişisel satış uygulamaları üzerinden butik gibi bişey açalım, al sat yapalım tutacak gibi olursa belli bi hacim yakalarsak dükkan(butik) açalım diyorum

    lakin çevremde bu işleri yapan yok

    mal nerden alınır, ucuzu, iyisi, elbisesi bilmenesi nerden alınır bilemiyorum

    kaldı ki başlangıç olarak öyle çok bi para gömemeyeceğim.

     

    velhasıl kelam kadın elbise, tişört, pantolon, etek cart curt alabileceğim yerlere ihtiyacım var.

    bildiğiniz şu mal şurdan alınır diyebileceğiniz önerilere ihtiyacım var.

    mesela istanbulda şuraya gidilir. hatta bu adam tanıdık üzmez seni gibisinden.

    izmirliyim haftasonu istanbula seyahat ederek mal almam mümkün olabilir. yada çevre illere


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    @rmk tekstil işinde. İstanbul Merter bu işin ana merkezi. Oradan bakabilirsin. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    ben de konusu açılmışken bişey sorucam: doncu bi abi var (iç çamaşırı üretiyo) baya ihracat falan yapıyolar, bide n11 de dükkanları var.

    bide bu adamların web sitesi var (eticaret) yıllar önce sikko birine yaptırmışlar, site bok gibi. seo falan hak getire.

    adama "abi siteyi bana ver ben yeniden yapayım, n11 e 20% komisyon verme bana 10% komisyon ver" desem olur der, aramız iyi.

    ama bu işi kıvırabilir miyim, karşıma ne gibi zorluklar çıkar ? kargo vs ile ilgilenmiycem sadecee site / seo vs kasıcam. belki para basar google merchant falan çıkarım


    black implies white, self implies other, life implies death.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı

    ben de konusu açılmışken bişey sorucam: doncu bi abi var (iç çamaşırı üretiyo) baya ihracat falan yapıyolar, bide n11 de dükkanları var.

    bide bu adamların web sitesi var (eticaret) yıllar önce sikko birine yaptırmışlar, site bok gibi. seo falan hak getire.

    adama "abi siteyi bana ver ben yeniden yapayım, n11 e 20% komisyon verme bana 10% komisyon ver" desem olur der, aramız iyi.

    ama bu işi kıvırabilir miyim, karşıma ne gibi zorluklar çıkar ? kargo vs ile ilgilenmiycem sadecee site / seo vs kasıcam. belki para basar google merchant falan çıkarım

    kargo sıkıntın yoksa 

    adwords + seo olur sıkıntın su olur iadeler bırde kargolar n11 kadar uygun gıtmez 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akrepkral53
    akrepkral53's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    konunun kargo kısmı ile ilgili şöyle birşey olabilir mi?

    kargo göndereceğiz, anlaşmamız yok diye pahalı veyahut büyük şirketler gibi uygun fiyata anlaşma yapamıyoruz.

    malum sitelerden formalite icabı 0,5tl veya 1tl lik satış yapıp onların kargo indirimini kullanamazmıyız.

    sattığımız 1tl lik ürünü yine biz alacağız (akraba, arkadaş vs. hesapları üstünden) sadece sitenin kestiği komisyon paramızdan eksilecek ki 1 tl de %20komisyon alsalar 0,2tl eder :)

    işimizin kargo kısmı biraz zahmetli olur ama uygun fiyata kargo gönderimi yapabiliriz bu şekilde diye düşünüyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Merter bu işin kaynağıydı halen öylemi bilmiyorum 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    @rmk ya bi PM atıyorum şimdi. 

    Yine de up olsun bilgisi olan birileri daha çıkar belki


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehlikeyif
    ehlikeyif's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2015
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı

    @rmk ya bi PM atıyorum şimdi. 

    Yine de up olsun bilgisi olan birileri daha çıkar belki

    pm attım hocam ama dönmedin bi bak istersen


    Ben Sana Mecburum Bilemezsin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam en az 5 haneli şekilde stok tutamayacaksan mertere gitmene gerek yok :)

    İsim yapmış butiklerle iskontolu anlaşıp affiliate çalışmaya bak . 


    www.kriptopedi.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek
    Easx bunu yazdı

    Hocam en az 5 haneli şekilde stok tutamayacaksan mertere gitmene gerek yok :)

    İsim yapmış butiklerle iskontolu anlaşıp affiliate çalışmaya bak . 

    Yok be hocam abarttın sende :) 

    Merdiven altı teksitilcilere gir ne yapıyorlarsa konuş fiyat al satılır gibiyse al. Merter merkezdir bu arada sultangazi tarafında merdiven altı baya var.


    Php for SEO....
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    ehlikeyif bunu yazdı
    amele_2 bunu yazdı

    @rmk ya bi PM atıyorum şimdi. 

    Yine de up olsun bilgisi olan birileri daha çıkar belki

    pm attım hocam ama dönmedin bi bak istersen

    Arkadaşın kardeşi tekstil satış yapıyormuş. Görüştük bi dahaki İzmir ziyaretinde görüşeceğiz muhtemelen.

    Farklı kanallar için up olsun


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 2776 Toplam Mesaj: 30
ticaret butik