folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Torrent Kullananlar ? Bakabilirmi



Torrent Kullananlar ? Bakabilirmi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msb
    msb's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2012
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar torrent kullanmaya başlıyıcam artık  torrent le afr film arşivi kurucam torrent le sağlam arşiv kuran varmı biraz daha rapid premiuma göre yavaş kaçıyor ama daha cazip ve free oldugu için bunu kullanmak istedim sağlam torrent siteleride verirseniz film için kullanıcagım için film ağırlıklı olsun teşekkürler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    http://www.torrentz.com/ sağlamdır


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    archair23 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.torrentz.com/ sağlamdır


    -----------------------------

    aynen katılıyorum bende onu kullanıyorum ancak alt sitelerinde

    mininova yı çıkartmışlar o iyi olmadı sağlam çekiyodu ordan :)


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    www.torrent-finder.com

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    http://thepiratebay.org/


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msb
    msb's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2012
    Erkek

    sağlam bir arşiv kurulurmu film sadece sabahları download la :S

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    arşivden kastın nedirki senin ? arşivin en sağlamına zaten sahipsin internet..Aklına gelen bir film max.15 dkkada zaten pc de oluyor..

     

    Sadece pc de dursun diyorsan o ayrı tabi manasız bi şekilde yer kaplarlar sadece..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    saglam arsiv dedigin olay yanilmiyorsan yillara gore butun filmleri indirip stoklamak harici hdd.e koymak vs vs
    bu senin baglanti hizinla ve ayni zamanda yukleme yapan kullanici sayisina baglidir.


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    rapid pre elinde olan varmı çok önemli bir dosyayı indirmem gerekiyor. free olarakta indiremiyorum ..bi yardım ederseniz duacınız olurum..

    şu linki alıp başka bi yere upload ediversenizde olur  arkadaşlar http://rapidshare.com/files/102723162/AutoCAD_2009_v1.rar

    edit: aLcoLiq arkadaşım yardımda bulunmuştur.. tekrar burdanda kendisine teşekkür ederim


    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    Film arşivi istemişsin. Private torrent siteleri var sadece film üzerine. Bu siteler scc, ptn, scl, cn gibi siteler. Kısaltarak yazdım. Çünkü bu siteler isimlerinin bilinmesini istemiyor. Ama internette kolayca hepsini bulabilirsin cn hariç. Adamların çok değişik login sistemi var. :S Ama bu sitedeki kullanıcıların çoğu seedboxa sahip olduğu için seed yapamazsın ve banlanırsın. Onun için ben sana genel torrent sitelerini öneriyorum. Zaten istediğin filmi bulursun.

    www.btracs.com

    üyeliği açık torrent sitelerini buradan bulabilirsin.

    http://www.extremeshare.org/tracker/signup.php

    Yukarıdaki siteye üye olmanı tavsiye ederim. Bir de paketler üzerine yoğunlaşmış bir site var. O da üyeliklerini açmışken üye ol.

    https://packme.in/oya.php

    Arkadaşım bu site ratiosuz. Yani ratio tutturman gerekmiyor ama indirdikten sonra en az 1 hafta seed etmelisin. Yani 168 saat. Yani hit'n run(vurkaç) yapmamalısın. Eğer indiriyorsan paylaşmayı bileceksin. Ben en az 1-1 oranında veya 2 ay seed ederim hızım çok iyi olmasına rağmen. İki yukarıdaki sitede de ilk önce free ya da golden yani altın torrentleri indir. Zaten hep filmler altın torrent. İstediğin gibi. Onda da 72 saat seed yapman lazım mesela. Her sitenin kendine özel kuralları var. Ne olursa olsun ratio da cheat yani üçkağıtçılık yapma programlar kullanarak. Çünkü Türk trackerları hariç diğer trackerlar bunu anlıyorlar. Yok düşük tutarım bilmemne de deme. Çünkü bu senin ipnin banlanmasına ve eğer bir ülkede bunu çok yapan varsa ülkeyi banlamaya kadar bile gidebiliyor. Bırak ration düşük olsun. En azından hesabın disabled edilir bir müddet sonra da silinir. Üyeliğini açınca yine üye olursun ama cheating yaparsan avuçlarsın. Zamanla zaten torrent davetiye sitelerini de keşfedersin. Sonra da bağımlı olursun falan...

    Edit ulan!: Mesela packme.in sitesine üye olduktan sonra bir logout ol. Tarayıcıyı kapat. Sonra bir daha siteye login olmaya çalışırken login olacak yeri bulamayabilirsin. PiN yazan yere tıkla. Sana kurdelalı eşek kuyruğu verecek. Onu eşeğin kıçındaki x olan yere götür. Login paneli gelecek.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    ratio,seed ne demek diamonique söylermisin


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
Toplam Hit: 1785 Toplam Mesaj: 16