folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Trafik Sigortası Sistemi Sil Baştan Değişti.



Trafik Sigortası Sistemi Sil Baştan Değişti.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Kademeler deki indirim oranlarından tutunda fiyatlara kadar hepsi değişti

    Gerçi kademedeki indirim oranları gerçeği yansıtmıyordu :) şimdi en azından gerçek olacak

    12 nisanda yürürlüğe girecek ..

    http://www.tsb.org.tr/images/Documents/2017-1%20Genrlgr.pdf 

    şu ızdrapta bitti ya oh be :)

    DJ_Alper tarafından 11/Nis/17 14:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Vatana millete hayırlı olması temennisiyle hocam :)


    Titanyumun gücü adına!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pr_x71
    pr_x71's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Aralıkta yaptırdım sigortayı indirimden nasıl yararlanabiliyoruz,ya da yaptırabiliyor muyuz?


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    ödediğimiz aradaki farkı alabiliyoz mu acaba

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    pr_x71 bunu yazdı

    Aralıkta yaptırdım sigortayı indirimden nasıl yararlanabiliyoruz,ya da yaptırabiliyor muyuz?

    şimdi önceden bi açıklama oldu iptal iade den veya fark ücretin iade edileceğini söylemişlerdi

    sabahki bir dedikoduda iptal iade yapılmayacağı yönündeydi

    kaldıki yönetmelikte iptal ve iadeye ilişkin bir madde yok

    http://www.sigortacigazetesi.com.tr/trafik-primlerinde-geriye-donuk-iade-yok/ 

    sanırım 1 aya kadar netleşir hocam

     - Son olarak bir edit daha yapayım ortada dolaşan dedikodulara göre bu fiyatlar yıl sonuna kadar geçerli olacak devlet tekrar eski yere getirecek

    şimdi neden yaptı sorusuna gelince 1. faktör seçim 2. faktör ve en güçlüsü şimdiye kadar sigorta şirketlerini hep tavan fiyat la tehdit etti kimse sallamadı şimdi bu bir ceza gibi sonrasında devam ederseniz bu tarife kalıcı olur hesabı

    DJ_Alper tarafından 11/Nis/17 14:38 tarihinde düzenlenmiştir

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaZu
    ZaZu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2012
    Erkek

    PDF ten bi bok anlamadım. Tablolardan


    ShutterStock Portfolio http://shutterstock.com/g/ozkan26
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kont239
    kont239's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Ben sigortayı Ocak sonunda yaptırmıştım . Şu an nasıl bir yol izlemem lazım fazla ödediğimi almak için ?

    Ben 1530 ödedim ama şu an Tavan 855 olmuş yarı yarıya almak lazım parayı :)


    4641544948---53415249544153
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    hocam geriye dönük iptal vs yoksa sıkıntı yok. yeniden sigorta yapcan. mükerrer olduğu için ilki otomatik iptal

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    şimdi şöyle bir şey var tavan ve taban yaş faktörü v.b şeyler etkilermi geçirdiklerini geri nasıl alıcaz ?


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kont239
    kont239's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek
    HanDSomE bunu yazdı

    hocam geriye dönük iptal vs yoksa sıkıntı yok. yeniden sigorta yapcan. mükerrer olduğu için ilki otomatik iptal

    Otomatik iptal de hocam parasını ödedik iade olmazki öyle sanırım. 


    4641544948---53415249544153
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    şimdi şöyle bir şey var tavan ve taban yaş faktörü v.b şeyler etkilermi geçirdiklerini geri nasıl alıcaz ?

    açıkladım üstde zaten hocam tavan aşamayacak zaten ben verileni okuyup yorumlarım uygulaması yarın belli olur

    her yerde aynı olmayacak mesela istanbul %6 yine pahalı çıkarken bartın %4 daha uygun çıkabilecek

    şuan için prim iade seçeneği yok iptal iade yenilemeden birşel gelirmi onuda ilerleyen haftalar göreceğiz

    kazalı basamakları sağlam geçiriyorlar %150 ye kadar artış gösteriyo


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 6303 Toplam Mesaj: 63
trafik sigortası