Trendyol Sorularınızı Cevaplayabilirim
-
-
Merhaba. Benzersiz, markasız ve barkodsuz bir mobilya ürününü trendyol'da nasıl satışa açarım. Teşekkürler.
-
IvC bunu yazdı
Merhaba. Benzersiz, markasız ve barkodsuz bir mobilya ürününü trendyol'da nasıl satışa açarım. Teşekkürler.
Yapabilirsin, marka tescilin varsa sorun yaşamassın, trendyolda marka kısmına mağaza adını girmen ve barkod kısmını sallaman yeterli
-
Saydıklarından hangisi daha tüketici yanlısı?
Trendyoldan ayakkabı alınca terlik gönderilmesi zerre umrunda olmamıştı puştların
-
noname bunu yazdı
Saydıklarından hangisi daha tüketici yanlısı?
Trendyoldan ayakkabı alınca terlik gönderilmesi zerre umrunda olmamıştı puştların
En puşt trendyol :) en çok skende o ama. Ayakkabı yerine terlik göndermiş, sen iade etsen satıcı bir çakallık yapıp iade red yapabilir vs vs. Kısacası olay tamamen satıcılarda bitiyor pazaryerlerinin önemi yok.
-
Trendyol da müşterilerin telefonlarına ulaşmak mümkün mü
-
makets bunu yazdı
Trendyol da müşterilerin telefonlarına ulaşmak mümkün mü
Trendyol hiç bir şekilde vermez, kargoda adamın varsa her türlü..... :)
-
Aress bunu yazdımakets bunu yazdı
Trendyol da müşterilerin telefonlarına ulaşmak mümkün mü
Trendyol hiç bir şekilde vermez, kargoda adamın varsa her türlü..... :)
onuda yavas yavas kaldırıyorlar..
no yu göremeyecek kurye 0 850 üzerinden aktarmalı aranacak müşteri
-
DestinatioN bunu yazdıAress bunu yazdımakets bunu yazdı
Trendyol da müşterilerin telefonlarına ulaşmak mümkün mü
Trendyol hiç bir şekilde vermez, kargoda adamın varsa her türlü..... :)
onuda yavas yavas kaldırıyorlar..
no yu göremeyecek kurye 0 850 üzerinden aktarmalı aranacak müşteri
Kargo entegrasyon sisteminde şimdilik çıkıyor
-
Aress bunu yazdınoname bunu yazdı
Saydıklarından hangisi daha tüketici yanlısı?
Trendyoldan ayakkabı alınca terlik gönderilmesi zerre umrunda olmamıştı puştların
En puşt trendyol :) en çok skende o ama. Ayakkabı yerine terlik göndermiş, sen iade etsen satıcı bir çakallık yapıp iade red yapabilir vs vs. Kısacası olay tamamen satıcılarda bitiyor pazaryerlerinin önemi yok.
N11'de farksız. Satıcı kafasına göre neden uydurup iadeyi red edebiliyor. Mesala benimde bir kaç sefer başıma geldi. Adam iade kargoyu alıyor sonra elime ulaşmadı diyor. Bakıyorsun takip kodundan teslim almış ama göz göre göre yalan söylüyor. Şikayetvar'a yazınca hemen aman efendim kusura bakmayın deyip hallediyor N11. Sosyal medyada haklarında şikayet yazılmasından çekiniyorlar. Sorunu düzelttiler ama şikayetim duruyordu bir kaç sefer daha aradı aynı yetkili. Şikayeti lüften kaldırın bizim primimizi etkiliyor diye.
-
mkyb bunu yazdıAress bunu yazdınoname bunu yazdı
Saydıklarından hangisi daha tüketici yanlısı?
Trendyoldan ayakkabı alınca terlik gönderilmesi zerre umrunda olmamıştı puştların
En puşt trendyol :) en çok skende o ama. Ayakkabı yerine terlik göndermiş, sen iade etsen satıcı bir çakallık yapıp iade red yapabilir vs vs. Kısacası olay tamamen satıcılarda bitiyor pazaryerlerinin önemi yok.
N11'de farksız. Satıcı kafasına göre neden uydurup iadeyi red edebiliyor. Mesala benimde bir kaç sefer başıma geldi. Adam iade kargoyu alıyor sonra elime ulaşmadı diyor. Bakıyorsun takip kodundan teslim almış ama göz göre göre yalan söylüyor. Şikayetvar'a yazınca hemen aman efendim kusura bakmayın deyip hallediyor N11. Sosyal medyada haklarında şikayet yazılmasından çekiniyorlar. Sorunu düzelttiler ama şikayetim duruyordu bir kaç sefer daha aradı aynı yetkili. Şikayeti lüften kaldırın bizim primimizi etkiliyor diye.
Açık konuşucam hepsi aynı bokkkk. Son zamanlardaki sistemsel hataları para kaybettiriyor ve sesini çıkartamıyorsun, ben çalışanım bana giren çıkan yok. ama sikise göz yummakta olmaz yani :)