Ttnet Hızındaki Anormallik
-
İşin içinde ttnet varsa tabiki bi anormallik vardır diyeceksiniz ama, bu 8mbit yalın internet paketine (kablosuz bağlanıyorum ) geçtiğimden beri hızım çok yavaş. Ofisteki internette aynı pakette, ancak oradaki hız en az 7mbit seviyesinde. Ama evden 1mbit ile zor giriyorum. Nedeni ne olabilir sizce? Bu paketi kullanan arkadaşların hızları nedir acaba?
Hız testlerim;
Bundan 1 ay önce İndirme hızım 0.70 ile 0.80 mbps arasındaydı, en az 10 kere aradım düzeltmelerini söyledim, son aramada sövdüm bu kadar yükseltebildiler anca.
-
8mbit yalına geçince sana özel bir hat çekiyorlar kapına. Hat derken bi kablo yolluyorlar yeni.
Ben de 8mbit yalın adsl kullanıyorum ben yokken evde babam istememiş amk. Şu an 30kb/s ile dolanıyorum :F
Çağırdık telefon hattındaki kablolarda kırık tespit ettiler. Sende bi baktır.
-
Yalın internetin çalışma mantığını bilmiyorum ama yine de dışardan eve/modeme kablo geliyorsa onlarda sıkıntı olabilir. Bundan ötürü portunu aşağı çekmiş olabilirler. Çünkü benim de iç tesisatta sıkıntı vardı 4 mbit geliyordu eve. Gittim santralle görüştüm direk gelip kabloların bir kısmını değiştiler, gerekli ayarlamaları yaptılar. 15-20 dakika içerisinde 16 mbit e çektiler. Şimdi sıkıntısız çalışıyor.
Sıkıntınızın biri bu olabilir. Bir diğeri de bulunduğunuz mesken 8mbit hızı desteklemiyor olabilir. Ancak bu gibi hız problemleri yüzünden müşteri hizmetlerini hiç boşuna aramayın onlar interneti kesmekten başka bir bok bilmiyorlar. Yapacağın en doğru şey türk telekom ofislerine gitmek ve santral çalışanlarına derdini anlatmak. -
Daniel-Koo bunu yazdı
8mbit yalına geçince sana özel bir hat çekiyorlar kapına. Hat derken bi kablo yolluyorlar yeni.
Ben de 8mbit yalın adsl kullanıyorum ben yokken evde babam istememiş amk. Şu an 30kb/s ile dolanıyorum :F
Çağırdık telefon hattındaki kablolarda kırık tespit ettiler. Sende bi baktır.
Bunu söylemeyi unutmuştum, geçen ay aramalarım sonucu eve gelmişlerdi, ben evde yokken babam ilgilenmiş adamlarla. Aynen dediğin gibi, telefon hattında kırık var demişler. Düzelttik demiş gitmiş. 10 TL ' de faturada geçirmişler o geldiklerini. Ama hız hâla aynı.
Ayrıca kuruluma geldiklerinde 1 metrelik bi kablo verdiler, oda ethernet kablosu sanırım. Eskiden evdeki telefon hattının kablosunu taktım modeme. Sorun o kabloda olabilirmi acaba, o kabloyu değiştirsem?
-
Ayazz bunu yazdı
Yalın internetin çalışma mantığını bilmiyorum ama yine de dışardan eve/modeme kablo geliyorsa onlarda sıkıntı olabilir. Bundan ötürü portunu aşağı çekmiş olabilirler. Çünkü benim de iç tesisatta sıkıntı vardı 4 mbit geliyordu eve. Gittim santralle görüştüm direk gelip kabloların bir kısmını değiştiler, gerekli ayarlamaları yaptılar. 15-20 dakika içerisinde 16 mbit e çektiler. Şimdi sıkıntısız çalışıyor.
Sıkıntınızın biri bu olabilir. Bir diğeri de bulunduğunuz mesken 8mbit hızı desteklemiyor olabilir. Ancak bu gibi hız problemleri yüzünden müşteri hizmetlerini hiç boşuna aramayın onlar interneti kesmekten başka bir bok bilmiyorlar. Yapacağın en doğru şey türk telekom ofislerine gitmek ve santral çalışanlarına derdini anlatmak.Bu 444 0 375'deki gerizekalı elemanlara anlatıyorum derdimi, ping atıyorlar sadece modeme. Diyorumki santral ile görüşmem gerekiyor telefon numarasını verin, onuda vermiyorlar. Bu santralin telefon numaraları v.s nerede vardır?
-
16 mbit kullanıyorum bi numara yok. rezalet sadece baska bişe deil. 8 e düşürün diyecem de kıllık yapıp daha kötü duruma düşürürler diye korkuyorum
-
yaşadığın şehirdekii santalın numarasını kolay bulursun neten kolay hocam
-
zalimadam bunu yazdı
yaşadığın şehirdekii santalın numarasını kolay bulursun neten kolay hocam
Semte göre değişiyo sanırım hocam. Netten daha önceleride bakmıştımda bulamadım pek.
-
Pc-ErrOr bunu yazdıAyazz bunu yazdı
Yalın internetin çalışma mantığını bilmiyorum ama yine de dışardan eve/modeme kablo geliyorsa onlarda sıkıntı olabilir. Bundan ötürü portunu aşağı çekmiş olabilirler. Çünkü benim de iç tesisatta sıkıntı vardı 4 mbit geliyordu eve. Gittim santralle görüştüm direk gelip kabloların bir kısmını değiştiler, gerekli ayarlamaları yaptılar. 15-20 dakika içerisinde 16 mbit e çektiler. Şimdi sıkıntısız çalışıyor.
Sıkıntınızın biri bu olabilir. Bir diğeri de bulunduğunuz mesken 8mbit hızı desteklemiyor olabilir. Ancak bu gibi hız problemleri yüzünden müşteri hizmetlerini hiç boşuna aramayın onlar interneti kesmekten başka bir bok bilmiyorlar. Yapacağın en doğru şey türk telekom ofislerine gitmek ve santral çalışanlarına derdini anlatmak.Bu 444 0 375'deki gerizekalı elemanlara anlatıyorum derdimi, ping atıyorlar sadece modeme. Diyorumki santral ile görüşmem gerekiyor telefon numarasını verin, onuda vermiyorlar. Bu santralin telefon numaraları v.s nerede vardır?
Hocam santrali telefonla aramaktan ziyade yüzyüze görüşmenizi tavsiye ederim. Türk telekom il müdürlüğüne ya da size en yakın türk telekom ofisine gidip hız problemi yaşadığınızı ve santral çalışanlarıyla görüşmek istediğinizi söylediğinizde size yardımcı olurlar zaten.
http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Hizmet-Noktalari/ bu linkten size en yakın türk telekom ofisinin yerini öğrenebilirsiniz. Zaten onlar sistemleri üzerinden sıkıntınızı görebiliyorlar. Muhtemelen de evinize ekip gönderirler. Ekip gönderdiklerinde de kapıda hız ölçümü yapmalarını isteyin. Çünkü bazen hız ölçümü yapmadan sizin arıza tamamdır, hallettik diyip gidebiliyorlar. Sonra bakıyorsun ki aynı tas aynı hamam. Bir de bazen sırf uğraşmamak adına kapıya "buraya kadar arızanız yoktur, kablolarınızı kontrol ediniz" gibisinden saçma bir kağıt bırakıyorlar. -
Pc-ErrOr bunu yazdızalimadam bunu yazdı
yaşadığın şehirdekii santalın numarasını kolay bulursun neten kolay hocam
Semte göre değişiyo sanırım hocam. Netten daha önceleride bakmıştımda bulamadım pek.
ben bı ara almıstım ama şehrinize bağlı santral numaranızı verrıyorum ugur bey lutfen not alınız demişti sexy sesli bir bayan ?
-
zalimadam bunu yazdıPc-ErrOr bunu yazdızalimadam bunu yazdı
yaşadığın şehirdekii santalın numarasını kolay bulursun neten kolay hocam
Semte göre değişiyo sanırım hocam. Netten daha önceleride bakmıştımda bulamadım pek.
ben bı ara almıstım ama şehrinize bağlı santral numaranızı verrıyorum ugur bey lutfen not alınız demişti sexy sesli bir bayan ?
Millet sorunu olduğunda çağrı merkezi yerine santrali arayınca, santraldeki kişiler diğer birimlerin numarısını verince, numaralar piç olunca, adamcağızlar çemkiren müşterilerle konuşmaktan işlerini yapamadığından telefonları açmayınca...
Aslında yaşanan sorunların büyük kısmı 1. adımda çözülebilecek yada tespit edilebilecek şeyler ama karşımızda telekom var. Yavşaklık yapıp ping'in ne olduğunu bilmeyen kişilere teknik destek verdirip 2 dakikada çözülecek sorun için günlerce uğraştırmasa kime küfür ederiz.