Ttnet Nakil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    11 ekimde nakil başvurusu yaptım. ekiplerin sadece bayramın ilk günü tatil yaptığını diğer günler çalıştığı belirtildi. hafta içerisinde nakil işleminin tamamlanıcağı söylendi. ttnetin sitesinde maksimum 7 gün içerisinde gerçekleşir yazıyor. ttnet müşteri hizmetlerini arıyorum 9 gün olmuş nakil olması gerekiyordu diyolar. sonra bi daha arıyorum 7 iş günü diyolar bazısı normal gün olarak geçerli diyor. en son az önce aradım en geç ayın 30 unda bağlanır diyolar. napsam bilemedim. bu durumla karşılaşanınız oldumu daha önce? normalde iş günü oldumu özellikle 7 iş günü diye yazıyorlar. şuan sadece 7 gün yazıyor


    Bittik biz bittik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Donanımhaber ttnet özel sayfasına yazdın mı ?


    Kırarım boynuzunu !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Hocam ek bir bilgilendirme olarak sunayım. Bu nakil esnasında kullanmadığın günün bedelini de faturana yansıtabiliyorlar. Eğer öyle bir durumla karşılaşırsan önce türk telekom çözüm masasına derdini anlat. Çözüm bulamazlarsa btk ya şikayet et. İnterneti kullanamadığın günlerin parasını sana iade ediyorlar. Daha doğrusu bir sonraki fatura döneminden düşüyorlar.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    şikayetvara ve donanımhaberdeki bölüme yazdım ama ses seda yok hiç biyerden


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı

    Hocam ek bir bilgilendirme olarak sunayım. Bu nakil esnasında kullanmadığın günün bedelini de faturana yansıtabiliyorlar. Eğer öyle bir durumla karşılaşırsan önce türk telekom çözüm masasına derdini anlat. Çözüm bulamazlarsa btk ya şikayet et. İnterneti kullanamadığın günlerin parasını sana iade ediyorlar. Daha doğrusu bir sonraki fatura döneminden düşüyorlar.

    bende ona sinir oluyorum zaten. şimdi  dedikleri tarihte bağlanırsa ay başında. 20 gün kullanamamış olucam faturayıda geçiricekler. btk ya ederim şikayet bi bağlasalar önce


    Bittik biz bittik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    O boku yemeyecektin hocam..

    Ben 2 kere nakil ettirmek zorunda kaldım en kısası 16 en uzunu 23 gün sürdü..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek

    müşteri hizmetlerini arayıp takım liderini isteyebilirsin, ama çok ısrarcı olman gerekecektir ve taviz vermemen lazım, en azından biraz ilerleme kaydedebilirsin diye düşünüyorum


    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı

    O boku yemeyecektin hocam..

    Ben 2 kere nakil ettirmek zorunda kaldım en kısası 16 en uzunu 23 gün sürdü..

    yani evi taşıdık. tahahhüt var 12 ay mayıs civarı biticek. tahahhüt olmasa kapatır yeni bağlattırırdımda işte elim mecbur yaptım


    Bittik biz bittik
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    İşte bunu yapmayacaktın..


    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    baskı yapıp bugün gelip hattı bağlattırdım ama bakalım ne zaman açıcaklar. saat 1 e kadar müddet veriyorum sonra baskıya devam :)


    Bittik biz bittik
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    bana bi kere bir ay taktilar onuda bizim bolgeye bakan teknik servisle hallettiydim

    musteri hizmetleri tirt tamamen formalite

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
Toplam Hit: 941 Toplam Mesaj: 12