folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder TTNET Santrali Mesafe Bilgisi Nasıl Ögrenırız? (Yardım)



TTNET Santrali Mesafe Bilgisi Nasıl Ögrenırız? (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Modem arayüzüne nasıl girebilirim?


    -----------------------------

     

    Sanırım şu :


    192.168.2.1 yada 192.168.1.1 le gırılen modem ayarlarını soruyorsun hocam :) bi dene bakalım :)


    -----------------------------

    Kullanıcı adı ve şifre de adsl şifremiz mi hocam?


    Rüzgar Bizi Götürecek: https://www.youtube.com/watch?v=SQnnXTKRZ9A
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Modem arayüzüne nasıl girebilirim?


    -----------------------------

     

    Sanırım şu :


    192.168.2.1 yada 192.168.1.1 le gırılen modem ayarlarını soruyorsun hocam :) bi dene bakalım :)


    -----------------------------

    Kullanıcı adı ve şifre de adsl şifremiz mi hocam?


    -----------------------------

     

    Giriş için mi hocam? Modeme ılk bastakı ıse genelde Kullanıcı Adı : ADMIN , Şifre de : 12345 oluyor ama degıstırdıyseız bılemem
    ama modeme gırdın de ıcerde soruyorsan (BAGLANTI AYARLARINDAKI) Kullanıcı adın TTNET se    ...........@ttnet olan yada ...........@doping vss neyse şifren de ınt baglatırken aldıgın sıfredır

    ...


    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Modem arayüzüne nasıl girebilirim?


    -----------------------------

    modemin markası nedir ?

    @ ayrıca suhatuna, 8 mbps alabilirsin orda bağlantı protokollerini değiştirelim bi ara hatırlat.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Modem arayüzüne nasıl girebilirim?


    -----------------------------

    modemin markası nedir ?

    @ ayrıca suhatuna, 8 mbps alabilirsin orda bağlantı protokollerini değiştirelim bi ara hatırlat.


    -----------------------------

     

    hatırlatıyorum AMD hocam :D Hatırla Hatırla Hatırla :) Tamam Hocam şaka bı yana da Onlıne bı anında hatırlatırım PC basında senı yakaladıgımda :)


    İmza YOK !!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Modem arayüzüne nasıl girebilirim?


    -----------------------------

    modemin markası nedir ?

    @ ayrıca suhatuna, 8 mbps alabilirsin orda bağlantı protokollerini değiştirelim bi ara hatırlat.


    -----------------------------

    Pikatel Combo Max hocam


    Rüzgar Bizi Götürecek: https://www.youtube.com/watch?v=SQnnXTKRZ9A
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    bulunduğun telekom merkezine hat sahibiyle gidip port değişikliği için bi dilekçe verirsin veya tanıdığın felan varsa halledersin sana en yakın fiber santrale bağlanır portun 8 rahat alırsın. ben böyle yaptım iyiyim.

     

    ayrıca müşteri hizmeleri merkezleri bildiğim kadarıyla (asist erzincan ve asist izmir) var. bunlar işlerini görmez bu adamlarda sadece panel var.


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Hocalar, Admin yazıyorum ama girmiyor. 3-4 sene öncesinde girmiştim en son nasıl bulurum şifremi?


    Rüzgar Bizi Götürecek: https://www.youtube.com/watch?v=SQnnXTKRZ9A
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar, Admin yazıyorum ama girmiyor. 3-4 sene öncesinde girmiştim en son nasıl bulurum şifremi?


    -----------------------------

    password yaz bakalım bide.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    jawsap67 bunu yazdı:
    -----------------------------

    santral mesafesi değil  en yakın litespan(saha dolabının gelişmişi) mesafesi önemli orda.Litespandan sonra bakır kabloya dönüyor hatlar ve internet hızı kalitesi vs. ordan çıktıktan sonra belli oluyor.


    -----------------------------

     

    sizin litespan dediğiniz cihaz, kırsal alanlar için tasarlanmış, 2-4 mbit verebilen santral üzerine adsl kartı takılarak elde edilen adsl cihazına verilen addır.

     

    olay hız mevzusunda şudur arkadaşlar. santrale mesafe nekadar yakın, hız okadar fazla. mesela benim hız 16 mbite kadar. 16 mbiti sağlam alıyorum hiç kayıpsız. çünkü santrl mesafem 200 mt. :) sadece santral olduğunu var sayarsak, durumu izah edeyim.

     

    teorik olarak adsl 2+ 2.2 mhz de çalışır. stabil çalışabilmesi için bakır kablonun kesidinin 0.9 mm olması gerekir. ama telekom tarafında, adsl sistemleri ( bunlar huawei, zte ve alcateldir.) 0.3 mm kabloyla santrale sinyali taşırlar. santral tarafında bu cihazdan gelen sinyal ve telefonun çevir sesinin brleştirildiği yerde jumper dedikleri tel kullanıyorlar ve bunlarında kesidi 0.6 mm. ama santralden çıkıp sizin eve gelen abone kablosu denen 1800 perlik kablolar 0.5 mm kesidinde. kayıplar genelde burdan kaynaklanıyor :) hele birde sizin bina içi kablonuz daha kötü durumdaysa vay halinize. kablo mesafesi uzadıkça, bu 2.2 mhz lik frekans yayılım yapar. elektronikten anlayan arkdaşlar dediklerimi anlıcaklardır. kablo bu sinyali taşırken hem endüktif hemde kapasitif davranışta bulunur. direncini söylemedim bile daha. bunların hep hesapları var. kablo boyu uzadıkça, bu değerler artacağından hız düşüyo malesef. bu nedenle, telekom, santralden uzak olan yerlere, outdoor denen büyük saha dolapları koyuyor. bunların içinde hem santral var hemde adsl cihazı. buradaya kadar sinyal, mpls denen cihazlardan(ana omurgaya çıkan akıllı router diyim) direk fiberle taşınıyor. oradan sonra tekrar bakıra dönüyor. fakat bakır mesafesi kısaldığından hız artıyor işte. şuan iş merkezleri gibi yerlere tip1-2-3-4-5-6-7-8-9-11 v.s. gibi isimleri olan cihazlar, mahallelerdeki hızları çözmek içinde outdoor denen cihazlar büyük hızla kuruluyor. sabır biraz daha sanırım yakın zamanda hepinizin hız şikayetlerini kesecekler :)

     

    bu bilgiler  doğrultusunda şöyle bir anımı anlatayım. evim 3ncü katta. 1mbit internetim varken, hız testlerinde 1 mbiti bile göremiyordum. birgün bir arızam oldu ve bina içindeki kabloyu değiştirdim. çekmişkende cat-6 çektim ankastreye kadar. hız 1 mbiti ondan sonra görmeye başladı. sonrada gittim 16mbite kadar tarifeye geçtim, çakılı 16 mbit alıyorum. bina içindeki kablo aynı mesafede nekadarda etkiledi hızımı :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    @ crime abü'müz parçalanzi uygulamış :D

    evet ev içi tessisatınız da etkiliyor beyler / bayanlar bağlantınızı. / güçlü abinin verdiği lehim taktiği var bide. amann aman.. kayıpsıza yakın net alabiliyorsunuz.

    daha da ayrıntısı yok bilesiniz.

     

Toplam Hit: 4923 Toplam Mesaj: 33